Hope Edwards vagyok.
Olyan vagyok mint bármely másik fiatal lány.Bár nem úgy kezelnek. Az oka pedig nem más mint,hogy a szüleim jól keresnek.Talán túl jól. De igazából ezzel a gimnáziumig nem is nagyon foglalkoztam. Fölösleges volt.
De amint beléptem a Seattlei Elit Gimnázium ajtaján, minden megváltozott. Igazából én nem akartam sose oda járni. Bár sok választásom nem volt. A szüleim elintézték. Ha belegondolok mindent ők intéztek el. Nem mintha én magam nem akartam vagy éppen ne tudtam volna.De a szüleim mindig ragaszkodtak a legjobbhoz,a legtökéletesebbhez és természetesen a legdrágábbhoz. Erről én nem igazán tehetek ,viszont a mai világ társadalma ezt teljesen másképp gondolja.
Ők úgy gondolják hogyha már valakinek a szülei tehetősek és mindent megkap akkor ő már rögtön nagyképű és telhetetlen lesz.
Igen ez a nagytöbbségnél így van, de akkor se mindenkinél legalábbis nálam biztos, hogy nem.
Sőt kifejezetten van ennek a helyzetnek rossz oldala is,amit a többi ember nem lát át.
Állandóan csinosnak és jó kiállásúnak kell lennem. Nem lehetek rossz passzba.Nem láthatnak melegítőben az utcán ha olyan kedvem van, mert rögtön mennek apámhoz, hogy a lánya mennyire nem ad magára.
Nem járhatok abba az iskolába ahova menni szerettem volna,hiszen nekem csak az elit gimnázium való,holott Seattle akkora nagy város annyi sok jó iskolával nekem mégis ide kell járnom a sok nagyképű pénzessel.
Akikre körübelül rájuk se birok nézni. Ebből kiindulva a barátaim száma is elég gyér hiszen nem barátkozhatok olyanokkal akik nem a gazdagabb rétegbe tartoznak.
Mintha a középkorban élnénk esküszöm.
Szerencsére van egy barátnőm aki mindig mellettem van bár nem a pénzesebb részhez tartozik, de mivel már 13 éve a legjobb barátnőm így a szüleim tőle nem választottak el.
Talán ez az én szerencsém.Itt a prológus.Remélem tetszeni fog a történet❤️ xx Cs.
YOU ARE READING
Just like you |L.T.|
Fanfiction"-Hazudtál!-rivallt rám-Semmivel sem vagy különb mint a többi! -Ebben most kurvára nincs igazad.-mondtam kissé szomorkásan lekezelő hangneme miatt-Én is csak olyan vagyok mint te.-néztem a szemébe őszinte tekintettel"