Οταν σταματησα να κλαιω κοιταξα τα αγορια.
V-Θες να μας πεις τι εγινε?
Ανα-Μιλησα με την Αννα και μου ειπε οτι παντα εγω ειμαι καλυτερη απο αυτες και οτι παντα ολοι κοιτανε εμενα και οχι αυτες και μου ειπε οτι εγω φταιω για ολα.
Jm-Η Βασιλικη?
Ανα-Δεν μου μιλησε καν.
Ειπα και κατεβασα το κεφαλι μου.
Rm-Θα τους μιλησουμε και εμεις ε παιδια?
J-Ναι φυσικα
S-Kookie πηγαιντε πανω να ξαπλωσει η Αναστασια φαινεται ειναι κουρασμενη.
Jk-Αγαπη μου παμε?Απλα του εγνεψα και πηγαμε μεχρι το δωματιο μας. Ξαπλωσα πρωτη και μετα ξαπλωσε διπλα μου ο Jungkook και με εβαλε στην αγκαλια του.
Jk-Κλεισε τα ματια σου και μην σκεφτεσαι αρνητικα. Ολα καλα θα πανε στο υποσχομαι. Δε θα φυγω απο διπλα σου και θελω να μου μιλας για τα παντα.
Ειπε και με αυτα τα λογια εκλεισα τα ματια μου και σιγα σιγα με πηρε ο υπνος. Οσο κοιμομουν ειδα ενα φρικτο ονειρο. Ειδα οτι αφου τσακωθηκα με την Αννα και τη Βασιλική δε τα ξαναβρήκαμε ποτε και μαλιστα μετα απο λιγες μερες με αφησε και ο Jungkook. Πεταχτηκα αποτομα στο κρεβατι.
Jk-Αγαπη μου? Τι εγινε? Ειδες εφιαλτη?
Ανα-Ναι
Jk-Σςς ηρεμησε δε ξερω τι ειδες αλλα θα πανε ολα καλα ναι?
Εγω του εγνεψα.
Jk-Ξαπλωσε και προσπαθησε να ξανα κοιμηθείς και θα μου πεις μετα τι είδες ενταξει?
Ανα-ΝαιΕτσι ξαπλωσα παλι στην αγκαλια του Jungkook και μετα απο λιγο ξανα κοιμήθηκα. Μετα απο καποια ωρα ξυπνησα και ήμουν ακομα στην αγκαλια του Jungkook. Και εκεινος με κοιτουσε.
Ανα-Μωρο μου..
Jk-Αγαπη μου ξυπνησες?!
Ανα-Ναι τι ωρα ειναι?
Jk-6
Ανα-Ο αληθεια?
Jk-Ναι. Αγαπη μου τι είδες πριν στον υπνο σου?
Ανα-Ειδα οτι μετα το τσακωμο με τα κορίτσια δε ξαναμιλησαμε ποτε και μετά απο καποιο καιρο με αφησες και εσυ.
Jk-Κοριτσακι μου αυτο δε θα γινει ποτε στο υποσχομαι.
Ανα-Αληθεια μου λες?
Jk-Φυσικα και θα δεις που θα τα βρεις με τα κοριτσια.
Ανα-Ελπιζω.
Jk-Λοιπον αυριο τελικα τι θα κανεις?
Ανα-Θα παω φυσικα
Jk-Μπραβο το μωρο μου
Ανα-Kookie μουυυ
Jk-Πες μου
Ανα-Να μωρε πεινασα λιγο
Jk-Το περιμενα. Ελα παμε κατω.
Ανα-Ενταξει.Ετσι σηκωθηκαμε απ το κρεβατι και πήγαμε προς το σαλονι. Εκει ηταν τα παιδια. Οχι ολοι οι 4 μεγαλυτεροι μονο δηλαδη Jin Rap monster Jhope και Suga.
Rm-Αναστασια?
Ανα-Γεια σας παιδια.
J-Πως εισαι?
Ανα-Καλυτερα
Jh-Τελεια. Θα κατσετε μαζι μας?
Jk-Λεμε να παμε στη κουζινα γιατι καποια πεινασε.
J-Αντε αντε πηγαιντε το φαγητο ειναι σημαντικο.
Ανα-Εμ ναι πριν παμε οι αλλοι που ειναι?
S-Ε?
Rm-Οταν λες οι αλλοι?
Ανα-Ο Jimin και ο V.
Rm-Α πηγαν σε μια δουλεια.
Ανα-Α ναι? Τι δουλεια?Φυσικα και ηξερα οτι πηγαν στη Αννα και τη Βασιλικη αλλα ηθελα να δω τι θα μου πουν.
Rm-Τιποτα εγω τους εστειλα για την εταιρεια μωρε.
Ανα-Α μαλιστα. Παμε μωρο μου?
Jk-Ναι παμε.Ετσι πηγαμε μεχρι τη κουζινα και πριν κλεισω τη πορτα τους φωναξα.
Ανα-Καταλαβα οτι πηγαν στα κοριτσια.
Και εκλεισα τη πορτα. Ο Jungkook με κοιταξε καπως περιεργα.
Ανα-Τι?
Jk-Δε σε πειραξε αυτο που ειπες?
Ανα-Κοιτα μωρο μου κοπελες τους ειναι δικαιουνται να πανε να τις δουνε. Εξ αλλου εγω προσπαθησα να τος πλησιασω αυτες μου επιτεθηκαν οποτε θα τους αφησω χωρο και χρονο και θα δουμε.
Jk-Χαιρομαι που σκεφτεσαι ετσι.Ειπε και μου εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο. Ετσι καθισαμε και φαγαμε λιγο και μετα πηγαμε στο σαλονι. Καθισαμε λιγο με τα παιδια και συζητησαμε διαφορα θεματα ομως επειδη την επομενη μερα εχω σχολη αποφασισα να παω να ξαπλωσω. Ετσι εκανα και αφου ξαπλωσα στο κρεβατι μετα απο καποια λεπτα με πηρε ο υπνος.
●●●●●●●●●●●●●●●●
Γεια σαςςς💘
Αλλο ενα κεφαλιο λοιπον
Ελπιζω να σας αρεσε❤
Αν θελετε αστερακι και σχολιο💋Τι λετε να γινει μετα?😏
Τα λεμε στο επομενοοο💟
STAI LEGGENDO
When I met him {Jeon Jungkook}
FanfictionΗ Αναστασια εδω και 5 χρονια εχει μετακομισει στη Κορεα. Καποτε ηταν μεγαλη θαυμαστρια της kpop και πιο συγκεκριμενα των bts. Μετα ομως απο μια ιστορια που ειχε στο σχολειο δεν θελει ουτε να τους σκεφτεται. Τι θα γινει ομως οταν οι φιλες της την ανα...