Kamarád

171 8 6
                                    

R O S E

,,Jaxxi!" zavolal na toho psa někdo. Okamžitě pustil mou mikinu a začal mě olizovat. To mě velice překvapilo a začala jsem ho drbat za ušima. ,,Promiň, moc se omlouvám, nestalo se ti nic?" Ozvalo se vedle mě. Rychle jsem vstala ze země, oprášila si legíny  a podívala se na danou osobu. Mé srdce vynechalo pár úderů. Přede mnou stál vysoký brunet. Páni. Byl vážně sexy. Zadívala jsem se hluboko do jeho čokoládových očí. ,,Nn...Ne nic se...nestalo." vykoktala jsem ze sebe po chvíli. Pane bože, to bylo tak trapné. ,,Vážně?" změřil si mě pohledem. ,,Vážně" usmála jsem se na něj. ,,Díky Bohu." oddychl si  ,,Víš on je Jaxx trochu...živější, je to ještě štěně." nervózně se zasmál. ,,Je moc roztomilý. Mimochodem, jsem Rose." představila jsem se. ,,Cameron" usmál se na mě a tak odhalil řadu dokonalých bílých zubů. V tu ránu se mi málem podlomila kolena a to jen z jednoho jediného úsměvu.

C A M E R O N

S Rose jsme se jen tak procházeli po parku a povídali si o všem možném. Bylo mi s ní moc dobře. Dozvěděl jsem se, že po prázdninách nastupuje k nám na školu a dokonce bude chodit i se mnou do třídy. Super! Těším se až jí představím klukům. 

Rose zavibroval mobil a ona ho vytáhla z kapsy. ,,Už budu muset jí" řekla skleslým tónem. ,,Můžu tě doprovodit?" zeptal jsem se s nadějí v hlase. ,,Vlastně proč ne?" odvětila s úsměvem.

Celou cestu jsme si opět povídali, je vážně moc milá...a hezká. ,,Tak jsme tu" řekla když jsme zastavili u menšího rodinného domku. ,,Moc rád jsem tě poznal Rosie." lehce jsem se na ni usmál. ,,Já tebe taky, alespoň budu mít ve škole nějakého kamaráda." mrkla na mě. Nad tím jsem se musel upřímně pousmát. Ona mě bere jako kamaráda? Ne, že by mi to vadilo, jsem za to rád. Rozloučili jsme se a já se vydal domů.

Celý den jsem musel přemýšlet nad Rose. Bylo mi s ní vážně hezky, takhle jsem se ještě nikdy s nikým necítil. Vím, že se známe sotva den ale, mám pocit že už od první chvíle k ní cítím něco víc než přátelství. No uvidíme...

R O S E

,,Jsem domaaa!'' zakřičela jsem z chodby a zula si boty. ,,Ahoj zlato" pozdravila mě mamka když jsem vešla do kuchyně. ,,Kde jsi byla tak dlouho?" zeptala se. ,,Byla jsem si zaběhat a potkala jsem moc milého kluka, tak jsme si povídali a představ si, že se mnou bude chodit do třídy. Náhoda co?" vychrlila jsem na ní. ,,To jo, alespoň někoho budeš znát. Jo a byli tu ti stěhováci, všechny svoje věci máš v pokoji. Tak si běž vybalit, já mezitím uvařím oběd" mrkla na mě.  Jen jsem přikývla a vydala se po schodech nahoru do pokoje.
Šla jsem rovnou do koupelny, svlékla ze sebe oblečení, hodila ho do koše na prádlo a stoupla si pod proud tekoucí vody. Po sprše jsem si vyfénovala vlasy, oblékla si šedé tepláky a volné vínové tričko a pustila se do vybalování věcí a skládání nábytku. Zhruba po půl hodině za mnou přišla Molly, že se mám jít najíst. Po vydatném obědě jsem pokračovala v rozdělané práci. Když jsem měla pokoj hotový, musela jsem se pochválit. Vypadalo to tu vážně stylově. Celý pokoj byl laděn do bílo-černo-zlata.

Z toho všeho vybalování jsem byla unavená, tak jsem si lehla do postele a projížděla sociální sítě. Na Facebooku jsem měla žádost o přátelství. Cameron Dallas . Hned jak jsem uviděla fotku Camerona s Jaxxem musela jsem se usmát. Byli oba tak cute. Cameron jé vážně moc milý. Je jiný než ostatní kluci, není to takové to namyšlené bezcitné hovado. Vím to, a to se známe teprv necelý den. Cítím se s ním vážně příjemně. S těmito myšlenkami jsem usnula...

.

Ráno jsem jsem se probudila kolem deváté a šla rovnou do koupelny udělat raní hygienu a obléknout se. Sešla jsem dolů do kuchyně, kde už u stolu seděla Molly s mamkou a ládovaly se palačinkami. ,,Dobré ráno" pozdravila jsem je. ,,Dobré" usmála se na mě mamka a Moly jen něco zabrblala s plnou pusou palačinek. Sedla jsem si ke stolu také a pustila se do jídla. Po snídani jsem mamce pomohla umýt nádobí a odešla do svého pokoje. Sedla jsem si na postel a vzala do ruky mobil. Rozbušilo se mi srdce, když jsem viděla zprávu od Camerona.

C : Ahoj Rosie :)

R : Ahoj Came :3

C : Came?

R : Ano. Co je na tom?

C : Nic. Líbí se mi to ;)

C : Copak děláš? Nešla bys se mnou ven?

R : Moc ráda. <3 Ve dvě u Starbucks?

C : Ok. Už se moc těším :*

R : Já taky.

Bylo kolem jedenácté, takže času dost. 





Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 11, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I Need Your KissesKde žijí příběhy. Začni objevovat