Kapitel 13 - Pædofil?! Overgreb?!

68 4 5
                                    

Der er VIRKELIG dårlige nyheder! Der er nemlig en mand, i sine 50 - 60'er der har hacket sig ind på min profil!! Han poster virkelig klamme billeder/videoer, og nogle gange er der porno!! Jeg har mistet flere tusind følgere, pga. den fede nar!!

"A. Jeg troede du var en sød teenagepige, der bare bloggede om alt muligt uskyldigt. Men jeg tog fejl. Lige et unfølg fra mig👋 Vil IKKE savne dig, og dine klamme oplæg🖕"

"Fuck hvor er du bare for klam"

"Hvad fanden sker der A?!"

Jeg sidder på et værelse og græder, jeg kan ikke logge ind på min blog!! Selv Izzy er hoppet med på den. Jeg tager min jakke på, og må forsøge at skjule min sorg. Nu skal jeg i skole.

På vejen derhen møder jeg Vincent og hans bande. "Hej Anna, har du hørt hvad der er sket med A's blog?" Spørger han begejstret. "Ja, det har jeg.. det er så forfærdeligt.." de andre rynker med brynene. "Forfærdelig.. godt, ja forfærdelig godt." smiler jeg falsk.

Da klokken ringer ind tager vi ind til time. Der går noget tid før vores lære kommer, så vi bliver hurtig mistænksomme. Efter noget tid kommer hun grædende ind. "Der er sket noget alvorligt med jeres klassekammerat." Snøfter hun. Man kan tydeligt høre sorgen i hendes stemme. Vi kigger på den tomme plads som personen plejede at sidde på. Det var Izzy's plads.

"Overlever hun?" Spørger en. "Ja, det gør hun. Men det er stadig voldsomt. Hun er ved at komme sig over et overgreb, der skete i går aftes." Der går noget tid før hun siger mere. "Izzy er blevet voldtaget & misbrugt."

Bloggeren [Afsluttet!]Where stories live. Discover now