"Tak nám řekni o co jde Liame " vyzval mě Niall , když jsem jen koukal na čistě prázdný papír , kam jsem měl původně napsat hlídky na večer kdo a kdy půjde.
"Co vám mám říkat ?" Zeptal jsem se poněkud zmateně a nechápavě se na ně podíval. Ten blonďatý Ir se uchechtl "už druhým dnem se chováš divně . Před Emmou děláš jako že nic , ale nedokážeš se skoro na nic soustředit . A ano vidíme jak to je . Trápíš se a my nevíme proč takže nám to řekni " .
"Nemám důvod " řekl jsem a lehce pokrčil rameny . "K čemu ? Nám to říct nebo být psychicky na dně ?" ušklíbl se Harry . "To je jedno " zamumlal jsem a začal na bílí papír psát ty hlídky . "Není to jedno jsme bráchové také vám říkám vše " namítl . "Jo ale i věci , které opravdu nepotřebujeme vědět ke svému životu" poznamenal se smíchem Louis.
"To teď neřešte pokud vím tak teď řešíme Liama " řekl Zayn a upřeně se na mě díval . Nelíbily se mi kluků pohledy . Tak ostatně ještě aby ano .
"Co se stalo ?" Zeptal se Niall a já si povzdechl . Jsou hrozný . Upřímně tady v té skupině nemůže mít člověk žádné tajemství , jelikož ho to stejně donutí říct .
"Cheryl je těhotná " vysoukal jsem ze sebe a podíval se na kluky , kteří se dívaly nějak nechápavě . "Tak je těhotná . Liame je to normální " zamračil se Niall a cpal do sebe čokoládu . "Problém je , že je těhotná se mnou "
"Liame děláš si ze mě srandu ?" Zavrčel naštvaně až jsem byl překvapený , že zrovna Niall něco takového dokáže . Vždyť on je na pohled takové neviňátko co by neublížilo ani mouše . A teď ? Teď vypadá že by nejraději po mě skočil a jednoduše mě zabil .
"Bohužel ne " povzdechl jsem si . "Proč jsi to udělal ?" Zeptal se Zayn a tím vyslovil tak obávanou otázku . "Chceš říct proč jsem to udělal ? Proč jsem se s Cheryl vyspal ? Řeknu ti to . Prostě jsem nadržený hovado co vypnulo mozek " .
"Jo to jsi " souhlasil Harry "být tebou jsem sticha " zašklebil jsem se . "Nic špatného jsem neudělal " namítl vzdorovitě. "Hm takže ty steny , které byli od ženského pohlaví byli tvoje ?" Řekl jsem pobaveně a on zrudl . Nečekal , že to vím očividně . "Teď tady pokud vím neřešíme mě nýbrž tebe " zamumlal rozpačitě a snažil se to zakecat . Jak jinak .
"Dobře . Jsem debil a jsem si toho vědom " řekl jsem . "To je dobře " zamumal Niall , podíval jsem se na něj a on se ušklíbl . "Máš holku , která tě miluje , udělala by pro tebe první poslední a je úplně jiná než všechny ty holky před ní . Měl by jsi se jí zkrátka vážit a nebrat jí jako samozřejmost " pronesl a díval se mi u toho do očí . "Neberu jí jako samozřejmost " namítl jsem a on se ušklíbl . "Kdyby jsi jí nebral jako samozřejmost , tak neřešíme problém pod názvem Cheryl je těhotná " poznamenal a já věděl moc dobře , že má ten skřet pravdu. "Emmu miluju " .
"Miluješ jí tak moc , že jsi skočil do postele s jinou ženou ? Že jsi jí udělal dítě ?" Zeptal se pobaveně . "Doháje Emma je pro mě vše ! Nemyslel jsem v tu chvíli . Když bych mohl tak bych vrátil čas zpět bohužel to nejde " řekl jsem a jelikož mě štvalo , to že má pravdu tak jsem odešel . Bylo to to nejjednodušší co jsem v tu chvíli mohl udělat . Možná jsem zbabělec , ale nechci to slyšet . Další výčitky . Jeden fakt je jasný . Emma se to nesmí dozvědět za žádnou cenu .
Pohled Cheryl :
Pobaveně jsem se ušklíbla nad pohledem té Emmy . Byla jsem s mým synem venku a ona s tou její kamarádkou také a byli opravdu kousek ode mě . No mohla bych toho že je tady využít , že ?
"Kde pak máš Liama ?" Zeptala jsem se jí s úšklebkem a šla k ní . "Nevím " odesekla s dělala že mě nevidí . " to je smutný , když jeho přítelkyně neví kde její přítel je " poznamenala jsem s úšklebkem . "Nejsem narozdíl od tebe stíhačka nepotřebuji ho kontrolovat na každém kroku " zamumlala a já dala oči v sloup . "Až tě někde podvede a ty o tom nebudeš vědět a dozvíš se to později , tak se budeš divit ".
"Liam by mě nepovedl " řekla vážně a já měla co dělat , abych se nezačala smát . Jen kdyby věděla . "Ale , ale jsi až moc důvěřivá " povzdechla jsem si "a ty až moc blbá " ušklíbla se a já měla co dělat , abych jí za to nedala facku . Nebude mi říkat něco takového jinak by se jí čistě náhodou mohlo něco stát a to by se jí jistě nelíbilo . "Laskavě mi nenadávej " zavrčela jsem varovně . "Nevrč na mě a laskavě si hlídej dítě někam se ti plazí " řekla a s touto poznámkou se otočila a odešla pryč .
ČTEŠ
Tábor / One Direction
FanficSouhlasila jsem . Říká se , že v manželství či ve vztahu se musí dělat kompromisy . Řekla bych , že to platí i mezi nejlepšími kamarádkami . Kvůli mé BFF jsem udělala kompromis . Nejsem na to pyšná , ale jedu na tábor kde bude ta její mikovaná skup...