Rozdział 6.

11 0 0
                                    

Nie wiedziałam co się wydarzy, kiedy go spotkam, byłam w stanie nawet mu przyłożyć..


Weszłam do szkoły, a przed moimi oczami pojawił się on..


I CO ZROBIŁ ?! ZIGNOROWAŁ MNIE,  TAK NIE PRZESŁYSZELIŚCIE SIĘ !

Z I G N O R O W A Ł ..

Jakbyśmy się nigdy nawet nie widzieli, nie spotkali, nie rozmawiali. Poczułam się zwykła szmata. Zaczęłam za nim iść , przyspieszył kroku. Szedł coraz to szybciej, a ja gnałam za nim jak w jakimś transie, w sumie to nie wiem nawet dlaczego za nim szłam. Wreszcie zatrzymał się w kantorku woźnej, nikogo tam nie było prócz naszej dwójki. Zakradłam się ostrożnie do niego, dalej oczywiście nie wiedząc czemu to wszystko robię.

Nagle pociągnął mnie za rękę i przyciągnął do siebie.

-Co myślałaś, że o tobie zapomniałem?

Nie pozwolił mi nawet odpowiedzieć.

Popchnął mnie na ścianę i pocałował. I odszedł w nieznanym mi kierunku.

ZARAZ CO DO CHOLERY ?! Co tu się przed chwilą odwaliło ?! Szczerze mówiąc to nie tak sobie wyobrażałam mój pierwszy pocałunek.. Jeszcze do tego z nim!

Jeszcze przez jakieś 20 minut siedziałam na podłodze z otwartą buzią, nie dowierzając w to co się stało, dopóki nie znalazła mnie sprzątaczka.

- A ty co tu robisz skarbie ?

- Yyy jaa....aa szukałam... TELEFONU !- wybiegłam z kantorka.

Po chwili już leżałam na ziemi .. Kiedy  biegłam nie zauważyłam pana Cichockiego i odbiliśmy się nawzajem od siebie jak jakieś piłki .

To już mam przesrane.. -pomyślałam.

- Liliana dlaczego biegasz po korytarzu ?! Zobacz co narobiłaś !

Ehhh..

Coś tam jeszcze sobie pokrzyczał,  oczywiście przy licznym gronie gapiów i poszedł.

Zaczęłam szukać tego gnoja, żeby wytłumaczył mi  o co do mu chodzi i co miał niby znaczyć ten pocałunek. Ale on jakby się rozpłynął ..


Co stanie się dalej ? Co Karol ma do Lily ?

Przepraszam was moje słoneczka kochane, że dość długo nic nie wstawiałam, ale nie miałam czasu. Postaram się już was tak nie zaniedbywać ! Zapraszam do gwiazdkowania i komentowania. Do następnego pa ! <3




To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 22, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

LIFE ONOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz