{10}

2.6K 149 37
                                    

Chaeyong (rose)

Ellerimi ısıtmak istercesine dudaklarıma götürdüm. Sıcak nefesimi soğuk ellerime üfledim. Pek faydasını görmemiştim.

Enerjik üçlü bugün hiç bir şey olmamış gibi konuşuyordu. Fakat ben öyle olamıyordum. Lisa ölümden dönmüştü. Belki vurulada bilirdi...

Kafamı iki yana sallayarak kızlara döndüm. Bir tarafa bakıyorlardı ve ağızlarından salya akıcaktı resmen. Baktıkları tarafa dönünce 7 tane erkek gördüm. Göz devirerek denize tekrar döndüm. Bu arada onları dinliyordum.

"Ayh onlar ne lan!"(lisa)

"İnsan değiller bunlar!"(jisoo)

"Hepsi benim lan! Yavşıyanı biçerim!"(jennie)

Kaşlarımı çatarak onlara döndüm. Yine başımızı belaya soka bilirlerdi. Ve ben onların yaptığı bir şey için koşamazdım. Üşeniyorum kardeş napayım.

Tam onlara bir şey diyecekken telefonuma mesaj geldi. Onlara sonra kızacağımı aklımın bir köşesine not ederek telefonumu çıkardım. Bilinmeyen bir numaradan gelmişti.

******* Banka: 5.000 won ve üzeri para istiyorsanız sadece yapmanız gereken...

Rose: ben sizin ebenizi sikim

Cidden bunu bankaya gönderdim. Telefonumu kapatarak cebime geri koydum. Ayaklarımı bankta sallandırmaya başladım. Sı-kıl-dım ben yahu. Hiç benim konuşmak istediklerim değil. Aslın da ben susmayı severim.

"Rose unni baksana sen şu çocukla çok yakışırsın! Hem sana bakıp bakıp duruyor!"

Jennie ye en sert bakışlarımdan gönderdim. Direk susmuştu. İşte böyle yola gel. Omzuma konulan elle arkamı döndüm. Maymun surat!?!?

Bütün otelde ki yedili karşımızdaydı. Şimdi takıldığımın konu gelmeleri değil. Benim takıldığımın konu ONUN ELİNİN BENİM OMZUM DA OLMASI!

"Bak seni sakince uyarıyorum! O siktiğimin elini omzumdan çekmezsen senin götüne sokarım onu!"

Maymun surat direk elini çekmişti. Dehşet bir şekil de bana bakınca omuz silkdim. Yani bu bendim. Ben ben ben park chaeyong.

"Ya sizin burada ne işiniz var!?!?"

Jennie sinirle bağırmıştı. Haklı yani kız sarı bebeye sinir oluyor. Ben hepsine sinir oluyorum. Özellikle de maymun suratlıya.

"Sanane senin için gelmedik buraya! Unni'lerin için geldik!"

Sarılı bebe de sinirle bağırdı. Jennie ellerini saçlarına geçirdi. Ardından kumsal da yürümeye başladı. Nereye gidiyor bu kız? Sarılı bebeyi yok mu etsem ben?

"Lan yavşak! Sen kime bağırıyon! Seni ayağımın altına alır bir güzel çinerim lan!"

Kumsalda ki insanların bakışı bize dönmüştü. Zaten az insan vardı. Sarılı bebe göz devirip ellerini cebine yerleştirdi.

Sabır dilermişcesine yukarıya baktım. Ardından jennie nin peşinden gidiyordum ki maymun surat iki kolumu arkamda tutup birleştirdi.

"Adınızı söylemezseniz sizi jennie nin peşinden göndermeyiz!"

Kendimi kaçırılmış gibi hissetmem normal mi? Hem o benim ellerimi mi tuttu? Onu parçalarım lan ben! Ama çok pis sıkıyor. Derin bir nefes alarak adımı söyledim.

"Benim ki minji, turuncu saçlı chaerin, mor saçlısı da yun! Oldu mu lan! Bırakta gidelim!"

Onlara gerçek adlarımızı söyleyecek halim yok heral de yani. Alnım da mal yazmıyor arkadaşlar.

Bizi bıraktıkların da kızlarla koşarak jennie ye yetişmeye çalıştık. Umarım kaybolmamışsındır jennie umarım...


















Chaeyong (rose)

Chaeyong (rose)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Ehuehueheuheue bölüm bugün geldi ehuehueheueu.

Yanlışlar olabilir bakmadımmmmm

Bölüm nasıldı???

Sizce bts kızların ismini neden bu kadar çok istiyorlar???

Olaylar olaylar olaylar

Yakın da bu kitapta cevaplar

Ben gittim o zaman

Bb

Bb...

Polisler VS HırsızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin