17 (Yenilendi!)

1.9K 140 11
                                    

YOONGİ
Uyandığımda, Eun Hee'yi karşımda ki koltukta uyurken gördüm. Gece beraber televizyon izlerken, uyuya kalmış olmalıydık. Benimle burada kalmayı kabul etmesi beni öyle mutlu etmişti ki.
Babam olacak heriften, şehirden, işlerden uzaklaşıp Eun Hee'yle az da olsa yalnız kalmaya ihtiyacım olduğunu fark etmiştim.
Eun Hee ile aramızda tam olarak ne olduğunu bilmiyordum bile, tek bildiğim artık aramızda ki şeyi arkadaşlık olarak adlandıramayacağımdı.
Bu kadar kısa sürede nasıl böyle olabildiğimiz hakkında en ufak bir fikrim yoktu ama umrumda da değildi.

Koltuktan kalktım.
Eve uzun zamandır gelmediğimden yiyecek bir şeyler yoktu.
Aklıma omlet yapmak geldiğinde buzdolabını açtım. Neyse ki yumurta ve süt vardı. Hızlıca omleti yapmaya başladım. Aynı zamanda
Eun Hee'nin uyanmaması için sessiz olmaya çalışıyordum.
Omlet işini halletikten sonra Eun Hee'nin giyecek hiç bir şeyi olmadığını hatırladım. Hızlıca evden çıktım ve arabaya binip Eun Hee'nin evine yöneldim. Hızlı olmaya çalışıyordum Eun Hee uyandığında beni görmezse panik yapabilirdi.
Arabayı en hızlı şekilde kullanmaya devam ediyordum.
Evin önüne geldiğimde cebimden, Eun  Hee'nin çantasından aldığım anahtarları çıkardım. Kapıyı açtım ve bir çantaya Eun Hee'nin ihtiyacı olacağını düşündüğüm her şeyi tıktım
İşim bittiğinde evin dağınık kalmış yerlerini topladım. Ve aklım Eun Hee'de olduğu için daha fazla oyalanmadan evden çıktım. Arabaya bindim ve dağ evi'ne doğru sürdüm.

EUN HEE

Uyandığımda, Yoongi'yi görememem panik yapmamı sağlamıştı.
Ürkek çıkan sesimle:

''Yoongi?'' dediğimde her hangi bir ses gelmemişti. Korkuyordum çünkü yağmur yağmaya  başlamıştı. 

''Neredesin Yoongi?'' diye mırıldandığımda kapının açılma sesini duydum ve hızlıca kapıya yöneldim. Karşımda benim çantamla duran bir Yoongi vardı.

''Nerdeydin?'' dediğimde:

''Evine gidip bir kaç şey aldım. İhtiyacın olacak.''
dediğinde gülümsedim. Beni düşünmesi çok huzur vericiydi.

''Teşekkür ederim."

''Rica ederim, o zaman kahvaltı?" Dediğinde,

"Mükemmel!" Dedim ve güldüm.

First Love  /  M Y GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin