Vindecare

5.7K 331 30
                                    

Am căscat în timp ce îi amestecam cafeaua lui Yoongi. Am aruncat linguriţa de plastic la gunoi şi i-am dat cafeaua. Mi-a zâmbit. Îşi recapăta culoarea pielii, obrabjii îi erau roz şi pufoşi din nou, iar cearcănele i-au dispărut.

"Mersi" mi-a zis. I-am zâmbit şi eu la rândul meu, am ocolit patul şi m-am pus pe scaunul meu. Mi-am scos cartea şi am continuat să citesc.

"Ce citeşti?" m-a întrebat şi mi-am ridicat privirea.

"E o carte despre zombi" mi-a zâmbit şi a sorbit din cafea. Am continuat să citesc în timp ce Yoongi se uita în telefon. După ce am citit un capitol m-am oprit şi m-am uitat la el în linişte, la un moment dat, el tuşind. După câteva minute, doctorul a intrat ȋn cameră.

"Yoongi" a zis şi amândoi ne-am uitat la el.

"O să te externăm în câteva zile şi o să-ţi scoatem aţele în 2 săptămâni." a zis.

"Mmk mersi doctore" doctorul ne-a zâmbit şi a ieşit.

"Merg acasă" zise el fericit.
"O să stai cu mine, aşa pot sa am grijă de tine" i-am zis.

"Okay, dar nu vreau să te deranjez"

"E ok Yoongi" am căscat iar el mi-a zâmbit.
~~~
L-am ajutat pe Yoongi să intre în casa mea şi să se aşeze pe canapea.

"Mă duc să aduc restul lucrurilor tale" a încuviinţat, iar eu m-am dus până la maşină să îi aduc geanta. Am închis uşa şi am pus geanta pe jos. Yoongi s-a învelit într-o pătură şi se uita la televizor.

"Poţi sa trăieşti 20 de minute, fără mine, până fac un duş?" am glumit.

"Yah!" a râs. Am râs şi eu si m-am dus la baie. M-am dezbrăcat rapid şi am intrat în cabina de duş, lăsând picăturile calde sa-mi dezmierde pielea. Am oftat şi mi-am spălat părul rapid, apoi mi-am curăţat mâinile. Am închis apa şi am ieşit, ștergându-mă şi îmbrăcându-mă într-o bluză şi nişte pantaloni scurţi. Am părăsit baia, apa de pe părul meu încă curgându-mi. L-am prins într-o coadă şi m-am pus pe canapea, la picioarele lui Yoongi.

"Yah" m-am uitat la el. Şi-a întins braţele şi tot dădea din mâini ca un bebeluş. Am surâs.

"Ce?"

"Vino aici" şi-a ţuguit buzele.
"De ce?" am râs şi el s-a bosumflat.

"Jagiya!" s-a pisicit.

"Bine" m-am târât până la el.

"Ce?" am zis şi el m-a îmbrăţişat.

"Stai cu mine" mi-a zis. Mi-am dat ochii peste cap şi m-am întins în dreapta lui. Mi-am pus capul pe pieptul lui, ascultându-i bătăile inimii, adormind.

"Chae?" a zis dintr-o dată.

"Hm?"

"O să fi a mea?" îmi mângâie părul. Inima mi-a luat-o la fugă şi mi s-a pus un nod in gât. Am dat din cap, iar el mi-a ridicat bărbia cu două degete, sărutându-mă. I-am prins uşor părul de la spate. Mi-a lins buza de jos cerându-mi permisiunea. Mi-am deschis uşor gura, dându-i voie să-mi exploreze cavitatea bucală. A fost scârbos in primă fază, dar priceperea lui a împins asta la o parte. Mi-a muşcat buza de jos şi a tras uşor de ea, mai apoi dându-i drumul şi trecându-şi degetul peste ea. Ne-am zâmbit, apoi m-am pus înapoi pe pieptul lui. Bătăile inimii lui erau atât de liniştitoare încât am adormit.
***
M-am trezit în acelaşi loc în care am adormit. Yoongi sforăia uşor. Am căscat şi mi-am frecat ochii. M-am mişcat cât de încet am putut, dar Yoongi m-a tras mai aproape de el.

"Dorm.... " a suspinat şi eu am surâs.

"Trebuie să mă duc la baie..." m-am miorlăit. Am suspinat încă o dată si mi-a dat drumul.

"Bine, dar ai face bine să te întorci repde" m-am dat jos de pe el şi m-am dus în treaba mea. M-am întors înapoi şi Yoongi dormea buştean. Am zâmbit şi m-am dus sus, m-am trântit în pat şi am adormit.

****
Da, bine, ştiu sunt nesimţită că v-am lasat atat de mult fără un semn de viaţă. Long story de ce n-am putut posta, daca vreţi scriu o carte şi despre asta =)))

1. My Bad Boy (Yoongi) [Tradusă]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum