Gister avond was laten we zeggen best gemakkelijk.
Ik en Harry hadden gezellig gepraat over alles en nog wat terwijl we elkaars handen vast hadden en elkaar steeds aanstaarden zoals Captain Tommo 'zoals hij zich zelf noemt' ons heeft voor gedaan.
Alles is goed gegaan op Cara's irritante stem na en natuurlijk niet te vergeten Zayn's brandende blikken op mijn rug.
Elke keer keek hij naar mij of naar Harry ik weet niet precies wie maar, hij keek telkens weer onze richting op.
En volgens Louis is stap 1 volbracht maar, we zijn nog lang niet klaar 'hij moet voor je knielen en je smeken' Louis woorden niet de mijne.
Ik zucht en sluit mijn ogen eventjes
De warme lucht stroomt de kamer binnen door de doorzichtige gordijnen.
Ik voel een zacht briesje boven mijn gezicht zweven.
Ik adem de frisse lucht in en adem het weer uit.
Ik heb een goed voorgevoel over vandaag.
Ik sta na vijf minuten eindelijk op.
Ik pak mijn douche spullen en haarproducten en ik neem ze mee naar de badkamer.
Ik zet alles klaar en zet het water aan.
Ik ga terug de kamer in en haal 2 handdoeken uit de kast één kleine handdoek en één grote.
Ik ga weer de badkamer in en hang de handdoeken op aan de haakjes.
Ik kleed me uit en voel of het water warm genoeg is.
Ik kan ook gewoon met koud water douchen want het buiten toch stik heet.
Maar ik heb het toch een beetje verwarmt voor de zekerheid.
Anders word ik nog ziek en dan zie ik er gewoon niet uit altijd met een rode neus en bleke huid Ughh.
Ik ga onder het water staan en wordt meteen verwelkomt door de zacht warme stralen.
Ik haal mijn handen door mijn haar heen en pak de shampoo.
Ik masseer de shampoo in mijn haar en spoel het na een tijdje weer uit.
Nadat ik ook de conditioner uit heb gespoeld was ik mijn lichaam met naar een lavendel ruikende douchegel.
Als ik klaar ben zet ik het water uit en pak de grote handdoek van het haakje.
Ik wikkel het om mijn lichaam en dan pak ik de kleine handdoek die ik dan om mijn haar wikkel.
Ik laat alle spullen zo staan ik heb het morgen toch weer nodig en de kamers worden toch netjes gemaakt.
Ik doe mijn badjas aan en loop terug naar mijn kamer.
Ik open de kast en vis er een simpel outfit uit wat bestaat uit een zwarte crop top met korte mouwen en een korte zwarte overall.
Ik leg mijn kleding op het bed terwijl ik mij lichaam afdroog.
Als ik mijn zwarte ondergoed en bh aan heb pak ik de föhn.
Ik doe altijd eerst mijn haar en make-up dan pas mijn kleding want ik heb het weleens gehad dat ik een witte bloes aan had en dat daar mascara en lippenstift op kwamen dus dat riskeer ik mooi niet meer.
Ik begin mijn haar te föhnen en het droogt vrij snel op want ik heb niet echt dik haar wel krullend maar niet dik.
Ik pak de twee grote bovenste plukken en maak daar een vissenstaart van de rest laat ik gewoon los.
Als ik klaar ben met mijn haar pak ik mijn make-up tasje en begin aan mijn make-up.
Mascara, highlighter, bronzen oogschaduw, eyeliner, licht roze lippenstift en dat was het.
Ik berg mijn tasje en de föhn weer op in het kleine nachtkastje.
Ik kleed me aan in mijn overall en ik trek nog mijn zwarte Converse aan.
Ik besluit voor het eerst in lange tijd geen contact lenzen in te doen dus haal ik mijn zwarte bril uit mijn koffer.
Ik zet mijn bril op en het is echt even wennen want ik heb bijna al drie maanden geen bril opgehad niet sinds ik met de jongens ben in ieder geval.
Ik strijk een pluk haar achter mijn oor en pak mijn telefoon onder het kussen vandaan.
Ik kijk op mijn telefoonscherm en zie dat het pas 10:15 is.
Ik ben nog mooi op tijd dus.
Ik pak nog snel mijn kamerpasje en loop de deur uit.
Als ik in de ontbijtzaal kom zitten alleen de jongens er nog behalve Zayn want hij slaapt altijd tot 11:00 uit.
Ik neem plaats naast Harry aan tafel en krijg meteen een bord met eten naar me toegeschoven.
Ik kijk naar degene wie het was en kijk recht in de blauw fonkelende ogen van Luke Hemmings.
"Ik wist dat je zo wakker zou worden dus heb ik het al voor je besteld" zegt hij lief
"Awhh wat ben je toch een schatje Hemmo" zeg ik terwijl ik in zijn wang knijp
Hij kijkt me hoofdschudden aan met een klein lachje op zijn gezicht.
"Hey Ash sinds Waneer draag je een bril" vraagt Louis
Ik en Ashton kijken te gelijkertijd op en vragen "welke"
We kijken elkaar aan en ik zie dat Ashton ook zijn bril op heeft
"allebei" zegt Louis die ons met opgetrokken wenkbrauwen bekijkt.
"Boo ik draag altijd al een bril alleen ik draag meestal contactlenzen" leg ik Louis uit
"Het zelfde met mij" zegt Ash
"Hey ik zie nu pas dat je een bril draagt Ash" merkt Harry op
"Awhhh kleine nerdje" hoor ik Niall giechelen.
Ik grinnik om Niall's gegiechel en focus me op mijn eten.
"Oke jongens we moeten even een serieus gesprek voeren" hoor ik Liam zeggen op een strenge toon
Hij heeft meteen al onze aandacht en we kijken hem nieuwsgierig aan.
"Wie van jullie mag Clara?" Vraagt hij
"Wie The Hell is Clara nu weer?" Vraagt Michael
"Zayn's vriendin" verduidelijkt Niall
"Haar naam is Cara leeghoofden" mompelt Harry
"Ja Harold ik onthoudt alleen belangrijke namen schat" zeg ik met een zoete stem.
Hij rolt zijn ogen waarna hij een glimlach opzet.
"Oke terug naar mijn vraag steek je hand op als je Cl-Cara niet mag" zegt Liam
Meteen gaan er negen handen de lucht in inclusief mijn eigen.
"Heb je gezien hoe bitchy ze naar Ashley keek terwijl ze ons lief aan keek?" Vraagt Calum
"Yepp dat zag ik ook" Liam
"Zij gaat nog een schijnheilig probleem worden jongens" zucht Luke
Ik knik dat ik het met Luke eens ben want Cara is echt een bitch (Oke ik heb niks tegen Cara want ze is gwn geweldig maar in het boek moet ze eventjes de bitch uithangen)
"Duss...... wat gaan we er tegen doen?" Vraagt Ashton
"Nou niks gewoon haar een beetje in de gaten houden denk ik" aarzelt Michael
"Ja dat denk ik ook gewoon niks ervan zeggen want ze is Zayn's vriendin dus moeten we haar wel goed behandelen" zegt Liam
Ik voel een steek door mijn maag gaan zodra ik de woorden 'Zayn' en 'vriendin' hoor
Kom op zet je er overheen je kan het wel je volgt Captain Tommo's plan
Spreek ik mezelf toe ja ik kan dit
Zayn gaat spijt krijgen dat hij me zo behandelt heeft.
Ik heb Zayn gister trouwens de hele dag niet gesproken op een paar blikken na dan.
"*kuch* als je het over de duivel hebt" fluistert Louis net hard genoeg dat iedereen aan tafel het hoort.
Meteen kijken we allemaal de kant op die hij op kijkt.
Mijn blik valt op Zayn en Cara die hand in hand de trap aflopen.
"Heeft ze hier geslapen" vraag ik fluisterend maar wel dat iedereen het kan .
Iedereen haalt zijn schouders op en ik kijk naar Liam want hij weet meestal wat er gebeurt hier.
Maar hij haalt ook zijn schouders op als een hulpeloze puppy.
Ik zucht uit ergernis en kijk naar Louis die wat aan het typen is op zijn telefoon.
Ik houd me in als ze tegen over mij komen zitten naast elkaar nog steeds hand in hand.
Ik kijk op me heen of er iets is waar op ik me kan focussen.
Ik pak mijn telefoon en scrol door insta en twitter wat niet echt veel belangrijk nieuws heeft te leveren.
Ik leg mijn telefoon weer weg en eet rustig mijn pannenkoeken op die inmiddels al koud zijn.
Opeens is de gezellige sfeer aan tafel verdwenen niemand praat meer iedereen eet stilletjes zijn ontbijt er hangt een erg gespannen sfeer.
Opeens klinken er telefoon geluidjes uit Harry's en mijn telefoon.
Ik kijk naar Harry en hij kijkt naar mij
Ik pak snel mijn telefoon en zie dat ik in een nieuwe whatsapp groep zit "The Tommo way"
Alleen Harry Louis en ik zitten er in en het is wel duidelijk dat de groep door Louis is gemaakt.
Ik kijk Louis richting op en trek een wenkbrauw op over de groepsnaam.
Harry blijkt het zelfde te doen en Louis glimlacht alleen maar stilletjes met onschuldige glimlach.
Als je hem zo ziet zou je nooit denken 'die jongen doet ooit iets verkeerd' maar schijn bedriegt hé?
Onze telefoon piepen weer op het zelfde moment en ik open de groepsapp.
Whatsapp gesprek
JE LEEST
They left me ft. One Direction - 5SOS
FanfictionHet verhaal gaat over Ashley Ashley Brooke Scott is een meisje van 17 Ze is op haar 13e verhuis van Bradford naar Wolverhamton Ze had daar een beste vriend (Zayn) Toen ze was verhuisd had hij haar beloof om contact te houden maar de dag na dat ze...