İYİ OKUMALAR
Gördüğüm garip rüya nedeni ile irkilerek uyanmıştım. Yatağımdan kalkıp üstüme ince hırkamı geçirdikten sonra banyoma ilerledim. Dağılmış olan saçlarımı toplayıp yüzümü yıkadıktan sonra tekrar odama dönerek yatağıma oturdum.
Rüyamda da şuan olduğu gibi ateşim ve hastalığım az da olsa geçmişti ve yağmur yağıyordu. Sınavdan önce gelen bu hastalığı çok önemsediğimden bilinç altıma işlemiş olabilirdi. Fakat Ege'nin davranışları ve konuşmasını anlamış değildim.
Bana birşey olmasından korkmuş ve onu hiçbir zaman bırakmamam için söz verdirmişti. Ben söz verdikten sonra bana sıkıca sarılmıştı. Daha sonra uyanmıştım.
Gördüğüm rüya, fazlaca gerçekci ve soru işaretleri ile doluydu. Ne olduğunu düşünmekten başım ağrımaya başladığında yağan yağmuru izlemek ve biraz da olsa rahatlamak için penceremin kenarına oturdum ve camı açtım. Yağmur sesi ve toprak kokusu rahatlamamı sağlarken adımı duymam ile camdan aşağı baktım.
Gelen sesin sahibi Ege'ydi.
Aynı rüyamda olduğu gibi. Şeklinde bir düşünce geçmişti zihnimin derinliklerinden.
Daha sonra yaptıklarım tıpkı rüyamda olanlara benzerdi. Yağmurluğumu ve botlarımı giymiş ve yanıma montumu alarak Ege'nin yanına gitmiştim.
Yağmurun altında odamın camına bakan Ege'ye koşarak sarıldıktan sonra hemen yağmurun gelmediği kenara ilerlememizi sağladım ve montu giydirdim.
"Neden bu yağmurda burada durdun?" Soruma karşılık ilk önce cevap vermemeyi ve beni izlemeyi seçti. Daha sonra konuşmaya başladım.
" Korktum." Söylediği kelimenin anlamamsızlığı ile duraksadım. Neden korkmuştu?
"Neden korktun?"
Az önceki gibi gözlerimin içine bakarak cevap verdi.
"Sana birşey olmasından. Seni kaybetmekten korktum."
"Ben hep seninle olacağım zaten Ege, seni asla bırakmayacağım."
Bunun üstüne Ege bakmayı sonlandırarak bana sarıldı.
"Söz mü?"
Sarılmasına karşılık vererek yanıtladım sorusunu.
"Söz."
Dedikten sonra bir süre duraksadıktan sonra istemsizce bir mırıltı dökülmüştü dudaklarımdan.
"Aynı rüyamda olduğu gibi. Sanki az önce rüyamı tekrar yaşadım gibi oldu."
Mırıldandığım sözleri anlamayan Ege'ye dediklerimi açıklama gereği duymuştum.
"Yarım saat önce uyandığım da şuan yaşadığımız olaya tıpa tıp benzeyen bir rüya gördüğümü hatırladım. Biraz garip geldi.
Bunun üzerine Ege sessiz kalmayı tercih etmişti. Dakikalar sonra tekrar konuşmaya başladığında beni kısa süreli bir şoka sokabileceğini tahmin dahi edememiştim.
"Biliyorum henüz erken, ama şuan en uygun zaman gibi hissettiğim için sormak istiyorum."
Dinlediğimi ve devam etmesini istediğimi belirttim ve dinlemeye başladım.
"Rüyalar tersine çıkar derler. Sırf bu yüzden senden istediğim bir bencilliği kabul edip ömrün boyunca kötü rüyalar görür müsün? " Bugün birbirimize anlayamayacağımız şeylerden bahsetme günümüzdü galiba. Aksi takdirde bu kadar anlayamayacağımız şeyleri anlaşmışcasına aynı günde bahsetmemiz tesadüf olamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim ; Stalker |Texting|
Novela JuvenilAnonim;Stalker adlı ilk ve tek yarı texting kitaptır. Kopyalanması halinde yasal işlem başlatılacaktır! ------------------------------ Anonim;Selam güzellik. Nasılsın? Kim olabileceğini düşünürken aklıma Derin'in gelmesi ile sırıttım. O bu tarz şey...