BÖLÜM 2

19 13 0
                                    

Eve gittiğimde kapıyı açan Hasan amcaydı.Genelde kapıyı Sevim teyzem açardı ama yemek hazırlıyor olmalı diye düşündüm.Hasan amca Sevim teyzemin kocasıydı.Boyu kısa ve şişmandı.Onuda en az Sevim teyzem kadar seviyordum.

    Ezeeeel kızıııım acıkmışsındır gel hadi sana çorba yaptım .Sıcak sıcak iç iyi gelir ,dedi.
Bense ilk olarak odama gittim ve çantamı odama bıraktım . Üzerimi değiştirdikten sonra aceleyle aşağı indim ve Sevim teyzemi öperek aç olmadığımı söyledim .

Sevim teyze:
  
Efendim kızım.

Ben dışarı çıkıyorum anannem gelince söylersin dedim ve tam kapıya yönelmiştim ki anannem karşımda beliriverdi.
Hayır Ezel hanım ! Biryere gidemezsin odana çık ve benim gelmemi bekle!
Ne oluyor ?Yine ne suç işledim ben acaba?diye karşılık verince anannem gözlrini kocaman açarak merdivenleri işaret etti.Bense onun dediği gibi odama çıktım.
Ben diğer arkadaşlarım gibi hiçbir zaman  olamayacağımı artık kararlaştırmıştım . Hepsi annemin suçuydu onu asla affetmeyecektim.Gerçi onun yüz simasını bile bilmiyordum ki.
Birkaç kez Sevim teyzemden rica etsemde geri vaz geçip buna tahammül bile edemiyordum.Böylesi daha iyidi .Ama her dışarı çıkmama gördüğüm bütün kadınlara bakarak acaba bu mu yoksa bu mu diye annemi ardığım bile oluyordu.

Kayboluyorum Derinlede Bir YerdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin