→Tanıtım←

5 3 0
                                    

"Sen bir hastasın, senin herşeyin sorun, kusursuz değilsin. Artık senin dertlerinle uğraşmak istemiyorum, ben sorunsuz birini istiyorum ve o kişi asla sen olmayacaksın"

Canımı yakan bu sözler değildi, Bu sözlerin fazlasını duymuştum etrafımdan.

Aciz görülmüştüm, herkes gibi sorunsuz bir hayatta yaşamayı ben de isterdim.

Hasta olmayı ben seçmemiştim, insanlar arasında hor görülmeyi, dışlanmayı, "deli " lakabını almayı, herkesin bana acıyan gözlerle bakmasını ben seçmemiştim.

Benim bir suçum yoktu, sorunlu olmam benim suçum değildi.

İnsanların benimle dalga geçip, eğlenmesini hak etmiyordum.

Herkes öyle değildir sanıyordum, birilerine güvenebilir ve onlara derdimi anlatabilirim sanıyordum.

Ama kime derdimi anlatsam, önce ilgiliymiş gibi davranıyor, sonra da yine dalga geçiyordu.

Kimseye güvenmemeyi seçmiştim hayatım boyunca.

Tâ ki onunla karşılaşana kadar.

Bu zamana kadar tanıştığım insanlar gibi değildi.

Ona herkese güvendiğimden daha fazla güvenmiştim.

O , onlardan daha değerli olmuştu benim için.

O, hiç kimsenin giremediği bir yere girmiş, kimsenin ulaşamayacağı bir yere ulaşmıştı.

O benim kalbime girmiş, onun sahibi olmuştu.

Her gördüğümde kalbimin hızla çarpması, elimin ayağımın birbirine dolaşması, titremesi...

Ama o bunların hiç birini hak etmedi...

Onun yapmayacağına, beni aşağılamayacağına, olduğum gibi kabul edeceğine inanıyordum.

O da onlar gibi çıkmıştı, beni 1 yıl idare edip o da aynısını yapmıştı, hatta daha fazlasını...

Kalbimi çalmıştı, paramparça etmişti, hayata tutunmamı sağlamıştı.

Sonra da beni öldürecek sözleri, hançer gibi kalbime saplayıp, arkasına bakmadan çekip gitmişti.

O, eşsizdi, çünkü hem kalbimi çalmış hem de paramparça etmişti.

Ondan bana kalan son şey ise, sadece;Acı'ydı...

Meyra; şizofreni hastasıdır ve 20 yaşındadır. Pek fazla arkadaşı olmadığı ve güvendiği insanlar tarafından sürekli sırtından vurulduğu için içine kapanık ve birine kolay kolay güvenmez.

Aral; büyük bir holdinge ve geniş bir çevreye sahip olan Aral, playboydur ve bir kızla asla gerçek bir ilişkisi olmaz. Sert, duygusuz ve acımasız biridir. Herkesin korktuğu adamdır.

'Tanıtım burada haydi bakalım!!!'

SENSİZLİK BANA ACIDAN BAŞKA BİR ŞEY VERMİYOR

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sensizlik;ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin