Funda Hanım beni yukarıya odaya yolladı.Odaya gittiğimde burası bir oda mı yoksa ev mi diye düşünürken arkadan bir ses geldi.Arkamı döndüm baktım bu yakışıklı odunumuz Can beydi.
-Sakın seni seviceğimi falan düşünme, ben senin gibi sürtükleri iyi bilirim.Seninle sadece babamın zoru ile evlenicem dedi.
HIH! ben sanki senle evlenmek için can atıyorum.Salak ya odun buraya zorla geldim zaten bide onu sevdiğimi falan söylüyor.Tamam kabul ediyorum yakışıklı çocuk ama bu odun olduğunu değiştirmez.Odadan çıktıktan sonra kendimi duşa attım.Orada bir güzel dinlendikten sonra üstüme ayıcıklı pijamalarımı giydim.Sonra kendimi uykunun huzurlu kollarına attım..
*************************************************
Sabah kalktığımda Funda hanım karşımda duruyordu.
-Günaydın tatlım, elini yüzünü yıkadıktan sonra aşağıya yanıma gel konuşacaklarımız var dedi.
Bende kafamı tamam şekline salladım.Sonra Funda hanım gidince elimi yüzümü yıkadım.Altıma saks mavisi bir kot, üstüme beyaz bir gömlek giyip aşağıya indim.Funda hanım koltukta oturuyordu bende hemen karşısına geçtim.
-Elif tatlım 2 gün sonra düğünününüz var onun için birazdan moda tasarımcım gelicek.Beraber gelinlik falan seçicez bunu sana söylemek istedim dedi.
Gelinlik diyo ya o benim ölümlük kefenim! . Yarım saat sonra bir bayan geldi.Funda hanım çok zevkli birisi.Çok güzel şeyler seçti.Sonra kadın gitti bende odama attım kendimi ve hemen kendimi uykuya bıraktım.Kalktığımda saat akşam yediydi.Hemen kendime çeki düzen verdim ve aşağıya indim.Funda Hanım koltukta oturuyordu bende hemen yanına gittim oturdum sonra Funda hanım konuşmaya başladı :
-Elif tatlım yarın arkadaşlarım gelicek seni onlarla tanıştırmak istiyorum ne dersin?
Of! Bide arkadaşlarla mı tanışcam bu ne ya.Hemen kırmamak için kafamı salladım ve sonra kapı çaldı.Bu gelen odun beyimiz Can'dı.İnsan bi selam verir ama bu insan değil ki.Hemen merdivenden odasına çıktı.Funda hanım oğluna artık alıştığı için arkasına bile bakmadı.Ben bu aileyi ne zaman çözücem off..Yarım saat geçtikten sonra sessiz bir yemek yedik sonra ben müsade isteyip odama çıktım.Hemen kulaklıklarımı takıp DEMİ LOVATO- HEART ATTACK ı dinlemeye başladım.2 dakika huzur buldum derken kapı çaldı.İçeri Can girdi.Bende hemen uyuyormuş numarası yaptım.Ama yemedi.
-Uyumadığını biliyorum dedi.
Of gözünden birşey kaçsa şaşarım.
-Bak sana meraklı değilim ama babam beni mirasi ile tehdit etti.Onun için benim kurallarıma uymalısın.Sadece ailemin yanında Karı Koca rolü yapıcağız.Sonrasında bana karışamazsın.Bunu o kafana sok dedi.
Bende deli cesaretiyle ;
-Bende sana meraklı değilim ve sende bana karışamazsın dedim.Sonra o şok olucağım lafları söyledi.
-Benim sana karışmayacağımı kim söyledi? dedi ve odadan çıktı.
Ne yani o bana karışacak ben ona karışamıycam, yok öyle bir dünya.
**********************************
Gözümü açtığımda sabah olmuştu.Hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.Sonra üstüme salaş bir şeyler giyip aşağıya indim.Funda hanım koltukta sabah kahvesini içiyordu.Ona günaydın dedim.Oda bana:
-Günaydın tatlım .Kahvaltını yaptıktan sonra hazırlan arkadaşlarım saat 12:00 da gelicek dedi.
Bende tamam misali kafamı sallayıp mutfağa girip kahvaltımı yaptım.Dolabın karşısına geçip kıyafetlere baktım hiçbiri benlik değildi.Hepsi mini elbise falandı.Bende diğer dolaba baktım burda tam benlik kıyafetler vardı.Hemen üstüme beyaz bir gömlek altına siyah bir pantolon geçirdim ve hafif bir makyaj yaptım.Tam hazırım diyecekken telefonumun sesi ile irkildim.Bu en sevdiğim arkadaşım Tuğçeydi, ve hemen mesaja baktım.
-Of nerelerdesin kaç gündür ortalarda yoksun demiş.
-Bende ona başıma neler geldi bir bilsen dedim.Oda bana:
-Evet öğrendim.Annen ultra lüks bir eve taşındı o ara öğrendim olan biteni dedi...
ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM VE 2. BÖLÜMÜ LÜTFEN YORUM YAPIN :) UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR