KUM SAATI

27 6 20
                                    

Ortaokul ve ilkokul zamanlarında çok çalışır ama yinede çok dayak yerdi. Ama asla annesinden,babasından ve hiçbir öğretmeninden nefret etmezdi. Tamam onlara kızardı. Ama yinede öğretmenlerinin kendisinin iyiliğini istediğini biliyordu.
Çünkü onun üstün bir zekası vardı. Ve diğer insanlar-annesi, babası ve öğretmenleri-onun bu zekasını kullanıp ülkemize katkılı olması için eğitiyorlardı. Her şeyin farkındaydı ama çocukluğunu kendince yasayamamıştı. Tek oyuncağı öğretmeninin verdiği o kum saatiydi. Öğretmeni ona "zamanın nasıl geçtiğini anlamadan büyüyeceksin" demişti. O da boş zamanlarında -pek fazla boş zamanı olmasa da-o kum saatini incelerdi.
Öğretmeninin dediği gibi olmuştu. Zaman çok çabuk geçmişti. Özgür kocaman bir adam olmuştu. Ama lise son sınıftaki eğitimi dilediği gibi geçmemişti. Ben zekiyim, sınavları kolayca geçerim diyip boşlamıştı dersleri. Ama öyle olmamıştı. Sınavı öğretmenlerinin istediği gibi geçmemişti. Ama yinede tıp fakültesi psikolog doktorluğunu kazanmıştı. Çok pişmandı ,tekrar çalışmak istedi ama alışmıştı hayatını yaşamaya,çalışmıyordu. Üniversite hayatı çok zor geçmişti 2 kez sınıfta kalmıştı, ama sonunda bitirmişti işte psikolog olmuştu.
Herzaman bir uzman,bir cerrah ve işinde de en iyisi olmak istiyordu. Ama olmuyordu işte yapamıyordu bu işi, aklı hep kendi istediği ve uğruna hayatını mahvettiği-eğitimi yüzünden yaşayamadığı eğlenceli hayata-şeye gidiyordu. Yine de çok denedi ve çok çalıştı ,bu işte de en iyisi olmayı başardı. Ama mutlu değildi işte. Sevmiyordu bu işi.
İşi yaptıkça ve insanların sıkıntılarını,dertlerini dinledikçe anlıyordu ki kendininkinden daha büyük dertler var. O öğretmeninin verdi kum saatini hala saklıyordu. Ve her zaman o kum saatine bakıp anlıyordu ki dinlemeliymiş öğretmenini. Ve oda artık her hastasına bir kum saati verip öğretmeninin ona verirken söylediği sözleri söylüyordu"zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız,böyle küçük şeyleri kafanıza takmayın"diyordu. Çok ünlü bir doktor olmuştu. Ona gelen bütün hastalar iyileşiyordu. Yapmak istediği şey borsaya kimsenin aynı hatayı yapmamasıydı. Ve bu konuda birçok proje gerceklestirdi,bir sürü seminer verdi. Ve artık adı "kum saati doktor" olarak kalmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KUMSAATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin