Açelya küçük kız kardeşi asya hakkında anne ve babasının konuşmalarını duyduğu zaman daha 9 yaşındaydı.Kardeşi Asya çok hastaydı ve onu kurtabilecek her şeyi yapmışlardı.Asya'nın yanlızca çok pahalıya malolacak bir ameliyatla kurtulma şansı vardı ama ne yazik ki buna karşılayacak paraları yoktu.Babasının umutsuz bir biçimde annesine şöyle fısıldadığını duymuştu Açelya:"Yanlızca onu bir mucize kurtabilir."Bu sözleri duyar duymaz odasına koşarak gider ve yatağının altından domuz biçiminde pembe kumbarasını sakladığı yerden çıkartarak yavaşça yere dökerek bozuk paralarını saymaya başlar.Yanılgıya düşmemek için 3 'er 4'er kez saydı.Sonra hepsini cebine koyarak evden koşarak çıkar ve en yakın eczaneye gider.Eczaneye girer ama eczane çok yoğun olur.Biri yaşlı macya ilaçlarını nasıl kullanacağını anlatıyor biride takım elbiseli genç bir beyefendiye ilaçlarını veriyordu. Bu yoğun çalışmanın arasında 9 yaşındaki bir çocukla ilgilenmeye hiç niyeti yoktu ama Açelya'ın beklediğini görünce "Evet, ne istiyorsun söyle bakalım" dedi. "Biraz acele et, gördüğün gibi beyefendiyle ilgileniyorum" diyerek yanındaki yaşlı amcayı gösterdi. Açelya "Kardeşim" dedi. Sessizce yutkunduktan sonra devam etti: "Kardeşim çok hasta, bir mucize almak istiyorum." Eczacı Açelya'ya bakarak: "Anlayamadım" dedi. "Şeyy, babam 'Onu ancak bir mucize kurtarabilir' dedi, bir mucize kaç paradır, bayım?" Eczacı Açelya'ya sevgi ve acımayla baktı bu kez: "Üzgünüm küçük kız, biz burada mucize satmıyoruz, sana yardımcı olamayacağım" dedi.
Açelya damla damla akan göz yaşlarıyla eczaneden çıktı ve sonra bir kaldırıma oturdu.Orada hüngür hüngür ağlarken eczaneden çıkan takım elbiseli genç bir beyefendi Açelya'nın ağladığını görür ve yanına oturur.Beyefendi:-Neden ağlıyorsun?
Açelya:-Kardeşimin amelyat olması gerekiyor ama bizim onu karşılıcak paramız yok.Babam onu bir mucize kurtarabileceğini söyledi.
Beyefendi:-sanırım ben sana o mucizeyi yaratabilirim.
Açelya:-Nasıl?
Beyedendi:-Ben bir doktorum. Merak etme bu sorunu halledeceğiz.İstersen beni ailenin yanına götür onlarlada tanışıp konuşalım.dedi
Açelya'nın elinden tutarak Açelya'nın evine gittiler.Dr.oğuzhan Bey herkes tarafından tanınmş biriydi.Eve varınca olan biteni konuştular.Ertesi gün hemen amelyata aldılar ve amelyat çok başarılı geçmişti.Bunu duyan aile çok sevinmişti ve doktor beyde hiç bir ücret talep etmemişti.Sonra hep beraber doktor beye teşekkür ederek evlerine döndüler.
MUTLU SON