》5《

791 35 5
                                    

Сепнах се. Обърнах се рязко и видях Дерек. Гледаше ме изпитателно и в същото време собственически.
-Саманта ела с мен-. Каза той и тръгна по коридора. Не чаках втора покана и го последвах. Отведе ме в някаква стая... предполагам беше неговата.
- Гледай да си държиш езика зад зъбите, Сам. Вие двечките все още не знаете с кого си имате работа, но много скоро ще научите.
- Защо е всичко това, Дерек? Кажи ми. Какво искате от нас... Какво искаш от мен.
- Какво можеш да ми дадеш Саманта? - доближи се той прекалено близо.
Започнах да отстъпвам назад.
- Не можеш да се измъкнеш от мен... приеми го. - грасът му стана дрезгав. Ръцете му ме обгърнаха. Бях се стъписала, но изеднъж усетих някякво убождане. Изпищях от болка , но след това се отпуснах. Някак си нищо нямаше значение. Дълго време се взирах в Дерек. Забравих абсолютно всичко което беше сторил.
-Хей, Сам?- усмихна ми се той. - Как се чувстваш?
- Не чувстам нищо ... нищо... - усмихнах му се в отговор.
Явно това му хареса, защото ме придърпа с ръце и ме целуна. Беше толкова привлекателен.. Отвърнах на целувката му. По едно време той се отдръпна и каза:
- Имам нещо за теб. - бръкна в джоба на гащите си, изкара някякво пакетче и ми го подхвърли. Вътре имаше нещо наподобяващо бяло камъче. Дерек извади личната си карта, взе пакетчето и го отвори.Извади...камъчето?Сложи го на бюрото и почна да го троши.Направи няколко линийки и ми направи знак да се доближа.

Бавно пристъпих напред.Той клекна и запуши едната си ноздра и в другата отидоха две линийки. Усмихна ми се и ми посочи с ръка другите две.Аз без да се замислям ги дръпнах набързо.Закашлах се и погледнах момчето до мен което ми подаваше вода.Грабнах водата и я испих до последната капка.Той почна да се смее,а аз след него. Личеше ми че за пръв път опитвам нещо такова. Спряхме и почнахме да се взираме.Приближи се и разби устните си с моите.Целувката загрубяваше все още и още,а той ме буташе към леглото...
...Беше толкова приятно

Г.Т.Кат

Близо половин час се губеха.Вече не можех да се здържам.Притеснението надделя над страха.Станах трескаво и без да ми пука за Стан почнах да ги търся.Побягнах нагоре където ги видях за последно ,но щом чух смях веднага се стрелнах.Влязох и заварих гледка на която не можах да повярвам.Сам беше полугола легнала на леглото,а отгоре й Дерек които най-безсрамно я обарва.А тя се кикотеше?!Спряха и ме погледнаха.
-Какво по-дяволите?Саманта това не си ти-изкрещях,а тя почна да се смее по-силно.
-Какво си й дал копеле-отново изкрещях и бутнах момчето от нея със всичка сила,но той веднага се изправи и ме погледна злобно.Вече ме хвана страх.Почнах да заотстъпвам назад докато не усетих как някои дръпна косата ми рязко назад.Изкимтях и почуствах горещия дъх на Стан по кожата ми.Той облиза тила ми и прошепна

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Oct 26, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Danger lifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang