Κεφάλαιο 25º

397 27 0
                                    

ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΎΔΙ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΠΩ
.
.
.
Τωρα υποτίθεται οτι εγω θα πρεπει να βαλω τα ρούχα στην ντουλάπα,αλλα θα τα κρατησω στις βαλιτσες,βαριέμαι να καθομαι να φτιαχνω.....
(3ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ)
"Αγαπη μου ελα κατω να φας"ακουω την μαμα μου να φωναζει "ΔΕΝ ΠΕΙΝΑΩ"φωναζω αλλα.η αληθεια ειναι οτι πεθαινω της πεινας,παιρνω το μπακ πακ μου μετα απο 3μηνες το πιάνω ξανα στα χερια μου και ψαχνω τα ακουστικά μου,διακρίνω κατι κοκκινο και άσπρο το τραβαω και βλεπω μια lacta με ενα χαρτακι πανω που ελεγε«Θα σε αγαπαω για παντα!Μιχάλης»μολις το βλεπω η καρδιά μου αρχιζει να χτυπαει δυνατα και γρήγορα,νιώθω πως θα σταματήσω να αναπνεω αρχιζω να ανασάνω βαριά τρεχω στο παράθυρο και παιρνω καθαρο αερα,έρχεται η αναπνοή μου στην θεση της μα η καρδιά μου ακομα χτυπαει δυνατα,απο το πρωι ειμαι με εναν κομπο στο στομάχι,ειναι λεε και κατι με προειδοποιεί,παω να αλλαξω και να βαλω πιτζάμες αλλά το τηλέφωνο χτυπαει σαν τρελο,το σηκώνω γρήγορα χωρις να δω ποιος ειναι"ΣΤΕΛΛΑ ΕΛΑ ΓΡΉΓΟΡΑ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ-"ακουω την φιλη μου να φωνάζει σαν τρελη"Ο ΜΙΧΆΛΗΣ ΤΙ ΕΛΕΝΑ?!"φωναζω "ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΈΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ"λεει και κοκαλωνω"Τι?"λεω χαμηλοφωνα,κλεινω το κινητό στην μουρη της φιλης μου παιρνω τις βαλίτσες, λες και το ηξερα γαμω οτι δεν έπρεπε να τις αδειασω ,παιρνω το μπακ πακ και βαζω μεσα καλλυντικά και φορτιστή,κατεβαίνω κατω σίφουνας"ΦΕΥΓΩ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ,ΑΥΤΟΚΤΌΝΗΣΕ ΜΑΛΛΟΝ!"λεω "ΤΙ?!"λενε και δυο "Θα ερθουμε και μεις"λενε και τρεχουν πανω βαζουν οτι βρουν στις βαλιτσες και φευγουμε,περνούμε την πτηση για Ελλάδα και σε 7 ωρες ειμαι ξανα στην Αθήνα μου περνουμε ταξι και λεω την οδο του Μιχάλη"Ποιο γρήγορα"λεω και εκεινος το γκαζονει οσο ποιο πολυ μπορει,σε 40λεπτα είμαι στο σπίτι του Μιχάλη,οι γονείς μου εφυγαν με το ταξι σπιτι,εγω τους ειπα εκεινοι επέμεναν,χτυπαω με μανια το κουδούνι και μου ανοιγουν κατευθείαν τραχω στο ασανσέρ«Εκτός λειτουργίας»λεει ενα χαρτί"Αντε γαμησου"αναφωνω πιανω στα χερια τις βαλίτσες και ανεβαίνω οσο πιο γρήγορα μπορω τις σκαλες "Στελλα!"ακουω την Ελενα "Που ειναι?!"λεω και προσπαθώ να μην κλαψω"Ειναι στο μπανιο πριν 4λεπτα μας φώναζε οτι του ειπες ψεματα οτι εχεις φτιαξει την ζωη σου και οτι τον κοροϊδεψες (ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΎΔΙ) μας ειπε να σου πουμε οτι σε αγαπάει,απο τοτε δεν μιλησε"λεει και της φευγει ενας λυγμος"ΜΙΧΑΛΗΗ"φωναζω και κοπαναω την πορτα του μπανιου"Άνοιξε σε παρακαλώ"λεω χαμηλά και κλαιω,σηκώνομαι όρθια πηγαίνω τερμα στον διάδρομο περνω φορά"Στέλλα τι πας να κανεις?!"με ρωταει η Έλενα και ο Παναγιώτης"Θα την σπασω,ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΩ"φωναζω τα τελευταία λογια και τρεχω με δυναμη προς στην πορτα και πέφτει,αντικρίζω στο μπανιο τον Μιχάλη να ειναι ετοιμος να κανει τρίτη χαρακια"ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ?!"λεω και τραβαω το ξυραφακι απο τα χερια του "ΑΣΕ ΜΕ ΓΑΜΩ"λεει και κλαιει"δεν με αγαπάς" ψιθυρίζει και κλεινει τα ματια του το χερι του ειναι γεματο αιματα"Μιχαλη,Μιχάλη"λεω και τον σκουνταω"ΜΙΧΑΛΗ ΜΙΧΆΛΗ,ΟΧΙ ΟΧΙ ΜΙΧΆΛΗ ΜΟΥ ΞΥΠΝΑ ΞΥΠΝΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ,ΞΥΠΝΑ ΑΓΆΠΗ ΜΟΥ,ΣΑΓΑΠΑΩ"φωναζω "ΠΑΙΔΙΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ"φωναζω και αρχίζω να κλαιω πανω του"Σήκω μωρο μου"ακουω και νομίζω οτι το λεει αυτος "Στελλα τι εγινε;"λεει ο Παναγιώτης"Για μισο"λεω και σηκώνω το κεφάλι μου βλέπω τον Πάνο να γελαει ,καλα μαλακας ειναι δεν βλεπει πως κλαιω,γυρναω στον Μιχάλη και τον βλεπω  να γελαει"ΚΑΛΑ ΕΙΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ,ΠΩ ΓΑΜΙΕΣΤΕ,ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ,ΗΛΙΘΙΑ,ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΜΕΝΑ,ΠΟΥΣΤΙΔ-"παω να πω αλλά"μην μιλας αλλο"ακουω και νιώθω αυτά τα σαρκωδι χειλη να με ξανα φιλουν,αυτά τα χειλη που κουμπονουν με τα δικα μου,αυτα τα υπέροχα χειλη"Μου ελειψες"λεει και με αφηνει σηκώνετε όρθιος ξεπλένετε απο το ψεύτικο αιμα και μπαίνει μεσα η Έλενα και φιλαει τον Πάνο"Εχασα κατι;"λεω και γελαω"Πολλα..."λενε μαζι και γελαμε...
......
5ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑΑΑΑΑ🙂🙂❤
....
Γκετ ρεντι φορ σαμθιγκ γκουυυτ😉😉❤

Dancing with you!Where stories live. Discover now