Večer s Alexem dopadl dobře i s mým divným pocitem. Ale pomohlo mi to. Trochu jsem se odreagovala. I mě docela přestalo běhat v hlavě myšlenka, že nás Zayn pronásledoval. Ale musím říct, že z něj dobrý pocit nemám. Má takové tmavé oči, to jak si mě vždy prohlíží když jsme spolu, jeho divný narážky. Nevím prostě mi nesedí ale třeba je to jen pocit. Jak se říká nesuď knihu podle obalu. Prostě dát mu šanci ho poznat ale držet si radši zdravý odstup.
Svázala jsem si vlasy do gumičky a stoupla si před ledničku. Hmm co bych si asi tak dala. Ty moje večerní návštěvy ledničky :) Vyndala jsem si vajíčka, salám, sýr a zeleninu. Mezi tím co se mi dělala omeleta nakrájela jsem si zeleninu.
S talířem plným jídla jsem se vydala na sedačku a pustila televizi. Přepínala jsem s jednoho programu na druhej až potom konečně našla nějaký film na který se dá koukat a to Dovolená za trest. Taková bláznivá komedie ale lepší než nějaký horor.
Nobody's view
V kuchyni jí to tak sluší. Ty její ladné pohyby, ledabyle smotané vlasy do drdolu. Je vážně krásná a proto by bylo nejlepší aby zůstala doma, nevycházela s baráku. Takhle je moc velké ryziko, že by mi jí mohl někdo vzít. I když bych si s tím dotyčním uměl poradit.
Jako ten Alex jak s ním dnes byla. Sice je gay ale to nemění nic na tom, že je to chlap a má ptáka. A neni vyloučeno, že by ho lákali obě pohlaví. Musim si na něj dávat bacha. Jasný proč mě to nenapadlo dřív. Začnu se kamarádíčkovat s Alexem tim pádem se dostanu blíž k Anne a může jí nabádat k tomu, že já jsem pro ní ten pravý.
Tak máme tu po dlouhé době další část. Omlouvám se je dost kratka. Budu se snazit to napravit ale chapejte 35. tyden tehotenstvi v tehlech vedrech je narocny.
ČTEŠ
Watched
FanfictionPosedlý Zayn dívkou, která mu vstoupila do života. Sice ona o něm nic neví zato Zayn ví naprosto vše. Jeho ložnice je vyzdobená společnými fotky, které spolu ale nikdy neudělali. Jak se okolo ní objeví kluk, Zayn hned zakročí. Nesnese aby ji měl něk...