Maandag 6:00
'Hey Tony wakker worden we moet zo met de taxi naar school, schiet is op'! 'Ja ik kom er aan doe is rustig man'! 'Oké ik heb het ontbijt al klaar staan'. 'Oké ik kom er al'. Hij rende de trap af en pakte zijn boterhammen van het aanrecht en liep er mee naar de taxi. 'Yo Tony je bent er ook nog volgende keer iets sneller' zei de taxi chauffeur. 'Ja doe ik' zei Tony.
Taxi reed naar het nieuwe meisje die ze ook moesten ophalen en stopte ze stapte in met oortjes in en daar achter liep nog een jongen. 'Heyy' zei Roy. Heyy riep de rest terug. Het meisje bleef stil en keek uit het raam totdat Roy haar aantikte en vroeg 'Heyy Diana hoe gaat het want je zei net ook al niks tegen de andere'. 'Ja klopt omdat ik hun niet ken en geen zin in een gesprek heb van daar'. 'Oké maar wel met mij toch'? 'Ja beetje maar ik wil liever gewoon muziek luisteren ik spreek je wel op school goed'? 'Oké'. En heel de reis was ze stil. De taxi kwam aan bij hun school en Diana wilde opstaan maar Ryan botste op haar ze werd gelijk boos en begon hem uit te schelde. 'Eikel kun je niet uitkijken'! 'Sorry ik zag je niet moet ik je helpen' vroeg Ryan. 'Nee ik hoef geen hulp van jou'! Ze stond op en liep de bus uit naar de ingang van de school. Ryan keek haar achterna en zei toen tegen Tony, 'ze is wel erg knap en ze is niet zoon watje als de rest'. 'Nee das waar ik zou haar beter proberen te leren kennen' zei Tony. 'ja maar hoe moet ik haar beter leren kennen dat wilt ze niet ze is net al boos geworden'. In de tussen tijd lopen ze naar de les. 'Maar hoe ga je het dan aanpakken' vroeg Tony. 'Ik weet het niet ik bedenk wel iets hoop ik'. Het was pauze. 'Heyy vriendinnen hoe was jullie les' zei Diana.
'Heel saai' zei iedereen tegelijk. We liepen het de vrienden kring naar de stad en we werden gevolgd maar dat wisten we niet.Volg mij en laat reactie achter en laat mij weten als jullie meer willen.
JE LEEST
The boy's Dream
RomanceHet gaat over een jongen die een super leuk meisje tegen komt. Maar hij heeft zelf ontzettende problemen en neemt toch een relatie. Maar op een duur kan hij het niet meer aan en maakt het uit. Het meisje gaat door met haar leven maar hij blijft maar...