🐚Emmas Perspektiv🐚
Jag vaknade utav ett väldigt irriterat ljud som löd igenom mitt rum som inte ville sluta, jag tog irriterat min mobil och det starka ljuset lös mig i ansiktet så jag var tvungen att kisa, min irritation försvann dock när jag såg vem det var. "Hej " sade jag med morgon röst, han skrattade på andrasidan och jag kände hur jag log, "Väckte jag dig?" frågade jag och jag humade, "Men klockan är faktiskt snart ett och jag undrade om du vill komma till studion?" Jag grymtade och kollade klockan som visade 12:45, "Mm visst" mumlade jag och jag hörde hur han informerade sin mamma om något. "Bra, då kommer jag och hämtar dig snart" sade han och jag humade trött. "Puss hej" sade jag och jag mumlade ett puss innan han lade på. Jag suckade och kollade upp i taket i mitt mörka rum, efter någon minut gick jag upp ur sängen och hasad mig fram till min garderob, jag tog ut ett vitt linne, ett par jeans och min svart vita vindjacka. Jag drog på mig kläderna och gick sedan till badrummet, jag tvättade ansiktet och lade på lite smink, min svarta borste låg kvar i mitt rum. Jag suckade och gick trött tillbaka till mitt rum och tog min borste och borstade trött igenom mitt hår. Snart hörde jag tutande utanför, så jag gick ner och satte på mig mina skor och lämnade mitt hus. Utanför stod Oscar vid sin moped hållandes i två hjälmar, "Hej" Sade jag och kramade om honom, han log och pussade mig innan han gav mig en utav hjälmarna, "tröttis kom nu" sade han och väntade att jag skulle hoppa upp bakom honom.
I studion var det helt knäpptyst, "Vart är alla?" Frågade jag och Oscar hummade, "Jag vet inte, kan ringa dem" sade han och slog sig ner i en soffa med mig i knät, hans hand strök mig över ryggen medan jag kunde höra tonerna tuta från hans mobil. "Ja hallå, vart är du?" Sade han, snart lade han på och tryckte lite på mobilen. "Hallå vart är ni?" Frågade han och jag hörde en massa ljud från andra sidan av luren, Oscar var tvungen att dra bort mobilen från örat, "Okej men skynda er" sade han och lade på, "Ogge försov sig men är på väg, Felix och Omar var fast i en klunga av fans, så dem kommer så snabbt dem kan" mumlade han och jag nickade, "Mer ensam tid för oss då" sade jag och han log, "Kom" Han drog med mig till inspelningsrummet och satte sig i den svarta lädersoffan. Han lutade sig närmre och pressade sina läppar emot mina, jag rörde mina läppar i takt med hans, hans tunga rörde lätt min underläpp. Jag öppnade munnen lite och hans tunga slank in. Dörren öppnas och Daff kom in, "Oh my..." sade han och höll för ögonen, "Detta är en arbetsplats Oscar, inte kontoret för Playboy" kommenterade han och slog sig ner framför datorn som man fixade allt ljud.
"Vart är resten utav gänget?" Frågade Daff och Oscar sa det han sade till mig innan, "Tjejerna då?" Frågade han och kollade på oss. "Vet inte riktigt" sade jag och han nickade, sen kollade han frågandes på oss. "Felix och hon där Cattis har något på g va?" Frågade han och både jag och Oscar brast ut i skratt. "Det kan du ge dig fan på att dem har" Sade Oscar och Daff log, "Bra då ska jag ha 60 kr utav Sebbe" sade han och vi skrattade så magen knep.
YOU ARE READING
King Of The Radio
RandomJAG SKRIVER DENNA BOKEN BARA FÖR SKOJS SKULL, EFTERSOM DET VAR ETT LITET SKÄMT JAG OCK MINA KOMPISAR HADE FÅR CA TVÅ PR SEDAN MEN JAG KÅNNER ATT JAG VILL FORTSÄTTA SKROVA FÖR MIN EGNA SKULL. SÅ NU VET NI VRF DEN ÄR SÅ DÅLIG. Vad händer när 3 tjejer...