*Uvod*
Nemam BFF, ni prijatelje, ni roditelje,zapravo najbliža rodbina mi je ujak Sam koji je stalno pijan,onda je to isto kao da nemam nikoga. Baka i djed su mi umrli,živim sama u stanu u najdosadnijoj ulici u New Yorku.
Trenutno radim kao model u poznatom shopping centru, dovoljno zarađujem, možda i malo previše. Po cijele dane visim na Facebooku i Twitteru,pocela sam razmišljati da postavljam svoje slike na We Heart It,možda bi tako malo postala popularnija.
Roditelji su mi umrli u prometnoj nesreći prije 5 godina. Željela bih postati pjevačica,ali znam da je to grozna ideja jer imam grozan glas.
Ja sam Elena Digs. Imam 20 godina. Na sve uvjede uzvraćam smiješkom,jer zapravo oni ne znaju nista o meni koliko ja znam o njima.
1.dio
Dok zrake sunca probijaju kroz prozor i cvrkut ptica se čuje u rim prekrasnim trenutcima dođe onaj najljepši. Moja odvratna budilica. Mrzim ju. O bože 6 i 30. Već?
nemam vremena. obukla sam sta sam prvo uzela i izisla. Znači danas H&M,sutra S.Oliver.... Isla sam piješice jer mi treba 10-15 minuta.Odlucila sam ici nekom mračnom ulicom jer je tako brže.
Bilo je doista mračno, tek nekoliko zraka sunca koje su se jedva probijale kroz ogromne zgradurine. Kao da je netko iza mene,osjetim nečiji dah,ali kad bi se okrenula nebi bilo nikoga.
Odjednom je netko čvrsto stavio ruke oko moga struka,ostala sam mirna 3 sekunde,a onda sam ga pocela udarati torbom što jače sam mogla. Onda? Onda je taj netko završio u nesvjesti.
O moj Bože, ponavljala sam u sebi. Što sam to učinila? Tko sam uopće ja? Ne,ne! izvadila sam tablete za stres iz torbe i odtrčala do kraja.Ušla sam u zgradu i u prostoriju gdje budemo.
-Šta ti je?- pitala je Megan.
Megan je moja jedina "prijateljica" nije mi baš neka prijateljica,ali eto. Ponaša se kao k**va . Spetlja se s nekim tipom i pravi se da ga voli i tako za svakog.
-N.N.ištaa. -mucala sam
U tom trenutku je ušao naš dragi šef.
-Danas ste slobodne,moramo isprobati nove radnike.-rekao je
Barem da je i on rekao nešto pametno.
krenula sam kući s taxiem. kada sam došla sjela sam na krevet i pocela opet s onim ... Tko sam ja? Šta sam učinila?
Ding-Dong-zvono. otišla sam otvoriti bio je to neki dečko s kovrčama i zelenkastim očima.
-izvolite?- rekla sam
-znam nešto što bi te moglo spustiti na zemlju.-rekao je
-Da? Ako nekoga treba ovdje spustiti na zemlju to si definitivno ti.-rekla sam
-O današnjem događaju.-rekao je
Pustila sam ga da uđe.
-Znači čovjek je mrtav,a ti imaš 1 opciju.
-koju?-pitala sam
-udat ćeš se za mene ili sve ide na policiju.-rekao je.
-Hahaha,da baš.
-Spoj je sutra u 7 u restoranu ispod.-rekao je
-Aham... Vrata su tamo.
Otišao je.
Etoo,znam da je kratko ali sta ces? LY <3
YOU ARE READING
Tomorrow
Mystery / ThrillerSta se dogodi kad se susretnu ljubav i laž,ljubav i prevara? Šta će Elena učiniti? Hoće li ispravno postupiti i ostati sretna? To je misterij do kraja priče:)