MULTİMEDİA AZRA.
Yolu bilmediğimiz halde bulmak pekte zor olmadı.
-'' Ömrüm yolda bitti be kızım.'' dedi belkide fazla abartıyodu.
-'' Yürü hadi baş belası sen istedin.'' dedim sırıtarak. Cevabını beklemeden onu kolunda tutup bara sürükledim. Kapıya geldiğimizde kafamı kaldırıp barın ismine baktığımda ' BLACK ' olduğunu gördüm. Güzel bir yere benziyordu ama bu düşüncem içeri bi adım atmamla son buldu. Tanrımm. Bu ne kadar da lanet bi koku içki, sigara, ter ve daha bilmediğim bir sürü şey. Kafamı çevirip etrafa baktığımda birbiriyle yiyişen çiftler vardı. Her yerde. Çok çirkinlerdi.
Rahat ve daha sakin görünen barmene yakın il yüksek tabureye oturduk. Hemen sert bir şeyler istedik.
-'' Tanrımm barmen insan mı ?'' diye soran Azraya kafamı çevirdim. Bu cümleyi bekliyordum galiba.
-'' Lanet olsun bak önüne Azra başımı bela olmanı istemiyorum.''
***
Saatin kaç olduğunu bilmiyordum ama Azranın kendinde olmadığından eminim. Neden bu kadar içtiğini hala anlamıyorum.
Ahh nerede bu kız diye mırıldandım keni kendime. Arkamdan gelen sesle kafamı o yöne çevirdim ve sipariş götüren barmane '' Heyy ne kadar da yakışıklısın '' diyen Azrayla karşılaştım. Biliyordum evet ben bu kızı çok biliyordum.
Heyy ne oluyordu orada. Barmenin koluna giren kız Azrayı ne kadar da çabuk delirtmişti. Hala neden oturduğumu anlatsın biri bana.
-'' Ahh bunu bilmelisin kız halimle bile seni yatırıp düzebilirim.'' diyen Azranın sesiyle onu çekiştirmem bir oldu.
Barmenin de sesini yükseltmesiyle karşı kapıdan hızla çıkan çocuğa baktım.
Sen nasıl bir şeysin öyle ! Uzun boyuyla orantılı kaslarından gözlerimi alıp yüzüne baktığımda beyaz teni ve anlına dökülen koyu kahve saçlarıyla sanki yukarıdan öteki erkeklere tepki olarak gönderilmişti. Hayır, hayır, hayır benim erkeklerle işim olmaz.
O günden sonra kimseyle beraber olmadım. Evet aylar geçti belkide ama güvenemiyorum. Sanki hata bendeymiş gibi bir süre kendimden bile tiksindim. Aldatılmak kötü. Ona iki senemi verdim. Lanet olsun unutmalıyım artık. Kendime haksızlık etmekten yoruldum.
-'' Benimle geliyosunuz.'' diyen daha adını bilmediğim çocuğun Azrayla beni bar çıkışına sürüklemesiyle kendime geldim. Çok içmediğime binlerce kez şükrediyorum.
-'' Heyy ! Gerizekalılar neden bir taneniz düzgün değil.'' Azraya dönüp hafifçe gülümsedim. Haklıydı. Dönüp baktığımda oda gülüyordu. Ahh ne muhteşem gülümsemesi vardı ama. Acaba çok mu aç gibi bakıyorum ?
-'' Bakışmayı kesin üşüyorum ! ''
-'' Kapa çeneni '' Gidiyoruz dedim ve kolumu istemeyerekte olsa çocuğun elinden çekip Azranın koluna girdim. Azrayı zapdetmek gerçekten zor. Düşmemeliyim hayır. Belimden tutan elleri hissetmemle tekrar o kusursuz gülüşü görmem bir oldu. Hadi ama bana bunu yapmamalıydı.
-'' Sizi birakmamı istermisiniz, arkadaşın iyi değil gibi ? ''
-'' Bilemiyorum. Yeterince yük oldup olay çıkardık, teşekkürler.'' Arkamı döndüğüm anda kolumu tutmasıyla olduğum yere çivilendim.
-'' Bekle.'' Sesi emir vericiydi. Sanki yeni tanışmamışız gibi emir vermesi sinirimi bozsada beklemek en iyisiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH VE BEYAZ (ASKIDA)
Chick-Lit18 yaşına kadar yetimhanede yetişen bir kız ve 3 sene boyunca her adımını izleyen bir erkek.. Aldatılan bir kız başka bir erkeğe tekrar nasıl güvenebilir ?