-3-

329 22 1
                                    

Louis' pov

Als ik het ontbijt op heb, ruim ik alles op. 

Ik loop weer terug naar Harry, die nog steeds op de bank zit, op zijn mobiel. Ik ga naast hem zitten en sla een arm om hem heen. "Ben ik weer "Glimlach ik. "Yaay" Zegt hij. Hij kruipt tegen me aan, terwijl hij  veder gaat op mijn mobiel. 

Ik zucht, en kijk met hem mee over zijn mobiel. Dat vindt hij niet erg, plus hij doet het ook vaak bij mij We hebben niks te verbergen voor elkaar. 

Hij zit met Niall te smsen, een vriend van hem op school. Zelf vind ik het gesprek niet echt interesant. "Ik ga naar boven, op de laptop" Zeg ik tegen Harry, 'Is goed". Ik glimlach, druk een kus op zijn wang, en ik sta op.

Ik loop naar boven, naar onze kamer. Op het bureau staat de laptop, dus ik loop daar naar toe. Ik start de laptop op, en ik ga op de stoel voor het bureau zitten.

Harry's pov.

Terwijl Louis naar boven is, sms ik nog steeds met Niall. Niall is een van mijn beste vrienden. Vaak zit hij samen met een paar andere vrienden met Louis en mij aan een tafel tijdens de pauzes. 

Na een tijdje zegt Niall dat hij moet gaan. Ik zucht, en stop mijn mobiel weer weg. 

Omdat ik hier niet echt iets te doen heb, en we amper iets te eten, besluit ik om even naar de supermarkt te gaan. Ik sta op, pak mijn portomonee, trek mij jas en schoenen aan en ik pak ook nog een tas mee, om alle spullen in de stoppen.

"Lou ik ben even naar de supermarkt!" Roep ik naar boven. Ik krijg geen antwoord... Vreemd. Ik besluit er maar niks aan te doen, en gewoon te gaan. Als hij het niet heeft gehoord ofzo, belt hij me wel. 

Ik pak mijn auto sleutels , open de deur en ik loop naar mijn auto. Ik stap in, zet de tas achterin, en rijd naar de supermarkt. 

-

Als ik teurg ben van de supermarkt, loop ik naar de keuken. Ik ruim de spullen op die ik heb gekocht, zoals:  Chips, cola, macaroni, appels, melk, brood en al die dingen.

Zodra ik klaar ben met de spullen, loop ik naar boven. Ik ga een van Louis, om te kijken hoe het met hem gaat. Toen ik in de supermarkt was, heeft hij niet gebelt, en toen ik thuis kwam gaf hij geen antwoord toen ik zei dat ik thuis was. 

Ik loop onze kamer in, maar er is niemand. Ik kijk om me heen, en zie dat er iets met een zwarte stift op de muur is geschreven. Ik loop naar die plek, en probeer de lezen wat er staat. Het is moeilijk te lezen. Het lijkt alsof het iemand was, die rechtshandig is, en met links heeft geschreven 

Ik kijk zo goed mogenlijk. De eerste letter is een "H" de tweede lijkt op een"o". Zuchtend, blijf ik goed kijken. De derde letter is gok ik een "i" Maar of ik het het zeker weet. De vierde letter is wel redelijk duidelijk het is een "p" .

"Hoip" ?Is dat een woord. Ik frons lichtjes. Misschien weet Louis hier iets van. Ik ga weer normaal staan, en loop de kamer uit. Ik kijk om me heen. Waar zou Louis kunnen zijn? Ik loop naar benden, naar de woonkamer. Ik zie hem op de bank.  tv zitten kijken.

Ik loop naar hem toe "Hey" Glimlach ik "Hey, waar was je ?" Antwoord hij "Supermarkt, maar dat maakt niet uit.. Kom is mee naar boven, ik heb daar iets raar gevonden" Ik zie hem fronsen, maar toch staat hij op.

Ik loop naar onze kamer, naar de plek waar de tekst is geschreven. "Weet jij misschien wat dit is. Toen ik thuis kwam, wouw ik naar jou toe, dus ging ik naar onze kamer, je was er niet, maar dit zag ik opeens op de muur staat" Leg ik uit. "Er staat iets als 'Hoip' ofzo" Ik zie hem goed kijken.

"Ik denk dat er 'Help' staat Hazz" Zeg  Louis tegen me, en hij kijkt me ernstig aan.

-

Ik probeerde het laatste stukje spannend te maken.. Het is niet echt goed gelukt :/

Vote/Comment/ Follow ? <3

The demon in side him -L.S  (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu