-Alooo...Omule ce ai?
-Cine e fata aia?am zis eu putin speriat. Si care e faza cu...ochii?
-Hai sa iesim de aici si-ti zic tot. Hai misca odată. Misca, nu te mai holba.
-Da bine hai.***
-Deci tipa aia e Mia. Daca vrei sa o cunoști ii dai 100 de dolari si..
-Stai ce? De ce sa-i dau bani?
-Doar asculta piciule.
-E doar un an diferenta intre noi, Nate.
Da, da, cum zici tu. Asa cum spuneam, tipa aia primeste bani. Si stii ce face ea cu banii? Te face sclavul ei.
-Cum a...
-Shh piciule. Doar asculta, o sa-ti placa ce auzi. Toti din liceu vor doar sa devina sclavii ei, sa faca 24 de ore doar ce vrea Mia, iar ea vrea doar sex. Acum intelegi?
-Deci asta chiar nu are sens. Si ce are la ochi?
-A da, uitasem. Poarta lentile de contact. Albe cand e libera si negre cand nu. De fapt nu prea e vazuta cand are ochii negrii, e prea ocupata atunci. Intelegi?
Nate are o privire asa perversa pe fata de zici ca acum ma apuca de gat si ma violeaza. Atunci mi-am amintit ca fata, Mia, avea ochii negri cand am vazut-o eu in prima zi. Deci avea un sclav in ziua aia.
-Nate eu plec.
-Esti rapid. Fugi pana nu o ia altcineva. Auzi, tu pari destul de bogat, ce zici sa-mi imprumuti si mie 100 de dolarei...am auzit ca fute bine rau si...
-Esti bou? Plec acasa. Tampitule...
Dau sa plec, dar Nate vine si ma impinge furios.
-Piciule, tu esti virgin asa-i?
-Ăăm..
-Se vede de la o posta ca n-ai vazut nicio gaurica. A si nu se pun filmele porno.
Nate a inceput sa rada isteric.
-Nate plec, am zis hotarat.
-Uite Simon, lasa-ma pe mine acum. Te provoc. Stiu ca nu ai tupeu.
-Pot sa...sa fac asta mai bine decât tine.
-Ii bati joc de mine? Nici macar nu poti sa zici fut, sex, Simon. Esti un mare pampalau.
Acum deja sunt nervos.
-Nate maine sa nu ma cauti. Ma duc sa o fut pe curva aia. O sa o fut asa de bine ca o sa vina ea la mine sa-mi dea bani. O sa o fut asa bine incat o sa ma vrea doar pe mine si o sa renunte la jocul asta de rahat. Tu esti de rahat. Totul e de rahat. Sexul e de rahat.
Acum deja plec. Nu ma mai uit in spate, dar stiu ca nu mai vine după mine. Il aud cum tipa.
-Asa te vreau virginule. Sa-mi povestesti ce faceti. Nu uita sa o pui sa suga....***
Intru in cantina si ma indrept spre masa unde sta Mia. Nu mai e nimeni cu ea asa ca bag mana in buzunar, scot 100 de dolari si ii arunc pe masa in fata ei.
Ridica usor ochii spre mine si zice:
-Maine la 12...
-Unde?
-Maine la 12 noaptea. Pana la 12 noaptea poimaine. Tu nu vorbesti. Doar asculți. Nu ma mai intrerupe. Acum poti sa pleci.
Nu zic nimic in plus. Ma mai uit la ea o secunda si apoi ma intorc pe calcaie. Ies grabit din cantina si sun la un taxi, dar inchid imediat. M-am răzgândit, vreau sa merg pe jos, sa-mi adun gandurile.
Ce o fi fost in capul meu? Il urasc atat de tare pe Nate, o sa ma fac de tot rahatul. Super, prima fata cu care o s-o fac e o curva pe care am platit-o. Vreau doar sa se termine.***
-Hei....esti bine Simon?
-Da, sunt okay Silvia, te rog lasa-ma sa merg in camera.
Silvia e sora mea geamana, dezamagirea familiei pentru ca nu a reusit sa ajunga la cel mai bun liceu din oras asa ca mine. Sincer, ea imi e cea mai buna prietena, ne mai certam noi, dar ne trece repede supararea. As putea sa-i spun, dar...
-Simooooon! Simon vino repede!
Alerg spre camera ei. Deschid usa in graba, dar nu o vad nicaieri. Atunci iese de dupa usa si o încuie.
-Hai acum, zi ce ai. Ai luat nota mica la ceva? ma intreaba ea.
-La dracu nota mica! zic eu exasperat. Silvia lasa-ma sa ies, nu am nimic.
-Hai lasa vrăjeala si zi-mi ce ai, acum!
Chiar pare serioasa. Si in momentul ala incep sa ii povestesc toate cacaturile pe care le-am facut.
-Sincer ma asteptam la ceva mai rau. Acum doar zi-mi : cum e fata asta, e draguta, iti place de ea?zice ea invartinsu-si o suvita de par pe deget.
-Silvia ti-am zis ca a facut asta cu toata scoala, nu cred ca poate sa-mi placa de ea.
-Il mai stii pe David? zice ea intristandu-se dintr-o data.
-Of Silvia, tu nu esti ca Mia. Ea face asta din placere si cu propria ei vointa, tu nu..
-Nu Simon, eu am facut-o cu boul de David tot din placere si chiar imi doream asta. Il iubeam si credeam ca si el...
-Da dar..
-Niciun dar, mi-a luat virginitatea si apoi ne-am despartit, acum sunt fericita cu Sam si doar asta conteaza.
-Dar tu nu i-ai dat bani lui David ca sa te...
-Simon taci, doar taci! Nu asta e problema acum. Acum problema e Mia si tu si noaptea asta care urmeaza. Azi e marti, maine ai scoala, ce o sa faci daca fata asta iti zice sa nu te duci?
-Nu stiu, le spun colegilor ca sunt bolnav, am ciuma, ebola ceva, nu stiu.
-Ma ocup eu de mama si de tata, ii mint eu cu ceva, oricum nu mai am ce sa patesc. Deja am fost dezmostenita, sa zicem.
-Hei, nu zice asta, dar multumesc Silvia.***
Stau cu fruntea sprijinita de geam si ma uit pe strada. E 23:49 cand primesc un mesaj. Ma arunc pe pat si iau telefonul. E un sms cu o adresa, de la un numar pe care nu-l am in agenda. Deja banuiesc cine e si ce vrea. Sunt deja imbracat asa ca dau sa ies pe usa, dar imi amintesc de prezervativ. Normal ca am uitat sa cumpar si normal ca nu am asa ceva prin camera. Merg in graba la Silvia si intru fara sa mai bat.
-Silvia, zic disperat. Silvia ai un prezervativ cumva?
-Simon n-am, dar de ce nu mergi la o farmacie non-stop? De ce esti asa panicat frățioare?
-Silvia, Mia mi-a trimis mesaj si trebuie sa ajung la adresa asta si nu mai am timp si...
-Gata taci, calmeaza-te. Nu mai mergi dupa prezervativ. Cand aproape sa termini o...stii tu, o scoti.
-Adica..
-Adica o scoti înainte sa ejaculezi.
-Si unde o fac?
-Cum adica?
-Adica unde ejaculez? Pe ea? Pe pat? Pe mine?
-Doamne Simon normal ca nu pe tine. Hai du-te mai repede ca o sa intarzii, nu-ti mai face griji, o sa vina toate de la sine.***
Alerg ca un idiot pe strada pustie. Afara e cald si sunt tantari, dar nu apuca niciunul sa ma ciupeasca. Totusi cred ca am inghitit cativa.
Ajung in fata casei Miei si nu stiu ce sa fac, dar usa de la intrare se deschide. Intru inauntru unde e intuneric. Simt o mana care isi impleteste degetele cu ale mele. Un fior călduț si placut imi strabate șira spinării. Mia ma trage inspre o usa si o deschide. Intram intr-o camera slab luminata si ea incuie usa in urma mea. Atunci ea isi apropie usor buzele de ale mele dar nu le atinge. Miroase a iasomie si a ceva dulce. Am mai sarutat o singura fata in trecut, la ziua Silviei, fiindca am fost provocat de boul de David. Nu am vrut sa o sarut, dar nu voiam sa par un papa-lapte, asa ca am facut-o. Acel sarut nu a insemnat nimic nici pentru ea, nici pentru mine si nici macar nu am mai vorbit cu acea fata.
-Nu ai de gand sa ma saruti? La ce te gandeai?
Vocea ea ma face sa ma dau in spate.
-Simon nu ma respinge, zise ea apasat.
-Nu te resping, Mia.
-Asa, zice rapid si sare la gatul meu. Ii simt buzele cum se apasa pe ale mele. O mica explozie isi face aparitia in interiorul meu si se amplifica. O simt cum se chinuie sa ajunga pana la gura mea, sta pe varfuri, iar eu sunt drept si țeapăn. Un impuls neasteptat ma face sa vreau mai mult. Ma aplec spre ea si o cuprind cu bratele. O ridic de la podea, iar ea isi strange picioarele in jurul meu. Atunci se opreste din sarut si zice :
-La cum m-ai apucat de mijloc as fi zis ca nu e prima oara cand o faci, dar esti virgin asa-i?
-Ăăm..
Mi se moaie picioarele. O pun jos si ma uit in sus.
-Saruti ca la gradinita, asa mi-am dat seama, dar stai calm, nu o sa-ti fac reclama la scoala.
-Mia..
-Trebuie sa-ti misti buzele mai mult Simon, si sa-ti folosesti si limba, zice si-mi zambeste.
-Bine.
-Nu bine Simon, hai.
Si atunci am inceput sa o sarut asa cum nu mai facusem pana atunci, mi-am pus toata pasiunea in sarutul acela. Am facut exact cum a zis ea. Ne miscam buzele la unison, limba mea o atingea pe a ei, incep sa-i sorb buzele, sa-i gust aroma, sa o gust pe ea. Sarutul acela devenea din ce in ce mai intens, iar eu imi simteam pulsul in buze. Hormonii gâlgâie in mine si desi sunt fraierul acela virgin ii dau usor parul pe dupa ureche si incep sa o sarut apasat si pasional pe gat. Cobor usor pana la clavicula si apoi urc inapoi pana ii apuc lobul urechii cu buzele si dupa cu dintii. Ea geme usor iar valul de caldura, hormonii ma fac sa innebunesc. O apuc de mijloc, o ridic si o pun pe patul din spatele ei.
CITEȘTI
Musca sexuală
Romansa100 de dolari, 24 de ore ca sclav, sclavul unei fete care vrea doar sex. Accepti provocarea?