『️Episode 4』️

622 28 0
                                    

Putra sudah ke hulur ke hilir di depan bilik pesakit. Dia risau dengan Sofea yang tiba-tiba pengsan di depan bilik rahsianya. 10 minit kemudian, bilik pesakit itu akhirya dibuka. Seorang doktor lelaki keluar dari bilik tersebut.

"Doktor! Macam mana isteri saya? Dia ok tak?"tanya Putra risau. Doktor itu hanya mengangguk.

"Jangan risau Encik. Dia ok. Dia cuma kekurangan air. Jadi kami tahan dia hari ni", kata doktor itu. Dia terus berlalu pergi meninggalkan Putra.

Putra terus masuk ke wad pesakit. Dia ternampak Sofea bangun dari baringnya dan mencabut wayar yang memasukkan air ke badanya. Putra terus berlari ke arah Sofea.

"Sofea! Apa awak buat ni!!" Marah Putra. Akhirnya Putra sudah hilang sabar. Sofea menarik tangannya.

"Kau apahal sibuk!!! Ini hidup aku! Kalau aku mati pun apa salahnya!"Marah Sofea. Putra terus mengangkat Sofea ke katil pesakit. Sofea masih marah dengan Putra. Sofea terus menarik tangannya dan baring di atas katil.

"Pergilah... aku nak bersendirian", kata Sofea perlahan tanpa memandang Putra. Putra terus keluar dari wad tersebut. Dia balik ke rumah dengan keadaan marah. Dia dah melampau sangat! Dia anggap aku siapa! Kau fikir sikitlah perempuan! Aku suami kau! Bukan orang lain lah! Putra memukul stereng kereta. Dia terlalu marah dengan sikap Sofea.

☄️☄️☄️

Putra masuk ke rumah dan kunci. Dia terus naik ke atas dan pergi ke biliknya. Semasa dia berjalan ke biliknya, dia melihat bilik rahsia Sofea. Dia terus pergi ke bilik tersebut. Dia memulas tombol pintu. Tidak berkunci. Dia masuk ke dalam bilik tersebut. Gelap gelita. Yang nampak hanya sebuah kerusi biasa di tengah-tengah bilik itu. Putra mencari suis lampu di tepi dinding. Dia membuka suis lampu dan terkejut

Di dinding bilik itu penuh dengan darah. Ada yang baru ada yang lama. Pisau dan barang-barang untuk pembedahan juga masih berdarah lagi. Bilik ini hanya mengandungi satu tempat duduk seperti tempat duduk di klinik gigi dan tepinya barang-barang untuk mencabut gigi. Tapi ini lain, tempat duduk itu disertakan dengan tali untuk mengikat kaki, tangan dan kepala kau. Dah masih berdarah di situ. Memang seram. Putra masih berjalan di dalam bilik. Badannya juga terasa mengigil bila berjalan di dalam bilik.

"To... long..........", suara yang agak perlahan meminta tolong. Putra tersentak di situ. Dia berjalan pergi ke arah suara tersebut. Tiba-tiba dia ternampak seorang lelaki diikat dengan tali dan masih berlumuran darah. Putra jatuh di hadapannya. Dia terus bangin dan lari. Dia lupa untuk membuka pintu bilik tersebut. Putra terus masuk ke dalam bilik tidurnya dan kunci. Dia terlalu takut melihat lelaki itu

A/n:seram hahahahahhahaha 😄 takut baii.. scene tu.. orang minta tolong ahahahahahahha💕jangan lupa vote okay ✋

𝐈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐊𝐮 𝐏𝐬𝐲𝐜𝐡𝐨[𝐎𝐆]Where stories live. Discover now