1. First step

72 7 1
                                    

           Sunt de sase saptamani la liceul acesta si nici acum nu mi-am facut prieteni. Se pare ca nu sunt sociabila deloc. Si cand vad ca toti s-au imprietenit si sunt cam singura din clasa care nu are prieteni, imi vine sa nu mai vin deloc la scoala. Dar, din pacate, sunt obligata de tata.

            Sunt tocmai in spatele clasei, in penultima banca, pe randul de la fereastra. Locul meu preferat. Cand ma plictisesc la ore, si asta se intampla mai mereu, ma uit pe geam. Chiar e mai amuzant sa vezi un prost cand se impiedica de bordura de la trotuar decat exercitiile la trigonometrie.

             Apropo de trigonometrie, urmeaza ora asta. Din fericire am stiut sa-mi fac tema, deci sper ca nu o sa iau nota mica. 

             Ca sa nu ma ia somnul inainte de ora, mi-am bagat castile bine in urechi si am dat drumul la melodiile din playlist-ul creat aseara cand mi-am mai adaugat cateva melodii noi.

              Mi-am fixat mai bine castile in urechi, iar melodia celor de la The Fray ma innebunea.

              Imi ridic privirea si vad cativa elevi de la clasa a 11-a , in frunte cu o fata blonda cu ochii mari si scunda, dar care tipa atat de tare ca o aud atat de bine chiar si cu volumul dat la maxim. Imi indepartez castile de urechi si aud anuntul ei. 

- Preselectiile vor fi astazi dupa ore, adica la 2 . In sala de festivitati. Vor fi cateva probe foarte usoare si, pentru ca sunt doar 2 clase de-a 9-a, ne trebuie cat mai multe fete si baieti. 

Desigur. Doar Julie s-a inscris din clasa. Populara clasei, scolii. Boboaca cea mai frumoasa. Toti spun asta. Desigur, as vrea sa o vad si fara machiaj. Fara tonele alea de fond de ten, fara genele alea lungi si fara... ugh, chestiile alea. 

      Ehh, poate sunt geloasa. Dar ce conteaza, nu e ca si cum ar fi liceul plin de baieti super hot, nu?Si nu e ca si cum mi-ar vedea in fiecare zi mutra de obosita, hm?  Ba chiar asa e!

Sa ma duc sa incerc sa concurez pentru bal? Dau repede proba si daca termin in jumatate deora, ajung si la orele de dans. Nu am nimic de pierdut.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 09, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Another levelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum