Peněženka

11 2 1
                                    

Ve třetím patře činžovního domu zazvonil mobil. Ležel na stole a zvonil. Polo upravená Anna vtrhla do pokoje a rychle přijala příchozí hovor od kamarádky."Ano?"zeptala se."Kde se teda sejdeme?"vyhrkla Annina kamarádka Matylda."No"zapřemýšlela Anna,"třeba u parku, vyhovuje ti to?" "Jo v pohodě"odpověděla Matylda. Anna se musela dopřipravit a proto se s kamarádkou rychle rozloučila a běžela do koupelny.

Zhruba po patnácti minutách vyšla z koupelny, hodila si do tašky klíče, telefon a peněženku a odešla z bytu. U parku už stála Matylda. Anna k ní přiběhla a nadšeně ji objala."Tak kam vyrazíme?"zeptala se. Matylda hned věděla:"Co třeba do kavárny?" Anna proti tomu nic neměla a tak se kamarádky vydaly směrem ke kavárně. Moc si to spolu užily. Smály se, povídaly si a čas jim spolu rychle ubíhal.

Když vyšly z kavárny bylo něco málo po páté."Jdeš na tramvaj?"zeptala se Anna kamarádky."Jo"usmála se Matylda,"můžu tě doprovodit až před dům."Holky šly, povídaly si a najednou stály před Anniným domem."Ráda jsem tě viděla"usmála se Anna."Já tebe taky"přisvědčila Matylda a objala Annu. Jenže ji neobjala jen tak. Moc dobře si před chvílí všimla, že má její kamarádka pootevřenou kabelku. Když Anna sevřela Matyldu pevně v objetí, sáhla Matylda malým otvorem do kabelky a neomylně vytáhla Anninu peněženku. Sama měla svou kabelku otevřenou a proto do ní rychle hodila kamarádčinu peněženku. Dívky se na sebe usmály a Matylda se vydala směrem na tramvaj se škodolibým úsměvem na rtech. Nic netušící Anna odemkla dveře do domu a vešla dovnitř.

Nejdříve bych se vám chtěla omluvit, že jsem teď vůbec nepsala, ale nějak jsem na to neměla náladu ani čas. Jinak doufám, že vás mé povídky zaujmou. Budu ráda za zpětnou vazbu. Vaše Em



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PřátelstvíWhere stories live. Discover now