14. | Dallas

809 39 0
                                    

Mi a faszért nem tudja felvenni a telefont? Ha most sem veszi fel, bemegyek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mi a faszért nem tudja felvenni a telefont? Ha most sem veszi fel, bemegyek. Nem tudom hogyan, de meg teszem. Mégis milyen főnök hívja dolgozni az alkalmazottját szombat este? Nala egy egyszerű cégnél dolgozik, még csak nem is forog kockán hatalmas pénz, és kétlem, hogy bármilyen probléma megoldásához ő kellene. Ott kéne hagynia azt a szaros melót, semmivel sem jut előrébb tőle. Csak öltönybe öltözött majmok játszanak üzletemberesdit.

Fel alá járkálok a járdán, a kocsi előtt, és nem tudom, hogy az ideg, vagy a türelmetlenség teszi-e, de kezd rám nehezedni egy rossz érzés. Biztosan azért nem veszi fel, mert nem akar rossz pontot szerezni a főnőkénél, de leszarom. Vegye fel a rohadt telefont, azért van.

Rezegni kezd a telefonom a kezemben, kapkodva veszem fel.

– Nala?

– Oh, ez az új becenevem? – Bobby kislányos kuncogással köszönt a vonal másik végében, és máskor örömmel folytatnám vele ezt a beszélgetést, de most tudnom kell, mit tudott meg.

Kicsit utánanéztem Nala főnökének. Amint Nala letette a telefont, és hallótávon kívül volt, felhívtam Bobbyt, hogy mit tud találni róla. Bobby mindenhová be tud jutni, és előtte semmi sem marad titok. Megkértem rá, hogy minél hamarabb tálaljon nekem valamit erről a pasasról, és remélem, hogy most jó hírekkel szolgál.

– Meg tudtál valamit, Bob?

– Mivan veled kölyök? Miért vagy ilyen savanyú? Éppen flörtölni próbáltam.

– Semmi, csak ez fontos.

– Oké, oké. Értem én. Röviden; ez a Peter Donnan valami flancos cégnek a kis cégénél dolgozik, mint osztályvezető. A feleségével 20 éve házasok, van egy lányuk, aki 18 éves, most fog egyetemre menni. Úgy néz ki a faszi nem kap meg mindent az asszonytól, egy éttermes haverom szerint, pár havonta új nővel jelenik meg az oldalán fullos kajákkal tömni az arcát. Amúgy nincs priusza, viszont elég sok pletykát hallani arról, hogy szereti a fiatal, szép asszisztenseket, és utána szereti tudod... közelebbről megismerni őket. De ezt a vak is látná, mert az elmúlt egy évben négy hölgyet fogyasztott el mint a személyes asszisztensei, amikről ugyebár hivatalos papírok is vannak. Viszont mindannyian teljesen egyszerű, és elfogadható okból hagyták el a munkahelyüket, egyikőjük sem vádolta meg zaklatással, vagy hasonlóval. Ismerek egy tagot, aki oda jár ilyen-olyan ügyeket elintézni, ő egyszer összefutott az egyik leányzóval, a késői órákban mezitláb rohant ki az osztályról. És van ez a...

– Kösz Bobby, ennyi elég. Mindent tudok, amit tudnom kell. Jövök neked eggyel.

Megszakítva a hívást, azonnal tárcsázom Nalat. Semmilyen munkaügy nincs, ami miatt sürgős lenne ez a mai esti kiruccanás. Csak a fasszopó szeret a lányával egykorúakkal kefélni.

Ezelőtt kinyomta, most viszont hangpostára kapcsol a sokadik csöngés után. Gondolkodás nélkül vetem magam a csengőre, és nyomogatni kezdem, mint valami félőrült. A másik kezem megmarkolja a fegyverem, ki tudja, mire lesz szükség odabent.

New York utcáinWhere stories live. Discover now