2 hete lakok Dallasban, a ház és a környezet is nagyon teszik. Az egész világos és tágas.
Már feladtam a hírdetést, hogy lakótársat találjak.
Ma jön egy srác megnézni. Már elég sokan megnézték de mindenki talált valami „kifogást".Délután 3 óra: csengetnek. Biztos az a srác.
Kinyitottam az ajtót és ott által egy tök helyes fiú.
-Szia Samuel vagyok de hívj csak Sam-nak. -köszönt és nyújtotta a kezét.
-Szia én Kim vagyok bizonyára te vagy az érdeklődő.
-Igen én volnék.
-Gyere be és már mutatom is a szobát meg a többit.
Fél óra múlva már végére is értünk a kis „túránknak".
Le ültünk és megbeszéltük az árakat.
-Nagyon tetszett minden, a fürdő is szép, az egész ház az erdőbe van. Ha nincs más érdeklődő akkor ki is venném a szobát?-kérdezte kicsit zavartan.
-Nem, nincs más érdeklődő.
Aláírtuk a bérleti szerződés és el is hagyta a házat.
1 hét múlva fog beköltözni.*****
Reggel fél 6-kor a csengő üvöltő hangjára keltem.
-Ki az aki szombaton ilyenkor fent van?-kivánszorogtam az ágyból, le a lépcsőn és nyúzott fejjel kinyitottam az ajtót.
-Helló lakótárs.-kiabált boldogan Sam.
Ugye nem keltettelek fel?
-Nem dehogy.-morcosan engedtem be.
Gondoltam már úgy se tudok vissza aludni ezért összedobtam egy kis reggelit míg Sam berendezkedik.Megreggeliztünk és segítettem még az utolsó bőröndöt kipakolni.
Megbeszéltük ki mikor takarít, mosogat vagy bevásáról.
Sam este meghívott egy buliba, hogy megünnepeljük a beköltözését.
11-kor már Dallas egyik leghíresebb szórakozóhelyén, a Dallas Club & Pub Lenti-ben ittam a 4. pohár vodka narancsomat mikor egy full részeg srác huppant le mellém.
-Szia szépség, ráérsz ma éjszaka?-közeledett felém de gyorsan felálltam és haza mentem. Részeg emberekkel nemis beszélek.
Hazaértem és lefürödtem, épp bújtak be az ágyba mikor az ajtó nekivágodott a falnak és megláttam Sam-et, hogy éppen egy csajt csókolgat. Felálltam és dühösen szedtem szét őket, a lányt kitessékeltem, Sam-et pedig az ágyába kísérte. Majd reggel ezért még kapsz.
Én is lefeküdtem és pillanatok alatt elnyomott az álom.Reggel egy kávéval tértem be Sam szobájába, gondoltam fájni fog a feje a másnaposságtól.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Valódi érzés-
RomantizmA történet kitaláció ahogy a szereplők is. -----2018.02.17.➡1K----- -----2018.10.29.➡2K----- -----2019.02.22.➡3K-----