あなたを残し
Kendi kilisemde tanık olduğum gibi yine burada da bütün din adamlarının Kadınların İffetsizliği konusunu takıntı haline getirdiklerine tanık oldum.
Harper Lee
Bülbülü Öldürmek...
Jimin uyuyan bedeni izledi bir süre daha, belki dakikalar belki de saatler geçmişti kim bilir. Sarılı ve kırmızı bulanmıș parmaklarıyla Jungkook'un saç tutamlarını okşamaya devam etmiş, önüne düşen siyah perçemlerini ittirmiști.
" Kimsin? Neyin nesisin bilmiyorum ama sana baktığım her an acı çekmem gerektiğini hissediyorum. Belki de fazla kusursuz olduğun için kusurlu halim yüzüme vuruyor."
Jimin elini çektiği esnada Jungkook elinden tutup gözlerini açmıştı.
" Kusursuz olduğunun farkında bile değilsin oysa ki. "
Jimin'in bakışları değişmiş, dudaklarını ısırıp elini hızla geri çekmişti.
" Ne zaman uyandın sen? "
Jungkook Jimin'in yanına doğru oturur pozisyona geçip silik bir tebessüm etmişti.
" Saçımı okşamaya başladığından beri köle. "
Jimin gözlerini kapatmış, başını tamamen yatağın başlığına yaslamıştı. Çekmeceden sigarasını almış, çakmağa boş boş baktığı esnada Jungkook da bir sigara alıp yakmış, ucuyla Jimin'in de sigarasını yakmıştı.
" Ne zamandır böylesin sen? "
Jimin gözlerini yeniden kapattığında derin bir nefes almıştı.
" Ne zamandır neyim?"
Jungkook sigarasını Jimin'in yüzüne üflemiș, yeniden içine çekmişti.
" Böyle işte, sadomazoșist"
Jimin gözlerini Jungkook'a çevirmiş, ardından komik bir şey duymuş gibi gülmüştü.
" Bekle."
Jimin laptopu eline alıp açtığında Mingyu'nun gözaltına alındığı an vardı. Jungkook hızla ekrana odaklanmış, amcasının ve kuzeninin apar topar götürüldüğünü izlemişti.
" Şirket tamamen sana ait sözleșme tamamlandı."
Jungkook Jimin'in gözlerinin içine bakarak dudaklarını aralamıș ne diyeceğini bilmeyince, ince dudaklarını Jimin'in dolgun dudaklarına bastırmıştı.
Jimin memnuniyetle kabul etmiş, bir süre birbirlerinin dudaklarını emip geri çekilmişlerdi.
" Aramızda olanları medyaya taşıma gibi bir düşüncem yok ne kadar az kiși bilirse o kadar işimize gelir biliyorsun."
Jungkook Jimin'in badem kokulu omuzlarına öpücük kondurup başını sallamış, videoyu ifadesiz bir şekilde izlemeye devam etmiști. Jimin onun bu soğukkanlılığına tebessüm etmiş, bakmadığını bildiği için arsızca gülümseyip önüne dönmüştü.
İstediği duruma onu yavaş yavaş getirme arzusu mutlu ediyordu.
Jungkook açısından durumlar pek de iç açıcı olduğunu söylemek doğru olmazdı.
Jimin duygusuz ve içinde canavar olan ruhsuz bir manyak olmasına rağmen kendisine karşı bu kadar tolere etmesi içten içe güven vermiyordu.
Oldukça güçlü, kontrol manyağı ve saplantılı biri olduğu için ona yaklaşmak mı daha doğruydu yoksa uzaklaşmak mı hala kendisi de emin değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖕𝖆𝖘𝖘𝖎𝖔𝖓 を 𝖕𝖏𝖒 ꨄ 𝖏𝖚𝖓𝖌
Mystery / ThrillerIki adam düşünün ; Biri cinsel dürtülerini asla kontrol edemeyen bir seks manyağı diğeri ise libidosu hiç oynamayan bir aseksüel İkilinin yollarını kesiştiği an her şey görünenin tam tersine dönecekti. * ağır bdsm içerikli * şiddet içerikli