Η ώρα ήταν 12:30 μ.μ και οι καθηγητές, μας είχαν μαζέψει όλους σε δυάδες, για να πάμε ξανα πίσω στο σχολείο.
-Γιατί σε κοιτάει έτσι αυτός? Ρώτησε η Άννα δείχνοντας διακριτικά τον Μάνο.
-Δεν ξέρω, είπα ψέμματα, ήξερα καλα τον λόγο που με κοίταζε, αλλά όχι τι σκοπό είχε. Πάω λίγο στον Αλέξη, δήλωσα και κατευθύνθηκα προς το μέρος του.
-Πως και από εδώ? Ρώτησε ψυχρά.
-Ήθελα να σου πω κάτι.
-Συγγνώμη, αλλά είχα μια σημαντική κουβέντα με την Μαρία, αν μου επιτρέπεις,χαμογέλασε ειρωνικά και έφυγε.
Τι ήταν τωρα αυτό? Με παράτησε για την Μαρία? Είναι θυμωμένος γι'αυτό που έγινε πριν? Μα καλά, εγώ πάω στο στόμα του λύκου γι'αυτόν και αυτός μου κρατάει μούτρα ? Πόσο εγωιστής κα στενόμυαλος πρέπει να είναι? Εγώ όμως δεν θα το αφήσω έτσι κύριε Αλέξη...
+
-Όχι μπαμπά μου θα κάτσω να διαβάσω σήμερα, γιατί αύριο γράφω αρχαία, είπα τρώγοντας άλλη μια μπουκιά από το σουφλέ.-Αναστασία μου, θέλω να ξέρεις ότι εγώ δεν θα σε πιέσω για τίποτα και την βόλτα σου θα κάνεις και στο σπίτι της φίλης σου θα πας και τα πάντα θα κάνεις, με κοίταξε στοργικά.
-Μπαμπά, τι σου έριξε ο Αλέξης στον καφέ σήμερα? Ρώτησα κοιτάζοντας τον σοβαρά.
-Τίποτα κορίτσι μου, απλώς με έκανε να καταλάβω, ότι ισως, κάποιες φορές να σε πιέζω λίγο παραπανω, απολογήθηκε.
-Μπαμπά μου δεν είσαι πιεστικος, ούτε κακος πατέρας, ούτε τίποτα από όλα τα άλλα. Είσαι ο καλύτερος! Αυτό είναι δική μου επιλογη, για να καταφέρω να φτάσω τον στόχο μου και να γίνω μια καλή ιατροδικαστής. και ξέρω πόσο θέλεις να με δεις να πηγαίνω ψηλά και ξέρεις πόσο θέλω να σε βλέπω χαρούμενο, τον φίλησα στο μάγουλο.
-Εντάξει κοριτσάκι μου, πήγαινε τώρα εσύ στο δωμάτιό σου να διαβάσεις και ασε εμένα να μαζέψω και να ξεκουραστώ, σήμερα έχω βραδινή βάρδια, είπε και τον υπακουσα.
Το δωμάτιο μου ήταν τελείως ασυμμαζευτο. Τα παπλώματα ήταν κάτω στο χαλί και τα βιβλία πάνω στο γραφείο ή στο πάτωμα, ρούχα ξεχειλιζαν απο την ντουλάπα και τα λουτρινα αρκουδάκια μου είχαν πέσει κάτω από τον καναπέ. Για μισό!!! Ο κύριος Φλάφη, το πάντα μου, δεν ήταν εκεί! Πρεπει να συμμαζέψω το δωμάτιο ώστε να βρω το αγαπημένο μου λουτρινο και να κάτσω να διαβάσω. Ένα μήνυμα έκανε την εμφάνιση του στο κινητό μου, ήταν από τον Μάνο.
BẠN ĐANG ĐỌC
Let's Play My Game
Teen Fiction-Εγώ μικρή μου δεν ερωτεύομαι, μόνο με ερωτεύονται.Kαι ξερω, οτι εισαι ερωτευμενη μαζι μου, είπε και ήρθε υπερβολικά κοντά μου, σε απόσταση αναπνοής. -Ξέρεις, ότι μπορώ να σε κάνω να με ερωτευτείς, απάντησα κοιτάζοντας τα γαλάζια μάτια του , χωρίς...