ANABELLA
Bunalmıştım, annem beni gelecek olan Frank krallığını karşılamam için zorluyordu ama benim şu an istediğim son şey 'SEVGİLİ NİŞANLIMI' görmekti bu yüzden annemden köşebucak kaçmış tam bir cevap vermemiştim,karşılamaya gelmeyince belki kırılabilirdi ama gönlünü sonradan nasılsa alırdım. Bu yüzden Alice'e dönüp 'Ben ava gidiyorum annem beni sorarsa sen onu oyalarsın'dedim.
Alice bana küçüklükten beri hizmet ederdi,hizmet ediyor diyorum ama benim arkadaşım gibiydi.Onu çok severdim Alice çok zorluklar yaşamıştı küçükken ailesinden kaçırılmış köle yapılmak üzere Mısır'a götürülücekti ama esir tutulduğu gemi ihtiyaçlarını karşılamak için Nolween limanlarınandan bir süre ayrılmamış o sırada gemide esirlerin tutulduğunu öğrenen muhafızlar kralın emriyle gemiye baskın yapmış ve herkesi kurtarmışlar.Alice o zaman daha 4 yaşındaymış ailesiyle ilgili önemli hiçbir bilgi verememiş aramalar yapılmış ama bulunamayınca kraliçe bu kahverengi saçlı kahverengi gözlü bu güzel bebeği yanına almaya karar vermiş ,daha o günden belliymiş ne kadar güzel olacağı şimdi 1.70 boyu ve bu çekici esmerliğiyle güzelliği dillere destandı eğer şu anda bir hizmetli olmasaydı çoktan evlilik teklifleri yağmaya başlamış olurdu.biz herzaman çok yakın arkadaş olduk ve buna çok seviniyorum yaşıt olduğumuz içinde beni anlıyor.
'Bella Frank kral ve kraliçesi gelecek böyle gidemezsin senin nerede olduğunu sorarlar'diye cevap verdi.Sıkılmıştım artık her seferinde aynı muhabbeti yapmaktan'Alice sen her zamanki gibi bir bahane bulusun ben şimdi gidicem'dedim ve hemen dolabıma yöneldim her zamanki avda giyindiğim takımı çıkarıp üzerime giyindim sandıktan da okumu ve yayımı alıp kapıya yöneldim
Alice hala endişeli görünüyordu bende ona 'Sen bunları kafana takma söz erken gelmeye çalışıcam ama o prens bozuntusunun suratını ne kadar geç görürsem o kadar iyi' deyip suratımı astım ,Alice ise suratıma bakıp sırıtmaya başladı 'Pekala Bella git kafanı dağıtta gel ben onları bir kere daha oyalarım zira eğer gitmezsen prensin elinden çekeceğe benziyor'dedi. Yüzüme büyük bir sırıtış yerleşti ,dediğim gibi beni çok iyi tanıyordu sanki planımı anlamıştı.
Alice'si bu yüzden seviyordum beni anlıyordu ne istediğimi biliyor,ne yapacağımı anlıyor gerektiğinde bana yardım ediyordu.Biz 15 yaşındayken bir gece sıkılıp şehre inmek istemiştim hazırlanıp tam çıkacakken yanlışlıkla Alice'e yakalanmıştım,beni durdurmak için her yolu denemiş ama başaramamıştı beni durduramayacağını anlayıncada peşime takılmış ve saraydan görünmeden uzaklaşmama yardım etmişti.Çok tedirginde ama benim için yanımda kalmıştı bir meyhaneye girip oturmuştuk ,ben Alice'e söz verdiğim için içmemiştim Alice'te zaten hiç içmezdi orada bir saat oturduktan sonra 3-4 tane sarhoş bize sulanmış kavga çıkarmışlardı devriyede olan muhafızlar kavgayı durdurmak için geldiklerinde bizi fark etmişler ve saraya haber yollamışlardı sarhoş adamlar ise benim prenses olduğumu öğrenince yalvarmışlar af dilemişlerdi ama bırak bizi herhengibi birine sarkmak askıntılık aypmak Nolween yasalarına göre yasaktı bu yüzden zindana atılmışlardı.
Ondan sonra Alice'i ne kadar sıkıştırsalarda konuşmamış beni ele vermemişti ,ilk başta ceza olarak benim yanımdan alınmış mutfak işlerine verilmişti ama mutfakta başarısız olup kocaman mutfakta koca çuval unu patlatıp hamuru yanlışlıkla aşçı kadının suratına yapıştırınca mutfakta yeteneksiz olduğunu anlaşılmıştı (Biz hala bu olay aklımıza geldiğinde kahkahalarla gülüyoruz) ondan sonra temizlik işlerine verilmişti ondada balo salonundaki avizenin tozunu alıyım derken avize yere düşmüş üstündeki bütün kristallerle birlikte avize paramparça olmuştu bu konudada yeteneksiz olduğu ortaya çıkmıştı ,ondan sonra terzide çalışmış elbisenin kollarını yanlışlıkla birbirine dikmiş kraliçe elbiseyi giymeye çalışırken kolları yüzünden gülünç duruma düşmüş sinir kırizi geçirmişti ama kraliçe pes etmemiş onu çamaşırhaneye vermişti orada elbiseleri dereye götürüp yıkıyım derken sepeti derenin akıntısına kaptırmıştı, bir sonraki gidişinde elbiseleri yıkamaya çalışmış ama beceremediği gibi kimini yırtmış kiminin rengi solmuş kimi kıyafetlerde renk değiştirmiş.Kraliçe onu bu iştende almış bunları isteyerek yaptığını sandığı için ona dahada yüklenmeye çalışmış muhafızların zırhlarını parlatma işini ona vermiş kral benim ısrarlarım ve zırhlara birşey olur korkusuyla kraliçeyi ikna etmiş ve Alice 2 ay sonra nihayet benim yanıma geri verilmişti ama artık eskisindende sıkı kontrol uygulanmış kaçmam engellenmeye çalışılmıştı ama ben Alice geri döndükten iki ay sonra tekrar kaçmış Alice'de yanımda almıştım gelmek istemeyip korksada onu ikna etmiş benimle götürmiştim ama bu sefer daha dikkatli olmuş olay çıkarmamış ve hiç içmemiştim ayrıca benden hiç beklenmeyecek rekor bir sürede geri dönmüştüm ondan sonrada eskisi kadar olmasada hala arada küçük kaçamaklarda yapmıyor değildik.Bu olay 3 yıl önce olmuştu ve hala arada aklıma geldikçe böyle bir dostum olduğu için gurur duyardım.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-ı TARIH
Historical FictionAşk insanı ne kadar değiştirebilir onu kime,neye çevirebilir... Burdada öyle oldu aşk yüzünden yapmam dedikleri bir şeyi yaptılar... Anlaşmalı bir evliliğe zorlandılar... Ama şimdi herşey değişti... KENDİLERİ,İSTEKLERİ,İHTİYAÇLARI ve AMAÇLARI... Çün...