64.Bölüm

190 11 0
                                    

Ömer:
O sırada yine zil çaldı.
Ömer:"ne var ne ne?"dedim bağırarak. Şükrü gelmişti.
Şükrü:"efendim benim bi işim varda erken çıksam bu gün?"
Ömer:"tamam Şükrü sen çık"
Şükrü:"sagolun efendim iyi günler"dedi ve gitti. Ardından kapıyı kilitledim. Sonra Defne'me döndüm. Kıs kıs bıyık altından gülüyordu.
Ömer:"neye gülüyosun bakıyım."
Defne:"gülüyomuyum allah allah farkında değilim"
Ben tam öpecekken...
Defne:"olmaz. Düğün hazırlıkları var gitmem lazım."
Ömer:"ateş almaya mı geldin?"
Defne:"hayır öpücük"dedi ve dudaklarıma yapıştı. Biraz öpüştük ve Defne gitti. Bende içeri geçtim.

İki gün sonra

Defne:
Hazırlandım ve odada oturuyorum. Hem çok heyecanlıyım hem de çok sıkıldım. Seda ayrı bir odada...
Ömer:
Defne'den gizli balayı organize ettim. Eşyaları topladım. Neyse Defne'min yanına gidiyim.
Defne:
Kapının açılma sesini duydum. Ömer gelmişti. Odanın içindeki koridorun sonunda bekliyordum. Gelir gelmez Ömer'in boynuna sarıldım...
Defne:"çok özledim"dedim ve yapıştım dudaklarına.
Ömer:"bu gece giderirsin özlemini"dedi ve gülüştük.

Ömer:"bu gece giderirsin özlemini"dedi ve gülüştük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                      Aşağı İnerler

Nikah memuru:"siz sayın Defne TOPAL sayın Ömer İPLİKÇİ'yi hiç bir baskı altında kalmadan kendi hür iradenizle hastalıkta ve sağlıkta eş olarak kabul ediyor musunuz?"
Defne:"evet evet evet ölümüne evet"
Nikah memuru:"siz sayın Ömer İPLİKÇİ sayın Defne TOPAL'ı hiçbir baskı altında kalmadan kendi hür iradenizle hastalıkta ve sağlıkta eş olarak kabul ediyor musunuz?"
Ömer:"sonsuza dek onunla olmaya EVET"
Nikah memuru:"pekiya siz şahitler bu çiftin evlenmesini uygun buluyor musunuz?"
Arkadan Deniz gelir.
Deniz:"hayır"herkes ona bakar.
Nikah memuru:"siz kimsiniz?"
Deniz:"ben Defne'nin sevgilisiyim"
Nikah memuru:"öyle mi Defne Hanım?"
Defne:"yalan söylüyo siz ona inanmayın"
Deniz:"dün öyle demiyordun ama"
Flashback
Selim Defne'nin evine gelir ve Defne'yi dışarı çıkartır ve zorla öper. Birine de fotolarını çektirtir. Onu gösterir kanıt olarak
Flashback son
Ömer:"bu ne Defne?"
Defne:"zorla öptü beni sırf bunun içinmiş"
Ömer:"öpüştünüz yani!?!?"
Defne:"sevgilim zorla öptü diyorum ya hemen ittirdim. Tokat attım."
Ömer kalkar ve Deniz'i döver.
Ömer:"zorla mı öptün Defne'yi?"
Deniz:"yoo kendi isteğiyle..."
Ömer gider ve arabaya binip gider.

Kiralık Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin