Az esküvő egy hajón lesz. Most nem jut eszembe a neve. Egy hét van az esküvőig. Már meg van a ruhám is.
Egyszerűen csodálatos ez a ruha. Imádom!
*ESKÜVŐ*
Ma van az esküvő napja. Végre láthatom a legjobb barátnőmet. Annyira izgulok. Sajnos régen nem láttam a barátnőm. Már alig várom.
*Néhány órával késöbb*
Már nagyban zajlik a buli mire kicsit elkezd fájni a fejem így kimentem levegőzni. A hajó nem tudom hol van de szárazföld nincs a közelbe. Már kezdtem kicsit jobban lenni, a szemem csukva tarottam, nagyokat sóhajtottam. Mindent kizártam a fejemből. Minden hangot, minden problémát. Lehet nem kellett volna mivel mire feleszméltem a hajó nagyot dőlt mire bevertem a fejem és a vízben kötöttem ki majd minden elsötétült. Nem olyan kellemes mint képzeltem.
Nem tudom mi történt miután leestem a hajón. Csak arra eszméltem fel hogy valaki a mellkasomat nyomkodja. Ennek hatására hirtelen felülök és a tüdőmből a vizet kiköhögöm. Hosszas szenvedés után végre normálisan kaptam levegőt.
-Jól vagy?-kérdezte egy férfias han mellettem. Ráemeltem a tekintetem. Tengerkék szeme, és szőkés barna haja van.
Nem néz ki rosszul. Igazából elég helyes. De a látszat néha csal.
-Megnémultál szivi?-küld felém egy félmosolyt. Mire megforgatom a szemem. Tipikus paraszt pasi duma. Úgy utálom.
-Igen én is örülök a találkozásnak.-vágom rá "némi" szarkazmussal.
-Adam vagyok. És te pedig.....?-néz rám. Már megint próbál kedves lenni. Utána persze megint egy bunkó lesz.
-Sarah.
-Nekem a szivi jobban tetszik.-néz rám megmutatva félmosolyát.
-Sarah a nevem örülnék ha megjegyeznét. Tetü.-az utolsó szót suttogva tettem hozzá de ezt is meghallotta.
-Én nem hívhatlak szivinek de te hívhatsz tetünek ez nem ér!-vágja be a tettet durcát.
Csak most néztem mi van körülöttünk gy kissebb csónakban ülünk és a semmi közepén vagyunk és már jön föl a nap. Mi történt?
YOU ARE READING
Rejtélyes sziget
AdventureEgy esküvőböl veszélyes kalandok. Gyűlöletből szeretet. Életből halál. Ez a mi történetünk.