შიუმინ p.o.v
დილით ადრიანად გამეღვიძა,ბალიშიდან თავი ავწიე და ჩენს გდავხედე,ლოგინზე გაშხლართულს ეძინა, საათი 05:00-ს აჩვენებდა ...ისევ ბალიშზე დავაბრუნე თავი,მაგრამ ვერ მოვისვენე.
ავდექი ,სვიტრი გადავიცვი და ოთახიდან გავედი...მისაღებში დავტრიალდი და ამზარეულოში შევედი...ყავა მოვიდუღე და აივანზე გავედი...ქვემოთ გადავიხედე...სიჩუმე იყო, რაც არაა ჩოულებრივი ამბავი სეულის ხმაურიან ქუჩებში.
ყურსასმენები გავიკეთე და საყვარელი სიმღერა ჩავრთე ,,creep"-you're just like an angeeeel,your skin makes me cry...-ავყევი სიმღერას,თვალი მეზობელი აივნისკენ გამექცა,ყური მივუგდე და ტელევიზორის ხმაც გავიგონე, ისე ხმამაღალზე ქონდათ აწეული.
-ღვიზავს?-ჩავილაპარაკე გაკვირვებულმა-(არამგონია,ალბათ ტელევიზორი დარჩა ჩართული...)
ჩამეცინა როცა რაე სოო ჩაძინებული წარმოვიდგინე.
ჰაერი ღრმად ჩავისუნთქე და მისაღებში შევედი,ფანჯირდან გავიხედე და დავინახე როგორ ეძინათ რაე სოოს და ჯე სუპს დივანზე,ოთახში სინათლე ენთოთ და ამიტომაც ადვილად გავარჩიე ...რაე სოოს ჯე სუპზე ქონდა მიდებული თავი,ხოლო ფეხები მისაყუდებელზე გადაედო ,ჯე სუპი კი ფეხებმოკეცილი იწვა და თავი ხელზე ედო...(ოკუპანტი) გავიფიქრე რაე სოოზე რომელსაც მთელი დივანი დაეკავებინა ...ნამდვილად მაღალი იყო (უფრო გრძელი ეთქმოდა ამ მომენტში) და ამიტომაც დივანი არც ყოფნიდათ ...მაგიდაზე თეფშები და ჭიქებიც დავლანდე ...მერე ისევ სოოს გავხედე ...მან ცხვირი შეჭმუხნა და გვერდი იცვალა (ოჰ ეს ცხვირის შეჭმუხვნა 😂😂😂) დავჯექი დივანზე და ტელევიზორი ჩავრთე ...უაზროდ ვრთავდი არხიდან არხზე ...ბოლოს მეც დივანზე ჩამდეძინა ...რაე სოო p.o.v
რომ გამეღვიძა თითქმის 6 იყო ,ჯე სუპისგან თავი ფრთხილად ავიღე ,ტელევიზორი გამოვრთე,მერე ავდექი და სინათლეც გამოვრთე...
-რავქნაააა-ვთქვი და ოთახს მოვავლე თვალი.
ბართან მივედი და ჩაი გავიკეთე...მისაღების ფანჯარას მივუახლოვდი,ქალაქის ხედს გავხედე და მერე პირდაპირ ფანჯარამ მიიპყრო ჩემი თვალები...(ვა მინსოეკი...რაუნდა დივამზე🤔) დავინახე როგორ ეძინა შიუმინს ...თავი ბალიშზე ედო და ხელები კი გულზე...
-ხო ვამბობდი დრაკულაუნთოლდია თქო .-ვთქვი და ჩავიღიმე...
ESTÁS LEYENDO
imagination
Fanficფიკი მოგვითხრობს უცნაურ სევდიან და ჩოულებრივ საყვარელ სიყვარულის ისტორიაზე და 2 წყვილზე...მოვლენები ხასიათდება მოულოდნელი განვითარებით ...ფიკში აღმასვლის და დაღმასვლის პერიოდები უხვადაა და მოვლენები არ ვითარდება ერთ ტონალობაში p. s. my personal cri...