1. Sebeláska

223 16 15
                                    



Za poslední dva roky jsem udělala opravdu plno kravin, některých lituju některých zas ne. Byli to prostě má rozhodnutí možná, že ne úplně nejlepší ale už se stalo. A víte, co byl hlavní důvod? Proč jsem začala takhle blbnout? Vlastně já...došlo mi, že svět není jenom růžovej a že lidi dokážou být opravdu svině. Hrozně si totiž beru názory ostatních a snažím se podle nich řídit...no a taky to pak podle toho dopadá.

A vlastně díky lidem nám chybí sebeláska. Sebeláska je nesmírně důležitá a v téhle době je strašně těžké se mít rád. Všichni totiž všem závidí a tak je kritizují a pomlouvají, přitom všechny ty urážky platí přesně o nich. Zkuste se vcítit do toho člověka, kterého pomlouváte a uvědomte si, že on je taky člověk...úplně stejný jako vy a má také city! Navíc nikdy nevíte, jak se zachová ten člověk, až se to dozví (a on se to DOZVÍ!). Všechny vaše činy čekají následky!

Vlastně se není ani čemu divit že se spoustu lidí nemá rádo a myslím jak zvenku tak zevnitř. Protože předci vždycky existuje někdo hubenější, chytřejší a nevím co ještě prostě někdo lepší než my sami. Je to tím, že už od narození neumíme lásku přijímat...my lidi jsme úžasní v tom, jak dokážeme dávat lásku, ale co jí zkusit i přijmout? Ale jde to těžko co, když vidíte na instagramu ty naprosto dokonalý modelky, který jsou focený profesionálem a ještě k tomu ta fotka je z větší části upravená. Ale my i přesto chceme vypadat jako ona, a tak držíme nesmyslné hladovky a brečíme každou noc do polštáře. Myslím, že takhle brzo skončíme všichni na psychině.

Zkusíme takový malý testík co vy na to? Tak nejdřív si vyčistěte mysl a nad ničím nepřemýšlejte a já vám položím naprosto jednoduchou otázku...Jaký je první slovo, který bys o sobě řekla? Myslím, že polovina z vás nad tím až moc dlouho přemýšlela a stejnak by nakonec řekla něco záporného. Ale takhle to předci nejde...nemít o sobě dobrý mínění. Já vím, že je to docela boj říct o sobě něco hezkého ale na každém z nás je NĚCO krásného co nás dělá výjimečnými a zajímavými!

Takže kdybych to teď měla shrnout...nepomlouvejte, ponechávejte si svůj názor pro sebe nikdy nevíte co tím způsobíte. Každý den na sobě pracujte (meditujte, běhejte, choďte na procházky), dělejte to, co vás baví, však víte čistá mysl, klid na duši. Přijímejte lásku, když vás někdo pochválí, poděkujte. Mějte se rádi! Pokaždé když se kouknete do zrcadla, usmějte se a řekněte o sobě něco hezkého. Uvidíte, za chvíli to všechno půjde samo. To co vidíte vy sami v sobě, to vidí i ostatní!

________________________________________________________________________________

Tak co říkate na první kapitolu? Máte VY se rádi? Napište mi své názory!

Další kapitola bude o důvěře, tak mi napište otázky ohledně ní!

Buy guys... :)))


Život plný problémůWhere stories live. Discover now