Fethi: Ta-tanıyorum
Eylem: Kim bu Kadın?
Fethi: Askerlikte en takın arkadaşımdı kendisi
Eylem: Sadece Arkadaş?
Fethi: Yani evet Arkadaş ama ben ona aşıktım o başkasına
Eylem: Ee?
Fethi: Sonra hain olduğunu öğrendim
Eylem: Ne! Oha!
Fethi: Evet tabi ozaman ne arkadaşlık kaldı nede aşk. Bir çatışmada vurmuştum öldü demişlerdi demek tuzak kurdu.
Eylem: Bu kadının ayhan ile bağlantısı olabilir.
Fethi: Olabilir ama nerden bulucağız
Eylem: Kadına tuzak kurabiliriz sonucta bizi takip ediyor
Fethi: Nasıl yani
Eylem: Şöyle yani ben çıkıcam beni takip etmeye başlayacak bende şun tenha yolla giricem orda siz olucaksınız. Kadını alıcaz
Fethi: İyi fikir ama ya anlarsa?
Eylem: Anlamamasını sağlamamız gerek ozaman
Fethi: Tamam hadi Ateşe haber verelim
(İkisi bahceye ilerler ve bankta birbirine sarılmış ateş ve nazlıyı görürler)
Eylem: Ohh barışmış bunlar
Fethi: E nihayet
(Yanlarına giderler)
Eylem: E düğün ne zaman?
Ateş: Yakında
Eylem: E ama düğün olmadan önce birşey haletmemiz gerek ilk öncelikle Nazlı seni arayan kadını bulduk. Adı... Adı neydi Fethi?
Fethi: Aylin
Eylem: He Aylin (devamını anlatır)
Ateş: E nezaman çıkıyoruz yola
Eylem: İzlediğine emin olmamız gerek
Fethi: Nasıl olucaz ki?
Eylem: Şimdi siz benim dediğim yere gidin bende yolla çıkayım beni takip ettiğini anlarım zaten.
Ateş: Tamam yanımıza keşanlı Feyzo ve aşık'ı da alalım ters birşey olursa
Eylem: Bence gerek yok çok belli olur
Ateş: E iyi tamam hadi görüşürüz
Eylemden:
Yürümeye başladım. Aklımda aslında çok şey vardı. Sinirliydim bu kadın bizi takip etmese Fethi anlatmayacak. Gerci hiç aralarında birşey olmamış ama o aşık olmuş. Ofof. Sağ sokağa saptım ve arkamdan biri geldiğini fark ettim. İşte böyle salak salak takip edersin. Devam yürüdüm. Tuhaf yollardan gidiyordum sonucta Ateş gil benden önce oraya gelmeleri gerekirdi. Sola saptım. Allah kahretsin çıkmaz sokak. Bozuntuya vermedim durdum. Yavaş yavaş arkamı döndüm. Bana doğru yürüyordu. Yakınlaştıkca daha fazla görüyordum yüzünü. Artık yüz yüze duruyorduk. Güzel bir Kadındı kamera görüntülerinde pek belli olmuyordu ama canlı canlı iken çok güzeldi. Yanından gecip gitmek icin hareket ettim. Fakat kolumdan tutması beni durdurmuştu.
Eylem: Pardon?
Aylin: Daha konuşmadan nereye gidiyorsun tatlım?
Eylem: Anlamadım? Tanışıyormuyuz?
Aylin: Yeme beni. Beni buraya özellikle getirdin biliyorum.
Eylem: (sahte gülüş) Hanımefendi başka işim yok sizi buraya mı getiricem? Hem sizinle bir derdim olsa açık açık yüzünüze söylerim. Ha bide beni takip mi ediyorsunuz siz?
Aylin: Güzel.
Eylem: Anlamadım?
Aylin: Güzel kıvırıyorsun. İkimizde biliyoruz daha fazla yorulma bence.
Eylem: Siz istediğinize inanın ama sizi bilerek buraya getirmiş olsam yanınızdan gecip gitmek istemezdim dimi?
Aylin: Benimle konuşucakların yoksa ben konuşturmaya başlayım ozaman.
Eylem: (sahte gülüş) Ne yapıcaksınız? Benimi dövüceksiniz?
Aylin: Doğru tahmin. Hakkımda neler bildiğini söyle sen sağ ben selamet gideyim.
Eylem: Hm peki ozaman şöyle diyim
Birden kadının kolunu ters çevirdim.
Eylem: Siz gücsüz insanlar ile çok dövüşmüşsünüz ama ben onlardan değilim TATLIM.
Tatlım kelimesini bastıra bastıra dedim cünkü aylinde çok itici birşekilde söylüyordu.
Aylin: Sana iyi dövüşüyorsun diyen seni kandırmış.
Birden elimden kurtulup bir yumruk atmaya yumruğunu kaldırdı. Fakat ben ayağına bir tekme ile yere yapışmasını sağladım. Cebimden kilitleri çıkarıp kadının ellerini arkasına bağladım.
Eylem: Çok konuşma yürü!
Aylin: Nereye götürüyorsun beni?
Eylem: Tatile.
Aylin: Hahaha ne kadar komiksin
Eylem: Teşekkür ederim de birdakika az önce o havalı ayline noldu? Ha dur tahmin edeyim avan mı söndü. (Güler)
Aylin: Ben sana yapacağımı bilirdim ama dua et ellerim bağlı.
Eylem: He TATLIM he.
Fethi ve Ateşin beklediği yere doğru yürüdük. Onlarda arabada oturmuş birşekilde bekliyorlardı. Beni görünce arabadan inip yanımıza geldiler.
Eylem: Çıkmaz sokağa girince tutuklamak zorunda kaldım
Ateş: İyi yapmışsın.
Aylin Fethi'i fark etmedi. Arabaya bindirirken gördü ve şaşkın birşekilde bakmaya başladı.
Aylin: Sen?
Fethi: Ben?
Aylin: Fethi?
Fethi: Tanıdın beni demek
Aylin: (Güler) Hiç unutmadım. Bana aşık olduğunu söyledikten sonra terorist olduğumu öğrenmiltin ve beni vurmuştun. Zavallı çok aşk acısı çektin mi?
Fethi: Ya ne demezsin öldüm vallah. Bana bak senin terorist olduğunu öğrendiğim an benim icin bittin. Vatan haininden ne beklerim ki?
Aylin: Eminim öyledir.
(Hepsi arabaya biner ve Alaya giderler. Sorguya Ateş ve Eylem girer. Fethi camın arkasından izler.)
Eylem: Bak tatlım ben seninle hiç uğraşmak istemiyorum bence sen kendi kendine dökül.
Aylin: Neyi bilmek istiyorsunuz?
Eylem: Gercekten anlatıcakmısın?
Aylin: Bana bak zeki kız. Dökülücem tabi. Onlar yüzünden burdayım ve onlarda buraya gelmelerini istiyorum.
Eylem: Bencilim diyorsun.
Aylin: Anca beraber kanca beraber diyorum. Ayrıca ister anlatayım ister anlatmayım iki seçenekde de hapisteyim.
Eylem: Doğru. Ozaman bizi uğraştırma bize işimize yarayacak birşey söyle bizde cezanı hafifletmek icin yardım edelim.
Ateş: Mesela bu Siyah adam ile görüşme.
Eylem: Siyah Adam?
Ateş: Sonra anlatırım
Aylin: Evet doğru Siyah adam ile buluşmamız var.
Ateş: Seni tanıyor mu?
Aylin: Hayır.
Ateş: Peki başka ne biliyorsun
Aylin: Siyah Adam hakkına birşey bilmiyorum bende ilkkez görüşücektim.
Ateş: Aklıma çok güzel bir fikir geldi.
Eylem: Ne geldi?
-Bölüm Sonu-
Hızlı yazdım hata olabilir... :)NOT:
Yeni bölüm çok heycanlı ve güzel olucak şimdiden meraklandırayım🌚