Aangekomen thuis
Ik bel aan en groet mn moeder en mn broer ." Hoe was school schatjee ?" Zei mn moeder "Alhamdulillah mama , hahaha waar is die dikzak?" Vroeg ik " hahahah al banana niet zo over je broer praten " zei ze "hahaha nu je het over een banaan hebt , ik heb echt trek " zei ik " rah lmakla foq tabla bniti (het eten staat op tafel)". Zegt mn moeder . Ik neem plaats aan tafel en begin te eten als een gek , ik had vandaag niet meer dan een koek op een een cracker met kaas.... dusseeeh enorm honger indd hahaha . Na dat we klaar waren met eten nam ik plaats op de bank en checkte ik even mn snap en instagram . Vandaag was ik van plan alle jongens te verwijderen van mn snap en een niet insta account te beginnen met alleen maar dames . Ik begon te verwijderen tot dat ik per ongelijk bij iemand op 'accepteer' drukte , op een of andere manier voelde het alsof hij moest blijven dus ik liet het ook zo en ging verder met het verwijderen van de rest van de jongens. Na dat ik daar klaar mee was , was het al best laat dus ik gaf mn moeder een kus en mn broer een box en nam mn weg naar mijn kamer . Ik moest isha nog bidden dus ik ging eerst mn wassing verrichten . Vervolgens keek nog even op mn telefoon hoe laat het was en vol verwarring zag ik dat ik een snap had ontvangen van de jongen die ik per ongelijk toevoegde . " hanane je gaat eerst bidden , dit kan allemaal wachten en weet waarvoor je hier bent " zeg ik tegen mezelf . Alhamdulillah ik was klaar met bidden en lag na een vermoeide dag eindelijk in bed . Oke even terug naar die snap " iewl ik durf niet te openen straks is het een oude vieze man...🤢" toch besloot ik de snap te openen . Het was een jongen met MaShaAllah mooi zwarthaar volle wenkbrauwen ,lange wimpers en ogen waarin ik verdronk 😍 ( maar is hij ook zo van binnen als van buiten hanane? Daar kom je later nog achter ) ik besloot maar niets terug te sturen . Na twee uur vlogs te kijken zag ik dat ik weet een snap kreeg van ene aymane . Er stond als caption..'wie wilt bellen?😏'. Was dit nou voor mij bedoelt of?.... oke ik besloot er op te reageren met "euhhhaaaa zo laat wil jij nog gaan bellen met mensen hahaha? " 'send'. Omggg "serieus hanane dat is waar je mee komt?? " zeg ik tegen mezelf . Na 3 min zag ik dat hij typte "OMGGGG" zei ik tegen mezelf . Ik besloot pas na 2/4 min te openen " haha vind je dit laat dan ?" Zei hij. " euhh het is na 12en hzo niet laat? Haha " zei ik. " ewa jaa maar kom je bellen ? " vroeg hij " eyh als je wilt dat mn moeder me vermoord dan prima hahaah" zei ik "ik ben geen pedo ofso hoor hhahaha" zei hij . Ik schoot in de lach "euhh maar nee maybe morgen ofso haha" zei ik "ja isgoed slaap lekker alvast haha " zei hij . Ik voelde iets kriebelen in mn maag maar ik wist dat dat geen goed gevoel was , althans ik had het gevoel dat ik later spijt zal krijgen van deze gevoelens....( spijt krijg je zeker al weet je het zelf niet 100%)
JE LEEST
Geen vertrouwen als lmekteb
RomansaDit verhaal gaat over een meisje van 20 jaar,haar naam is Hanane el moudradi . Hanane el Moudradi is een beeldschone meid waar veel jongens van dromen , bovendien heeft ze daar nog al wat last van. Ze is een meid die zich bezig houd met haar geloof...