ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ဒီေန႔က ေက်ာင္းစတက္တဲ့ေန႔ဆိုေတာ့ ေယာင္လည္လည္ေပါ့...Tourismအေဆာင္ရဲ႕Major Departmentကို ေတြ႔တဲ့သူေမးရင္း စမ္းရင္းေပါ့.က်ေနာ္က နယ္ကေျပာင္းလာတာ ဟိုမွာ ႏွစ္ႏွစ္တက္ၿပီး အေဖက သူ႔ငယ္သူငယ္ခ်င္းနဲ႔အလုပ္ဖက္စပ္လုပ္ထားတဲ့ကိစၥေျကာင့္ ေျပာင္းလာေတာ့ က်ေနာ္ပါ လိုက္ရတာေပါ့...ေနာက္အေျကာင္းက အဲ့အိမ္က သမီးနဲ့က်ေနာ့္ကို လူႀကီးခ်င္းသေဘာတူထားေသးတယ္တဲ့...က်ေနာ္က အဲ့အိမ္မွာပဲ ေနျပီး ေက်ာင္းတက္ရမယ္တဲ႕...မေတာ္ရေသးတဲ႕ ဇနီးေလာင္းအေျကာင္းေတြးရင္း Department႐ွိရာ စၾကၤလမ္းေပၚ အေကြ႔ အင့္ခနဲေနေအာင္ခံစားလိုက္ရတယ္...
မင္း လမ္းကို ဘယ္လိုေလ်ွာက္တာလဲ...လူတစ္ေယာက္လံုးမျမင္ဘူးလား...
နံရံကြယ္ေနတာကို ျမင္ရေအာင္ က်မ နတ္မ်က္စိမ႐ွိဘူး...႐ွင္ဘာသာၾကည့္ပါလား...
ဘုရား ဘုရား က်ေနာ့္လိုအေခ်နဲ႔လာေတြ႔ေနပါ့လား...ၿပီးေတာ့ သူက ဆက္ေျပာသြားေသး...
က်မက ဒီမွာ စာအုပ္ေတြနဲ႔အေလးႀကီးသယ္လာတာ...႐ွင့္ဘာသာ နည္းနည္းေ႐ွာင္ေပးလိုက္ၿပီးေရာဟာကို...
ဘယ္ရမလဲ က်ေနာ္ေလ မင္ယြန္းဂီလို အေခ်ေကာင္ကို လာေခ်ေနတာမ်ိဳး သည္းခံစရာလား...
မင္းတို႔ေက်ာင္းက ေက်ာင္းသားအသစ္ကို အဲ့လိုပဲဆက္ဆံတာလား...
အဲ့တာနဲ႔ အခု ၀င္တိုက္မိတာနဲ႔ဆိုင္လို႔လား...
ေဟာ ၾကည့္ လံုး၀ ေခါင္းေၾကာမာပံုရတယ္
ဆိုင္ဆိုင္ မဆိုင္ဆိုင္...Departmentဘယ္အခန္းလဲ...
ေျပာျပတာေတာ့ရပါတယ္...စာအုပ္ေလးေတြျပန္ေကာက္သြားေပးရင္ အရမ္းေက်းဇူးတင္မိမွာ...လက္ပိုက္ၿပီး ဆရာမႀကီးစတိုင္ဖမ္းၿပီးေျပာေနေသး...
ငါမွ မမွားတာ ေကာက္ေပးစရာလား...မင္းဘာသာေကာက္..မင္းလို စကားသူေတာင္းစားကို ေမးမိတဲ့ငါက မွားတာ တြန္႔တိုလိုက္တာ...သြားၿပီ...
ဘယ္လိုဟာလဲမသိဘူး..ပြစိပြစိေျပာရင္း က်န္ခဲ့တဲ့ အဲ့ေကာင္မေလးက ခ်စ္ဖို႔ေတာ့ေကာင္းသား...
ဘယ္လိုလူလဲမသိဘူး သူကမွားေသး စာအုပ္ျပန္မေကာက္ေပးတဲ့အျပင္ ငါ့ပါေငါက္သြားေသး...ေက်ာင္းသားအသစ္တဲ့...႐ုပ္ကိုက စကားေျပာတာ မ်က္စိကိုမဖြင့္ဘူး...ျမင္ဖူးလည္း ေက်ာင္းကသူအစံု ကိုယ္သိတာက်လို႔...ကိုယ့္အဖြဲ႔ငါးေယာက္ရယ္ ညီမတစ္ေယာက္ရယ္နဲ႔ပဲစကားေျပာတာ😒ေဆာင္းမွာသူငယ္ခ်င္းမ်ားမ်ားစားစားမ႐ွိဘူး သူတို႔က ေဆာင္းကိုေခ်လို႔တဲ့...ဂ႐ုစိုက္စရာလား..ကိုယ့္ထမင္းကိုယ္စားၿပီး ေခ်တာကို...