12.

39 3 0
                                    

Královna s Rampelníkem sedí v obýváku v křesle a popíjejí čaj.
Je tam úplné ticho. Jenom praskání hořícího dřeva v krbu je slyšet.

Regina musí myslet na to, jak to, že když se s Rampem milovala a když do ní vniknul, tak jí to nebolelo.

Mám se ho na to zeptat nebo ne...

,,Rampe ?" Odhodlá se a oba dva si položí své šálky na stůl.
,,Ano drahoušku ?"
,,Mám pro tebe otázku..." Nachvíli se odmlčí a Ramp jí začne pozorně poslouchat.
,,Jak to, že když jsem se milovali poprvé, tak mě to nebolelo ? Víš přece, že jsem byla panna ne ?" Usmívá se na Rampelníka, který právě pije a chystá se jí odpovědět.

,,Když jsem tě viděl, řekl jsem si, že na takové hezké a chytré stvoření, člověk musí být opatrný a něžný." Skloní se k ní a něžně jí pohladí po tváři.
,,Všechno, co mělo a bude mít souvislost s tebou a mnou, třeba nějaká bolest. Tak jí neucítíš." Objasní jí to Rampelník a napije se čaje.

Královně už začíná být všechno jasné.
Potom, co to pochopí, oba odloží prázdné šálky a přejdou k jídelnímu stolu a přemýšlí, jestli vydrží unést talíře s jídlem.

Ramp tam jen tak položí lístek z nějaké kytky na stůl a čeká na reakci.
Stůl se začne otřásat až se zbortí na zem.
,,Tak to vypadá, že budeme muset jíst na novém." Usměje se a vyčaruje stůl i s jídlem.

,,Tak si nech chutnat." Popřejí si dobrou chuť a pustí se do jídla.
Gina s Rampem si dávají kuřecí stehno se špagetami.

Královna se diví, že umí Ramp vyčarovat tak výborné jídlo. Oba dva si na něm moc pochutnávají.
,,Musím říct, že to jak jsi zabila toho myslivce byl úspěch tohohle dne. Co takhle si společně někam zajít." Navrhne jí potom, co oba dojí a Regina se zamyslí.

,,Tak třeba bychom mohli jít do míst kde mě uctívají. Ale to ne... Mě baví zabíjet a dneska mám zabíjecí náladu." Odpoví mu královna a sklidí jídlo ze stolu.

,,No, zatím jsi zabíjela jenom ty, takže bych si taky rád sám někoho zabil." Prohlásí Ramp a vstane od stolu.
Trochu se upraví a čeká, až se Regina vrátí z kuchyně.

,,To je senzační. Už se těším si spolu budeme zabíjet lidi." Usměje se Rampelník na přicházející Ginu a přijdou blíže k sobě.

,,To místo, se ti hodně zalíbí. Je to taková malá vesnice, kde žije hodně špatných lidí. Chceš tam jít ?" Navrhne jí Ramp a královna s jeho nápadem souhlasí.

Ramp s Reginou se chytli za ruce a oba dva zahalil fialový kouř.
Náhle se ocitli v nějakém zapadákově, kde si to tam okamžitě začli prohlížet.

Támhle tu těhotnou babu sejmu. A toho chlapa taky. I to dítě. A támhle ta ženská mě štve tak jí jdu taky zabít.

Udělá si plán Regina a jako první jde zabít těhotnou ženskou.
Potom co tak učiní, tak z té ženské vypadne dítě a čeká ho stejný osud jako jeho matku.

,,Hahahahahaha, to je paráda. Ani nevíš, jak mi tohle Rampe chybělo." Usměje se na Rampelníka, který teďka utíkal v davu lidí, přičemž jim všem trhal srdce.

Regina se jen usměje jak Ramp tak  rychle zabíjí a přejde k další položce na jejím "plánu vražd".
Přiblíží se k nějakému chlapovi, vytrhne a rozdrtí mu jeho srdce.

Lidé se na ní vyděšeně podívají a dají se na útěk. Regina musí zrychlit v zabíjení a tak jde rychle zabít dítě a potom nějakou ženu.

Potom, co ti dva všechno zabili, tak si vzájemně zatleskají a prohlédnou si náměstí plné mrtvol.

,,Paráda, co se tu teďka projít. Můžeme si zajít na nějaký dezert. Bereš ?" Zeptá se jí Rampelník a ruku v ruce spolu zajdou do malé kavárny.

V kavárně není zrovna moc lidí zacož jsou oba moc rádi. Obsluha je hned obslouží a nebudou muset na nic dlouho čekat.

Objednali si vafle se šlehačkou, jahodami a javorovým sirupem.

Když jim to obsluha donesla, popadli talíře a vrhli se na jídlo. Byli už hodně hladový a zároveň na to měli velikou chuť.

Moc jim to chutnalo a tak se po snězení vaflí vydali zase k sobě domů kde si sedli na gauč a vzpomínali na dnešek.

Chvíli pozorovali planoucí oheň v krbu a pak Gina vstala a připravila se k východu. Ramp jí pozoroval a pak k němu královna přišla a spolu se vášnivě políbili.

,,Jdu spát. Tak dobrou noc." Usměje se na něho a odejde do ložnice. Rampelník se na ní usměje ale ještě bude pozorovat oheň a nakonec pak si taky jde lehnout, jelikož se tím zabíjením fakt unavili.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 28, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Evil Queen & RumplestiltskinKde žijí příběhy. Začni objevovat