2.Bölüm: Tomy ile eğlence

5 0 0
                                    

Ertesi sabah tomy'i aradım,konuştuk numaramı kaydetmesini istedim ve güzel giden arkadaşlığımız vardı.Tomy hakkında arkadaşım selena ile konuştum. Ben size arkadaşımla aynı evde kaldığımızı söylemeyi unuttum.Biz arkadaşımla bir ev tutmuştuk.Her derdimi ona anlattığım, her zaman yanımda olan beni her daim seven arkadaşım selena çok severim selenayı en iyi arkadaşımdır.Neyse ben kaldığım yeri size anlatıyım.Tomy'i selenaya anlattım, tepkisi hiç değişmedi.Ama sevindiğini belli ediyor.Kahvaltı edip okulun yolunu tuttmuştum.Okula gittim,okul bahçesinde Tomy i gördüm heyecandan kalp atışım hızlandı.Yüzümün benzi atmıştı Tomy beni böyle gördü ve şaşırdı.Tomy "ne oldu jessica betin benzin atmış, grip mi oldun,bişeyin mi var ne oldu " dedi ve elini alnıma koydu.Tabiki bende "yok bişey neden abarttın." dedim ve çekip gittim.Okulun içine girdim ve benim peşimden geldiğini görünce hemen koşmaya başladım.
Tomy bebi yakalamıştı ve
-sen benden mi kaçıyosun?
-evet senden kaçıyorum
-Peki neden ben sana kötü bişey mi yaptım
-Hayır bana kötü bişey yapmanmı gerekiyor senden kaçtığım için.
-Peki birbirimizi daha tanımadık, normal buluyorum.Korkuyorsun benden ama ben gerçekten iyi birisiyim sana zararım olmaz.
-Anladım şimdi söyleyeceklirin bu kadarsa derse geç kalıcam.
-Peki tamam nasıl olsa aynı sınıftayız.Hadi gel gidelim sınıfa
-Yok şey ben
-Ne oldu az önce derse geç kaldım diyodun ne oldu
-Ben kütüphaneye gidicem sen git
-Peki tamam bende zaten kitap okumak istiyordum gel beraber gidelim
Ne yapsam olmuyordu ondan bir türlü uzaklaşamıyordum daha doğrusu uzaklaştıkça yakınlaşıyorduk
-jessica ne oldu sustun?
-Tamam hadi gidelim bakalım
Sonunda kütüphaneye gitmiştik ben hemen bir masa seçip oturdum. Tomy yanıma oturmuştu çocuk heryerde benimle bıkmıştım sümük gibi yapışmıştı bana. Bende daha önce aldığım kitabı okumaya başladım.Tabiki tomy de kitap seçmişti .oda aşk kitabı almıştı ve merak ettim onun kitabını aldım ve kitabın arkada yazan özetini okudum nasıl oluyor bilmiyorum ama benim okuduğum kitabıma çok benziyordu.

GİZLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin