Hepinize meraba öncelikle yazmaya yeni başladım bts ile ilgili hayal etler yapıcam umarım beğenirsiniz.
_______________________________________
Sen çok heyecanlısındır çünkü kaç yıldır beklediğin hayalin bir kaç gün sonra gerçek oluyordur baban seni koreye gönderiyordur.Sen bu haberi alınca evde 5 tur koşturmaya başlarsın.Annen senin bu hallerine mutlu oluyodur (bu arada söylemeyi unuttum baban çok ünlü bir şirketin patronu yani zenginsiniz sjsbxjzj)
Annen: Kızım yavaş düşüceksin
(der ve güler 😂)
Sen:Hemen anneni öpüp odana çıkarsın ve bavulunu toplamaya başlarsın yanına fazla bir sey almassin korede alicağin icin hemen duş alip yarin icin hemen uyursun
Sabah olmuştur ve sen alarmın sesiyle uyanırsın......
Aşağı inersin kahvaltı etmek için o sırada annen sana kahvaltı hazırlamıştır bile sen hemen kahvaltını yapıp ailenle vedalaşıp havalimanına gidersin uçağa binersin.Koreye ayak basmışsındır (koreceyi çok iyi konuşuyorsundur) ve bavunla yolda hızlıca yürürken bir adama çarparsın ve yere düşersiniz.......
Çarptığın kişiye bakarsın yerde oturmus seni izliyordur birden ayağa kalkıp özür dilersin arkanı döüp gitcekken birinin kolunu tuttugunu görursun.......
Adam:
Hey pantolonum çamur oldu bana pantolon al......Sen:
Bakın beyfendi gercekten özür dilerim ama hava kararmadan önce kendime kalıcak yer bulmalıyımAdam:
Peki beni böylemi bırakıcaksın
( Kizarak soyler )Sen tamam hadi ozaman diyip hızlıca en yakın mağzaya girersiniz )
Adam:
Ben bunu istiyorum diyerek kabine girer kendi pantolonunu ve numarasini vererek bunu sen yika sonra bana getirirsin diyerek hemen gider.Sen mağzanın ortasin bi elinde adamin camurlu pantolosunu bi elindede telefon numarasiyla baka kalirsin hemen otele gidersin cunku suanda saat gec oldugu icin ev tutamassin yarina kalmistir.
Bir otele gidip yerlesirsin cok yorgunsundur odaya ciktigin gibi yataga kendini atarsin ve uyuya kalirsin..
Sabah kalkintiginda otelin yemekhanesine inip yemek yersin disari cikip ev almaya gidersin cunku burda bayagi yasacaksindir sonra aklına o maskeli cocuk gelmistir ve ona mesaj gondermissindir.Sen adamın konum attığı adrese gelmissindir.
Ama malesefki gorevliler seni fan zannedip iceri almazlar sen hemen adami arayip kapida oldugunu ve seni iceri almadiklarini soylersin oda halledecegini soyler 5 dakika sonra
Yakisiklimi yakisikli bebek suratli sari sacli bir cocuk sana dogru gelir sen onu hayranlikla izlerken cocukMeraba ben jimin der ve elini yavasca sana uzatir.
Sen:
Ahh meraba ben y/n tanistigimiza cok memnun oldum dersin.Jimin:
Hadi geç tae seni bekliyor derJiminle birlikte iceri prova odasina gidersiniz sen taeyi gorup al bakalim pantolonun dersin.
Tae:
Tesekkurler der ve provasina devam eder. Sen gozunu jiminden alamiyorsundur hala o gulusu gozlerini kirpmasi seni kendine asik ediyodur sen ben artik gidiyim dersin jimin kolundan tutupJimin:
Bizi izlemek istermisin der ve guler
Sen:
Yok ya rahatsiz etmiyim ben sizi dersin.
Jimin:
Eger rahatsiz etseydin sana burda kal demezdim der
Sen kafani olumlu sekilde salladiginda yere oturup uyeleri izlemeye baslarsin giderek jimine kapiliyorsundur.
Saatin nasil gectigini anlamadan bir sesle urkersin jiminindi bu ses
Jimin:
Y/n seni uyelerle tanistirmami istermisin sen tabiki dedikten sonra uyelerle tanisirsin birazda onlarla sohbet edip evine gidersin........