3.rész

219 13 9
                                    

Pár héttel később.

Sokat voltam Justin-éknál és a szüleivel is sokat beszéltem. Arra az elhatározásra jutottunk, hogy nagyokorusítom magam, és elhagyom az árvaházat. Ebben Anita-ék segítettek. Elég sok papírt el kellett intézni ez ügyben. Ideiglenesen Justin-éknál helyeztek el míg el nem rendeződnek a dologok.

5 nappal később.

Mikor reggel kimentem a postaládához kivettem a leveleket és láttam, hogy megkaptam az engedélyt az árvaház elhagyására, erről értesítették a családunk ügyvédjét is: Ryan Wilsont. Kaptam tőle egy levelet: elolvastam és nagyon megörültem, sírtam örömömben.
Mikor hazaért Justin egyből a nyakába ugrottam és közöltem vele a jó hírt.
A szüleim rám hagytak egy könyves boltot. Innen nem messze van, de a baleset után bezáratták.
Elmentünk és megnéztük milyen állapotban van. Szép, tágas volt telis tele könyvekkel.
Anita-éknak is elmeséltük a történteket.

*****
Végül úgy döntöttem, hogy eladom, mert úgy se tudnám vezetni. A pénzből pedig elköltözött Dallas-ba és ott kezdek új életet.
Holnap el is kezdek hírdetést felrakni a netre.
Néhány nap múlva volt is egy jelentkező. Megnézte és meg volt elégedve, ezért alá is írtunk a szerződés és át is utalta a pénzt.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen el tudom adni.
Néztem egy gyönyörű panorámás, 3 szobás, erkélyes házat Dallasban, felhívtam az eladót és megbeszéltem vele egy időpontot.
Nagyon tetszett és pár hónap leforgása alatt el is intéztük a papírmunkát.

*****

Fél éve, hogy eljöttem az árvaházból és már is vettem egy tágas házat Dallasban, eladtam egy könyvesboltok és szinte felnőtt lettem.
Azóta is Justinéknál lakok.
Egyik nap elhívott randira és el csattant az első csók.
Majd elkezdtünk járni és ennek nagyon örültem csak azt nem hagyott nyugodni, hogy mi lesz a kapcsolatunkkal.

-Justin mi lesz a kapcsolatunkkal ha elköltözök?
-Befejezem az utolsó félévet az egyetemen és utána megyek. Oda költözött hozzád ha szeretnéd.-válaszolta egy csók kíséretében.
-Rendben, de az egyik szobát kiadom valakinek.

3 hónap elteltével elköltöztem Dallasba.

-Valódi érzés-حيث تعيش القصص. اكتشف الآن