Bölüm Şarkısı ; Charli XCX - Break The Rules
Gözlerimi kırpıştırarak karşımdaki adama baktım . En az 20 - 24 yaşları arasındaydı . Tek eli ile tüm ağzımı kapatabiliyordu . Eli ağzımda iken bana tepeden bakıyordu. Bende ona bakabilmek için boynumu yukarı kaldırmak zorunda kalmıştım ve bu yüzden boynum sızlanmaya başlamıştı .
" Kapa çeneni , sadece polisler gidene kadar . Zarar verecek değilim ." dedi
Elinden kurtulabilmek için sertçe kıpırdanmaya çalıştım .Adam sertçe beni kollarımdan tutarak yatağa bastırdı . Ben daha bağırmayı akıl edemeden , Dizlerini yatağa koyarak destek aldı ve üstüme çıktı . Tek eli ile iki bileğimi yakalayıp başımın üstünde birleştirdi ve diğer elli ile de ağzımı yeniden kapadı .Ve bunları o adar hızlı yapmıştı ki hiçbir tepki verememiştim . Ellerimi kurtarmak için kendime doğru çektim .
" Rahat dur , zarar vermeyeceğim diyorum , sadece polisler gidene kadar . " diye homurdandı Kıpırdamayı bırakıp ona sakin olmaya çalışaraktan baktım .Kalbin o kadar hızlı atıyordu ki , bunu nasıl yaptığıma şaşıyordum .
" Ağzını açacağım , bağırma korkak " diye fısıldadı kulağıma yakın . Kafamı hafifçe salladım . Temkinli bir şekilde elini çekti . Gözlerimi kısarak ona baktım .
" Benim evimi nereden buldun " dedim sessizce
"Sonuna kadar açık ve en yakın pencere buydu" dedi . İlk başta cevap vermeyecek sanmıştım . Lanet girsin .
" Polislerden neden kaçıyorsun ?" diye sordum .Neden bu kadar sakindim ? Üstümde , odama camımdan giren ve polislerden kaçan bir adam vardı ve ben sakindim . Lanet girsin .
" Merak etme adam öldürmedim , ya da onun gibi bir şey yapmadım . Sadece o saçma mekana girmekle hata yaptım , arkadaşlarımın yüzünden "
" Ve hemen de bir eve sığınman gerektiğini mi düşündün " dedim tek kaşımı kaldırarak .
" Ah evet , hem bak ne iyi oldu . Gecene renk geldi korkak ." dedi sinsice sırıtıp .Ahaa ne komik
" Dimi zaten gecenin bi vakti bana çok iyi bir aksiyon oldu , sapıklar falan " dedim tıslama biçiminde , ama sesiz bir biçimde .
" Ah evet " dedi alay edercesine
" Polisler ne zaman gidecek " diye sordum konuyu değiştirmeye çalışarak , gitseydi artık .
" Bilmiyorum " dedi ve kafasını uzatmaya çalışarak gerindi . Bundan istifade ellerimi kendime çekmeye çalıştım . Ellerimi kurtarmaya çalışınca adam bana döndü , o kadar hızlı bir şekilde çekmiştim ki , adamda hazırlıklı olmadığı için bir anda dengesini savsaklayarak kaybetti . Bir elini destek almak için yan tarafıma uzatınca diğer elini de zorunlu olarak sol tarafıma doğru uzattı .
O kadar yakınımdaydı ki , içki ve sigar – nane kokusu yüzümü okşuyordu . Gözlerimi canım acıyana kadar yumdum , kırpıştırarak açtım . Adam ya da çocuk her neyse direk olarak bana bakıyordu . Şaşkınlıktan dudaklarım minik bir şekilde aralanmıştı tıpkı onun gibiydi . Ama onun gözleri sürekli bir yerlere kayıyordu .
Pencere – Gözlerim – dudaklarım . Siktir
Bir an içerisinde daha ne olduğunu kestiremeden , yumuşak bir sıcaklığı dudaklarımın üstünde hissettim . O kadar hızlı bir şekilde olmuştu ki , sonu da öyle olmuştu . Karşılık veremeden ki asla vermezdin , adam benden ayrıldı .
" Bunu bir kenara yazıyorum " diyerek fısıldadı dudaklarıma doğru . Ben üzerimdeki etkiyi daha atamadan hızlıca üstümden kalktı ve camımdan dışarı atladı .
Lanet girsin . Lanet Girsin . Lanet Girsin ..
-*-*-*-*-*-*-*-*
" Katherine" diye böğürmeye başladı annem
" Katherine"
" Efendim anne " diye bağırdım .
"Aşağıya gel tatlım " dedi annem güzel bir tonda . Ah kesin biri var dı ki bu benimle böyle konuşuyordu .
"Tamam " diyerek yanıtladım . Pikeyi üstümden itip dolabımın karşısına geçtim , Şort ve bol bir T-sihirt içine sporcu atletimi giydim saçlarımı at kuyruğu yaparak çıplak ayaklarla aşağıya indim .
Merdivenlerin başında aldığım mükemmel bir koku geliyordu . Evet kesinlikle misafir vardı .İçeri girdiğimde harbiden mükemmel bir sofra vardı . Salona doğru döndüğümde Allina , kocası ve bir de bir adet taş vardı .
Yoklan harbi harbi taştı . Hafif turuncu saçları , elmacık kemiklerinin üstündeki çille benzeyen lekeler ve alt dudağının üstündeki piercing ile bildiğin taştı . Ve o şuan anneme gülümsüyordu . Galiba bu annemin ve Allina nın bassettiği oğlu Ronald ' dı . Tanrım bu kadar taş olmak zorundamıydı ki ?
İyi bir başlangıç yapmasam da , Burayı sevmiştim , gerçekten de sevmiştim . . .
Resimdeki Ronald .
" Sizce nasıl oldu ? Kızı öpmesi bir anda yok olması sizce nasıl bir durum , kendizi onun yerine koyun bakalım azcık. Kızı yolu falan olarak görmeyin sakin , bakireden Yollu olmaz sonuçta :) "
16.03.2021 Tarihinde düzenlenmiştir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rule ♱
Ficção Geral🌸26/09/2023 TAMAMLANDI 💦 Elimi üzerinde gezdirmemle resmen çığlık atıp beni yerden kaldırması ve yatağa fırlatması bir oldu. Üstümdeki tişörtü ve atleti çıkartıp kenara attım ki yanıma gelip beni belimden kavradı. " Ketherine, sen nesin böyle " d...