4- kardeşim

67 8 3
                                    

Medya
Selen Eryılmaz
Başlarda çok ismini duymadık ama bu bölüm ve önümüzdeki bölümlerde adını çok duyacağız

Video
Sezen Aksu - Arkadaş Şarkısı

🌸🌸🌸
Aras'tan

"Asel"

Seslenmemle kendini geri çekip bana baktığında bir anda gözleri doldu.  Koşarak yanıma geldi. 
"Bak Aras açıklayabilirim "

"Hayır bana hiçbir şey açıklamak zorunda değilsin ,değilsiniz "
Tam gidecekken dönüp onun gözlerinden süzülen yaşlara baktım.

" Ha ama Yağmur'a açıklayacak çok şeyiniz olduğu kesin "

"Ona söylemezsin demi"    bakışlarımı ondan çekip yere baktım.

"Beni ilgilendirmez bugün var yarın yok bir herifim ama sen en yakın arkadaşının gözlerine baktığında onun sevgilisiyle öpüştüğün gerçeğini nasıl unutacaksın ha Asel "

"Aras Allah aşkına yapma bilmediğin onlarca şey var "

"İnan bilmekte istemiyorum şimdi beni bırak partinin tadını çıkaramıyorum "
Önümden çekildiğinde hızla oradan uzaklaştım. Lavaboya girip kapıyı kilitledim. Elimi yüzümü yıkayıp kendime baktım.

' Noluyor oğlum Aras ha niye canın yandı Asel , Toprak'la öpüşürken , niye onun gözlerine bakarken için titredi ve şuan ne işin var burada niye kendi kendine konuşuyorsun. '
Offf benim bu kafayı dağıtmam lazım bir çırpıda  yerimden kalkıp kapıyı açtım. Koridorda Doruk 'u gördüğümde koşarak yanına gittim.

"Ooo Murtaza abi ne yapıyorsun ya "

Ben bu Murtaza yalanını tamamen unuttum tabi.

"Lan oğlum Murtaza 'nın sülalesi kaşar. Mevzuya aydığını biliyorum "

"Tamamda niye yalan söyledin abi "

"Bak kardeşim ben bir erkeğim sanırım sende öylesin.  "

"Tabiki erkeğim abi bak inanmıyorsan..."
Pantolonun düğmesini açmaya çalıştığında elimle durmasını işaret edip gözümü kapattım. 

"Lan ben 'hadi oğlum göster amacaya ' daki amcamıyım neyi gösteriyosun "

"Yok abi estağfurullah"

"Tamam tamam kes , söyle bakalım içecek bir şeyiniz varmı? "

"Kola koyam içenmi"

"Içmem , kafayı dağıttıracak bir şey ver bana "

"Aman abi öğlen vakti sarhoş olup sıkıntı çıkarma"

"Sıkıntı sen bana o içkiyi vermezsen başlar hem ben beşinci şişe bitmeyince sarhoş olmuyorum "

"İyi tamam babamın mini barına geçelim"
Başımla onayladıktan sonra bara geçtik. Doruk bir kadeh doldurup elime verdi.  Kadehi almamla kafama dikmem arasındaki mesafeyi yalnız ışık hızıyla tanımlayabilirdik.  Yedinci kadehten sonra

"Bir tane daha ver Doruk " kafam bulanmaya başlamıştı bile , Asel'le Toprak'ı birlikte gördüğüm an gözlerimin önüne geldiğinde kadehi bırakıp direkt şişeyi kafaya diktim. Doruk şişeyi elimden almaya kalktığında ona şişe elimden giderse onun g*tüne gireceğiyle ilgili tehdit edip beni durdurmasını engelledikten sonra ayağa kalktım Doruk arkamdan seslendi
"Abi bu halde dışarı çıkma "

"Sikerim lan halini gidiyorum ben"
Konuşmak için ağzını açtığında susmasını işaret edip kapıya yöneldim.

"Abi orası dolap"

HEP Mİ AŞIĞIZ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin