A mainap egészen más volt mint a többi egész életemben....egyben örültem egyben pedig szomorú voltam.....másrészt a tegnapi esett után elvesztettem a "legjobb barátnőm" és az apukám..de megkaptam helyette az anyukám és a hugomat aki most már nem olyan szomorú mint régebben......Ma éresztem igazán azt hogy nekem van családom és ez a legjobb dolog az életben....Éppen nagy álmokban aludtam még amikkor anya és Sofi bejöttek a szobámba..
-Ébresztő kincsem,ma utazol bizony.....mondta anya mosolyogva miközben elhúzta a függönyömet és felhúzta a redőnyt...
-Emily ébresztő...ugrott rám nevetve Sofi
-Jó reggelt mondtam mosolyogva mindkettőjüket olyannak láttam mint még soha mind a ketten vidámak voltak...
-Beszéltem Bridgettel és örömmel várnak már mind a hárman....mondta anya lelkesen
-Hárman? kérdeztem
-Igen Bridget a férje Tom és a fogadott lányuk Alison, már nagyon várnak szóval iparkodj
-Van egy adotált lánya Bridgetnek? kérdeztem miközben ágyaztam..
-Persze,annyi idős mint te....szerintem nagyon jól kifogtok jönni egymással..
-Hát remélem.... mondtam mosolyogva
-Nahh gyere Sofi csináljunk reggelit Emilynek és hagyuk had készüljön...
-Okés mondta Sofi és nevetve szaladt ki a szobámból
Az utazáshoz egy egészen kényelmes darabot vettem fel a kedvenc ruhámat...nagyon szerettem ezt kaptam a 18 születésnapomra....
Éppen indultam volna a fürdőbe amikkor megéreztem a finom palacsinta illatát....nem is tudom mikkor csinált még anya palacsintát.....lementem a konyhába és láttam hogy milyen jókedvűek...
-Hmmm de jól néz ki mondtam és belenyúltam a krémbe
-És ha tudnád milyen finom mondta Sofi
-Hát majd megtudja nevettet anya....
-Még sose láttalak főzni vagy sütni,de most hogy látlak szerintem elég sokszor fogok hazajönni...mondtam miközben kiraktam a tányéromra egy palacsintát és egy hideg tejjel leültem az asztalhoz Sofi mellé...
-Hát igen sose volt időm,de igazán élvezem a főzést...-Szeretném ha tudnád hogy ha rosszul érzed magad vagy nem tudsz beilleszkedni akkor hazajöhetsz nyugodtan....és telefonálhatsz is...
-Rendben anya,hidd el mindent megteszek hogy beilleszkedhessek mondtam nevetve
Befejeztem a reggelit utána pedig mentem fogat mosni majd levittük a bőröndömet a taxi már a ház előtt várt és akkor kicsit elszomorkodtam...ugyanis most kaptam meg az igazi családom és pont most amikkor jó minden akkor megyek el,nem akarom őket itt hagyni de tudom hogy ők is ezt szeretnék....
-Hát most már mész is ,csakhogy tud Bridget nénikéid a reptéren várnak majd el ne felejts felhívni amikkor odaérsz,jahh és ügyesen nekem.....és nagyon fogsz hiányozni...mondta majd megölet és adott egy puszit,ez az érzés amit most kapok vissza az élettől...
-Te is nekem anya,és te is Sofi de sokszor foglak hívni igérem és hazajönni is akkor jövök amikkor csak tehetem...Szeretlek titeket mondtam és megpusziltam Sofit aki már a könnyeit merezgette
-Sziasztok köszöntem és beütem a taxiba
A reptér fele megnéztem a facebookom és láttam hogy Kayle írt....és könnyezve beszélgettem vele egész úton...
Mikkor megérkeztem a reptérre elraktam a telefonomat és felültem a gépre....az úton egész végig zenét hallgattam elzártam mindent ami körülöttem történt és volt......Pár órával meg is érkeztem és összepakoltam majd leszálltam a gépről...Mivel leszálltam felhívtam anyát hogy minden rendben és hogy megérkeztem.....aztán elmentem a reptéről és vártam Bridget nénit
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy új élet....
FantasiEgy lány akinek az élete nem annyira tökéletes mint ahogyan mások hiszik....Emily az életét teljesen máshogy képzeli el mint ahogy történik, az apja, a legjobb barátnője és minden más csalódás számára...azonban nagy lehetőség számára hogy új helyen...