Je krásné slunečné ráno a paprsky slunce zamíří do ložnice Reginy a Rampa.
Paprsky zasvítí Regině do očí a tak jí probudí.
Sakra, blbý Slunce. Jestli pak Rampelník ještě spí.
Otočí se hlavou na Rampa a zjišťuje, že tvrdě spí.
Královna vstane, převlékne se a jde do kuchyně mu udělat snídani.Na kuchyňskou linku z lednice, si vyndá šunku, sýr a máslo.
Z jiné skříně si vyndá toastový chléb.Potom, co si to všechno připraví, omyje a nakrájí si cibuli a rajčata.
Všechny věci naskládá na toastový chléb a později to dá do toastovače.
Za tu dobu, co se dělají tousty, připraví stříbrný podnos, na ten položí talíř a skleničku plnou pomerančovou džusu.No konečně je to hotovo !
Vyndá toasty, dá jsem na talíř a i s podnosem jde k sobě do ložnice.
Když tam přijde, Rampelník je hlavou natočen ke dveřím a dívá se na přicházející královnu.
,,Ó, tak ty už jsi vzhůru ? Připravila jsem ti snídani. Bez kouzel. " Pochlubí se Regina když přijde do pokoje a dá mu tác na postel.
,,Ooo, děkuji Ti za všechno drahoušku. Hned si to sním." Vezme si toast do ruky a začne ho jíst.
,,Zatím, si tu vedle mě sedni a řekni mi, co chceš dneska podnikat." Řekne jí Ramp a Gina ho poslechne.,,Dneska bych chtěla využít tvé věštící koule abych se mohla podívat na lidi, jak mě uctívají." Objasnila mu to Regina a pohladí ho po hrudníku.
,,Jestli budeš chtít tak dneska můžeme znova ?" Svůdně mu zašeptá do ucha a jemu málem zaskočilo z toho, jaký o něj má Gina zájem.,,Jasně že můžeš. Věštit z ní dokážeš sama. Nachází se v mě pracovně." Řekne Rampelník načež Gina vstane a jde k němu do pracovny.
Královna jde dlouhou chodbou a na konci ní, se nachází taková malá nenápadná místnost.
Otevře dveře a vstoupí do ní.
Naproti ní se rozléhá veliký stůl, na kterém je položena na polštářku věštící koule.
Královna k ní přijde a zahledí se do ní.
Vidí v ní lidi, jak se proti ní bouří a chtějí jí zabít. Také vidí, jak jí někde uctívají jako bohyni- což ji ostatně udělalo radost.
Ale byla naštvaná z toho, jak jí někteří lidé nenáviděli natolik, že by ji vzali život.Gina opustila pracovnu a šla zpět do ložnice.
,,Někteří lidé mě chtějí zabít." Řekla napůl naštvaně a napůl vyděšeně.
Ramp (už převlečený a najedený) přišel k ní a začal přemýšlet.,,Můžeš jim všem vytrhnout srdce. Dokážeš to i hromadně." Navrhne jí Rampelník a oba sejdou po schodech dolů.
,,Můžeme ty lidi zabít tady na zahradě ?" Zeptá se ho královna a Ramp kývne.Přijdou na zahradu a Rampelník je kouzlem přičaruje.
Veliký dav lidí se nejdříve rozhlíží kde se to objevili a potom uvidí královnu.
,,Hej, to je zlá královna., Ó už se mi otevírá kudla v kapse." Ozývá se z davu a královna celý dav začne kouzlem škrtit.
Potom vytrhne naráz všem srdce a rozdrtí je.Všichni lidé rázem popadají na zem již mrtví a bez duše.
Regina se chvíli dívá na zahradu posetou mrtvolami a potom se vítězně usměje na Rampelníka.
,,Paráda. A teď ten úklid bude na mě co ?" Usměje se na ní Rampelník a Regina kouzlem všechny mrtvoly zmizí.,,No, při tom vraždění mi nějak vyhládlo. Co takhle kdyby si mi vyčaroval toast. Přišel by mi k chuti." Prohodí jen tak Regina a Ramp jí vyčaruje talíř s toastem.
,,Myslím , že by bylo nejlepší kdyby jsi se najedla doma." Doporučí jí Rampelník a odejdou k nim do hradu.Regina se usadí u jídelního stolu zatímco Rampelník si přede zlato u kolovratu.
,,Vyčaroval jsi je moc dobré." Usměje se na něho Regina s plnou pusou a Ramp jí úsměv oplatí.Potom, co to dojí a uklidí stůl, tak přijde k němu a on přestane příst.
Regina se na něho usměje a řekla :
,,Kdy uskutečníme tu dohodu, co jsme si dali v posteli když jsi snídal ?" Svůdně se na něho usměje a Ramp se na ní usměje.
,,Klidně teď." Odpoví jí Ramp a Gina si jde lehnout doprostřed jídelního stolu.
Ramp si k ní klekne a začne z ní strhávat oblečení.
Kusy jejích šatů letí až bůhví kam.
Potom, co je Regina svlečená, na chvíli si sedne, aby mohla z Rampa také strhnout oblečení.To udělala a jeho oblečení dopadlo na tu samou hromadu kam spadli královniny zbytky z šatů.
Ramp jí chce hned potěšit a proto se hned vyhne nějakému líbání a přejde k rovnou k lízání mezi jejíma nohama.
Regina začíná sténat a vydávat zvuky spokojenosti.Rampelníkovi se tyhle chvíle líbí a Regina není vyjímkou.
Najednou do ní Ramp ponoří dva prsty a královna hlasitěji zasténá.,,Ano, Rampe. Ty přeci víš...jak potěšit svou královnu." Řekne z posledních sil královna a Rampovi se Regina v tomhle stavu líbila nejvíce.
Ramp začne svými prsty pohybovat k sobě a od sebe a přidává jak hloubce tak i na rychlosti.
Čím větší rychlost a hloubka, tím většího se dostalo řevu od Reginy.Rampelník z ní nakonec dva prsty vytáhne a královna pociťuje, že jí Rampl tlačí za nohy k okraji stolu.
Regina už to všechno přestává vnímat a všimne si, že jí Ramp roztáhl nohy, chytnul se dlaněma o hranu stolu a chvíli se na ní díval.Regina mu zamilovaný pohled opětuje
a Ramp si lehne lehne mezi její nohy.
Náhle se Ramp o hranu stolu zapře a vrazí jí ho tam tak hluboko, jak jen to jde. Královna zavře oči, zakloní hlavu a z jejích úst se začnou ozývat ty nejhlasitější vzdechy.A když jsou Rampelníkovy tahy hlubší a rychlejší, Regina začíná sténat tak rychle, že už skoro ani nemůže dýchat.
Takhle to provádějí 5 minut.
Po tom dosáhnou vyvrcholení a oba dva zaječí, že to musí být slyšet všude.,,Chceš přestat ?" Zeptá se jí udýchaný Ramp a královna mu odpoví.
,,Královna chce víc ! Víc !" Rozkáže mu téměř bez dechu načež Rampelník znovu začne nabírat rychlost a hloubku a Regina začíná zase rychleji a hlasitěji sténat.Jelikož se to oboum moc líbí, takhle to dělají dobrých 30 minut.
Když už asi desetkrát dosáhli vrcholu, Rampelník se od ní odpojí a lehne si vedle ní.
Nemohl ani uvěřit, že se něco takovéhle ho stalo. A doufal, že se to nestalo jednou.,,To....bylo.....úžasný........" Zvolá Regina válející se s Rampem na stole a oba dva se začínají smát.
Stůl, na kterém leží se začíná pomalu pod nima propadat a tak usoudí, že by z něho měli slézt.,,Doufám, že to jako odměna za to, jak jsi mi půjčil tu věštící kouli stačí." Zeptala se ho s úsměvem Regina a kouzlem se oblékla do svých tradičních šatů s velikým výstřihem.
Ramp se také oblékne do své košile, vesty i kalhot a blaženě se na ní usmívá.
,,Stačilo to." Usměje se na ní a jemně jí plácne přez zadek.
Královna se na něho usměje a s radostí mu pohrozí prstem.O chvíli později jim tam někdo zazvoní. Oba dva jdou ke dveřím a otevřou je.
,,Ehm dobrý den. Neslyšeli jste takový křik ? Jako kdyby tady někdo někomu ubližoval." Oznámí jim ten muž mající uniformu myslivce a Regina s Rampem na sebe vyděšeně pohlédnou.Najednou se k myslivci královna přiblíží, vytrhne a rozdrtí mu jeho srdce.
,,Teď už nebude mluvit." Gina se zle zasměje a kouzlem mrtvolu zmizí.Potom oba dva zajdou zpět do hradu a uvaří si čaj.
ČTEŠ
Evil Queen & Rumplestiltskin
FanfictionRegina je normální hodná žena. Jednou v lese potká Rampelníka a tak se její život úplně změní.