Yoongi putea să meargă şi singur pe picioare acum. Îmi e cam dor să am grijă de el, să adorm în braţele lui şi să-l aud cum îmi murmură numele în somn. Astăzi îi scoteau aţele şi a ţinut neapărat să merg cu el. Am intrat în spital ţinându-ne de mână.
"Mersi Doamne că scap de astea. Chiar mă dureau" se strâmbă.
"Eşti aşa un bebeluş" am râs.
"Singurul bebeluş de aici eşti tu şi îmi aparţii" şi-a pus mâinile rapid în jurul taliei mele şi m-a tras mai aproape de el. M-am înroşit făcându-l să chicotească. Ne-am aşezat, aşteptând ca cineva să ne cheme înapoi.
"Mă întreb dacă o să mă doară" a zis.
"Ai supravieţuit unui cuţit care te-a înjunghiat rău de tot. Sunt sigură că asta va fi nimic pe lângă ce ai păţit." i-am replicat.
"Nu ştiu asta sigur"
"Da sigur, bebeluşule" l-am tachinat iar el mi-a aruncat o privire răutăcioasă.
"Chiar vrei să-ţi arăt că nu sunt un bebeluş" a venit chiar foarte aproape de faţa mea. Mi-am dat ochii peste cap şi m-am întors.
"Să-ţi dai ochii peste cap e nepoliticos" mi-a zis.
"Îmi pare rău" am zis sarcastic. S-a ridicat şi m-a prins de încheietura mâinii târându-mă prin holul spitalului până la prima toaletă în care m-a băgat şi a închis uşa. L-am privit cu atenţie în timp ce el deja m-a prins între braţele lui, peretele şi corpul său.
"Ai fost foarte rea în ultimul timp" mi-a zis răspicat.
"Oh serios"
"Trebuie să te pedepsesc" s-a aplecat, micşorând distanța dintre noi. Am pufnit.
"Aş plăti bani grei să te văd încercând" i-am şoptit. A mârâit de nervi şi şi-a presat dur buzele de ale mele, în acelaşi timp dându-mi jos bluza. Din instinct mi-am acoperit pieptul. Am simţit o palmă pe coapsa mea şi am icnit uşor de durere.
"Nu, reao" mi-a şoptit şi mi-a îndepărtat mâinile. M-a tras mai aproape de el, presându-mi şoldurile de ale lui. Am tresărit de uimire dându-i acces să-mi exploreze cavitatea bucală. Am gemut, făcându-l să surâdă. Mi-a desfăcut pantalonii, trăgând de elasticul chiloţilor şi dându-i drumul. Fiorii mi-au cutremurat corpul. Și-a băgat mâinile în blugii mei, iar eu mi-am băgat mâinile sub tricoul lui. S-a lăsat în faţă, muşcându-mi gâtul. Şi-a îndepărtat mâinile şi s-a dat un pas în spate. L-am privit cu atenţie.
"Ce....?"
"Nu te-am lăsat să ai ce ai vrut. Asta era şi pedeapsa" a rânjit.
"Ştiu că mă vrei" m-a prins de nas. Am mârâit, mi-am încheiat blugii şi am ieşit ca o furtună din baie.
La dracu!
"Hey tu ţi-ai cerut-o" a strigat după mine. Mi-am dat ochii peste cap şi m-am pus înapoi pe scaun, cu el lângă mine. Nici prin cap nu-mi trecea să mă uit la el.
"Îmi pare rău" mi-a zis şi m-a îmbrăţişat.
"Nu mă atinge" am mârâit. El a scrâşnit din dinţi şi s-a aplecat la urechea mea.
"O să repar asta mai târziu" mi-a muşcat lobul urechii. M-a luat cu tremurici aşa că m-am îndepărtat de el. A râs şi mi-a imitat gestul.
***
"Ţi-e foame?" am întrebat când a oprit maşina. Mi-a zâmbit."Ştii că-mi place mâncarea făcută de tine" m-am dat jos din maşină cu el pe urmele mele. Am intrat în casă şi am început să fac ramen. El s-a facut comod pe canapea uitându-se la televizor. Am oftat şi am presărat conţinutul unui plic peste mâncare. Am simţit două mâini ce m-au cuprins, speriindu-mă. Yoongi mi-a chicotit în ureche.
"Ce faci?"
"Repar ce am cauzat mai înainte" m-a îndepărtat de aragaz şi m-a împins in tejghea. Am icnit în timp ce el îmi mușca gâtul dureros.
"Yoongi.... mân.... carea" am reuşit să spun. A bombănit ceva la adresa spuselor mele, s-a întors şi a închis aragazul.
"Gata" şi-a presat buzele de ale mele, muşcându-mi buza de jos destul de tare.
"Y-Y-Yoongi" m-am bâlbâit.
"Hm?" mi-a sărutat linia maxilarului ducându-se în jos pe gât.
"S-Sunt... "
"Virgină? Da, ştiu" s-a dat în spate şi s-a uitat la mine. Eu m-am uitat în jos.
"O să fiu blând" m-a ridicat şi mi-am înconjurat picioarele în jurul taliei lui ca să nu cad, el cărându-mă în dormitor.
CITEȘTI
1. My Bad Boy (Yoongi) [Tradusă]
FanficCe se întâmplă când o fată cuminte se îndragosteşte de cel mai rău băiat din şcoală? -Continuarea e Saving Us- ©Credits @Min-Yoongi ÎN CURS DE EDITARE