"babama hayır verme o adama beni" istemiyorum lutfen ben senin kızınım nasıl kıyarsın bana ben sana annemin emanetiyim lutfen babama
" Hayır diyorum anlamiyormusun o adamın oğluyla yani mustafayla evleneceksin o kadar istesende istemesende evleneceksin 1 hafta sonra gelecekler şimdiden hazirlan"
babami yine vazgecerimedim kararindan allahim yardim et bana lutfen ne yapmaya çalışıyor bu adam
ben kendimi tanitmadim
ben zehra 18 yasinda bi genc kizim annem 2sene once oldu annem olmeden beni babam olucak adama emanet etti annemi cok ozluyorum simdi annen nasil oldu diyosunuzdur annemle pazar aksami alisverise gitmek icin evden ciktik arabayla gitmek istemedigim icin yuruyelim dedim demez olaydim hepsi benim sucum.alisveris merkezine gelince yoldan gecerken bi araba anneme vurdu iste benim annem boyle oldu.
2 sonra
babama vazgecirme meselesinden sonra 2 gecti ama babam hâlâ evleneceksin diyo ama zehrasam o gıcıkla evlenmicem babamla yine konusucam ne olursa olsun
"baba biraz konusa bilirmiyiz"
"zehra yine evlenme meselesiyle ben son dededigimi dedim evleneceksin o kadar. uzatma daha fazla "
"ama baba"
"amasi falan yok evleniyorsun yeter artik sıkıldim bu meseleden hep ayni tantana"
( mustafanin agizindan)
" baba istemiyorum o kizi "
"oglum neden istemiyosun ben anlamiyorum seni "
"ya ben evlenmek istemiyorum anne sende bisey soylesene babama "
"bey oglan istemiyo iste daha ne uzatiyorsun ki "
" hanim sende mi yahu bu mesele burda kapandi 3 gun sonra kizi istemeye gidiyoruz o kadar hazirlan hanim oglunuda hazirla bi zahmet "
" off çıldircam simdi ya evlenmicem baba ne olursa olsun ev-len-mi-cem anladinmi "
"anlamadim kucuk bey iyi evlenme ama sunuda unutma sana miras falan birakmam "
"sacmalama baba"
"sacmalamiyorum ve emin ol yaparim "
"tamam evlenicem ama sunu unutma baba o kiza hic bir zaman dokunmicam"
"ne demek dokunmicam o senin karin olucak nasil dokunmican "
"oglum nediyosun sen ne demek dokunmicaksin "
"duydunuz beni kizla hic bir zaman aramda bisey gecmicek"
"lan sen beni sinir etmek icinmi dunya ya geldin bak mustafa buyuk muyuk dinlemem alirim seni ayagimin altina biz torun sevmek istiyoruz ve sende onu bize vericeksin anladinmi er ya da gec olucak bu . ben yatmaya gidiyorum ve sende iyi dusun mustafa "
allahim yardim et bana lutfen babam kararindan biran once vazgecsin gecsin yalvaririm bide torun diyo ya
3 sonra ( isteme günü)
"hanim cicekler tamam mi "
" evet bey ne bu telas "
"ogluma kiz ismeye gidiyoruz ya ondandir hanim"
genc= ya ne demessin baba
"biseymi dedin oglum"
"yok ya ne dicem ki ben desem bile kimse beni dinlemiyor zatet"
"evet bencede sen sus mustafa cunku sinirlenmek istemiyorum "
( genc kizin evi)
"zehra cabuk olurmusun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
istemedigim hayat
Romanceevlenmek istemeyen bi kiz ve mirastan maruz kalmak istemeyen bi genc bakalim aralarinda ne gececek (bu benim ilk hikayem okursaniz cok sevinirim umarim begenirseniz )